To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Kraków: WYŁONIENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ W OKRESIE OD. 01.01.2016 R. DO 31.12.2016 R.
Numer ogłoszenia: 321572 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290382 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48 wew. 624, faks 12 421 68 48 wew. 624.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYŁONIENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ W OKRESIE OD. 01.01.2016 R. DO 31.12.2016 R..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. dla obiektów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, 2. Sprzedaż energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz.U. 2012 poz. 1059 z późn. zm. - dalej w skrócie PE), i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, jak również polskimi normami. 3. Szczegółowy wykaz obiektów (punktów poboru) Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym zużyciem rocznym przedstawiającym przedmiot zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.1.Wykonanie umowy musi odbywać się dla każdego punktu poboru i w każdej grupie taryfowej dla obiektów wymienionych w załączniku A do SIWZ. 4.2. Podane w załączniku A do SIWZ dane, odnoszące się w szczególności do ilości energii elektrycznej, są ilościami planowanymi i szacunkowymi, przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, w szczególności w przypadku zakupu i zużycia mniejszej ilości energii elektrycznej. 4.3. Rozliczanie nastąpi na podstawie faktur za sprzedaż energii elektrycznej wystawianych nie częściej niż raz w miesiącu, dla każdego adresu poboru energii (1 faktura na wszystkie punkty poboru z poszczególnych ulic) zgodnie z załącznikiem A do SIWZ. 4.4. Zamawiający wymaga przekazywania/dostarczania faktur wraz z załącznikami, w edytowalnej wersji elektronicznej , w formacie Excel na adres poczty elektronicznej faktury@upjp2.edu.pl 4.5 Załączniki winny zawierać wykaz punktów poboru energii z adresem obiektu wraz z Zużyciem energii elektrycznej [kWh] w danym okresie rozliczeniowym oraz kwotę za zużytą energię (wartość netto, VAT i brutto). 4.6. Termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wynosi będzie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu i przesłania na adres e-mail faktury@upjp2.edu.pl 4.7. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w danym okresie rozliczeniowym na podstawie wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy. 4.8. Okres rozliczeniowy musi być zgodny z taryfą OSD, ale nie krótszy niż 1 miesiąc, a zużycia energii elektrycznej musza być zgodne z danymi uzyskanymi przez Wykonawcę od OSD. 4.9. Cena jednostkowa netto sprzedaży energii elektrycznej jest stała przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż energii elektrycznej. 4.10. Cena jednostkowa brutto może ulec zmianie również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanych w Rozdziale I pkt 5. SIWZ terminie tj. od. 01.01.2016r. do 31.12.2016r. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca powinien przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia po przeprowadzeniu indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać dołączony do SIWZ wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 254733,00
Oferta z najniższą ceną: 254733,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262912,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.