Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Katowice: ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI ZAKŁADOWEJ DLA PRACOWNIKÓW
WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 321581 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI ZAKŁADOWEJ DLA PRACOWNIKÓW WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki zakładowej dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, która odbędzie się w terminie 3 - 5 grudnia 2010 r. Przewidywana liczba uczestników wycieczki zakładowej - 48 osób. Ostateczna ilość osób biorących udział w wycieczce zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem wycieczki. Usługa ma zostać zrealizowana na terenie woj. śląskiego, w regionie Podbeskidzia, w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie i restauracyjne, który spełnia następujące wymagania: 1. obiekt stanowi odrębny budynek lub wydzieloną część budynku, 2. obiekt posiada następującą liczbę pokoi: - co najmniej 5 pokoi jednoosobowych, przy czym minimalna powierzchnia mieszkalna wynosi 10m2, - co najmniej 16 pokoi dwuosobowych, przy czym minimalna powierzchnia wynosi 12 m2, - co najmniej 1 pokój trzyosobowy, przy czym minimalna powierzchnia wynosi 16 m2, - co najmniej 2 pokoje czteroosobowe, przy czym minimalna powierzchnia wynosi 18 m2; 3. minimalne wyposażenie pokoi (jednoosobowych, dwuosobowych, trzyosobowych, czteroosobowych): - łóżko/łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), - pościel, - nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, - szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, - biurko lub stół, - krzesło lub inny mebel do siedzenia (1 miejsce na osobę, ale nie mniej niż 2 na pokój), - wieszak na okrycie wierzchnie, - telewizor, - oświetlenie 4. każdy pokój powinien posiadać łazienkę wyposażoną w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem, WC, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, zestaw ręczników, mydło; 5. zimna i ciepła woda dostępne całą dobę; 6. ogrzewanie w całym obiekcie; 7. usługa gastronomiczna powinna być zorganizowana w sali restauracyjnej posiadającej parkiet/miejsce do tańczenia; 8. obiekt powinien posiadać bezpłatny parking dla gości; 9. w cenę usługi wliczona zostanie opłata klimatyczna. W CELU PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA MUSI ZAPEWNIĆ: 1. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wycieczki w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie, w pokojach jedno-, dwu-, trzy-, czteroosobowych, w ten sposób, że: a) pokoi jednoosobowych będzie 5, b) pokoi dwuosobowych będzie 16, c) pokoi trzyosobowych będzie 1, d) pokoi czteroosobowych będzie 2 2. Zorganizowanie kuligu dla uczestników w pierwszym dniu wyjazdu połączonego z pieczeniem kiełbasek oraz grzanym winem/piwem. W przypadku braku śniegu, po stronie Wykonawcy leży zorganizowanie atrakcji o podobnym charakterze. 3. pełne wyżywienie dla wszystkich uczestników: a) dwa śniadania w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: - pieczywo różnorodne, - danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, - wędliny różnorodne, - sery różnorodne: żółte, pleśniowe, białe, - dżemy, - mleko: ciepłe, zimne, - przetwory jogurtowe, - płatki śniadaniowe, - świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, - napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, margaryna. b) 2 obiady, w tym każdy składający się co najmniej z: - zupy, - dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko; c) ciepły posiłek po przyjeździe na miejsce wycieczki w postaci dania będącego specjałem kuchni regionalnej; d) 1 uroczystą kolację połączoną z zabawą przy muzyce regionalnej wykonywanej na żywo przez min. 2 godziny oraz muzyce odtwarzanej w klimacie lat 80 - tych do końca zabawy w pierwszym dniu wycieczki - po powrocie z kuligu - w miejscu zakwaterowania, składającą się co najmniej z: - zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 3 rodzajów sałatek, w tym: grecka, z kurczakiem, z tuńczykiem, - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko, musztarda; e) 1 uroczystą kolację połączoną z zabawą przy muzyce odtwarzanej w drugim dniu wycieczki, składającą się co najmniej z: - dania głównego podanego na ciepło, - zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, warzyw marynowanych, śledzi, 3 rodzajów sałatek, - napojów: kawa, herbata, soki owocowe (0,33 l/os.), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,33 l/os.), - dodatków: cytryna, cukier, mleko Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Składniki obiadu (zupy i dania główne) powinny być każdego dnia różne. Składniki uroczystych kolacji (dania głównego podawanego na ciepło) powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas trzech dni wycieczki. Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w obiekcie, w którym jest świadczona usługa hotelowa. Ponadto sala, w której będą serwowane uroczyste kolacje, powinna posiadać parkiet/wydzielone miejsce do tańczenia o wielkości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w wycieczce. Wykonawca dopuszcza spożywanie przez uczestników wycieczki własnych (nie zakupionych w hotelu) napoi wysokoprocentowych na terenie całego obiektu. f) transport uczestników wycieczki na miejsce zakwaterowania i z powrotem autokarem lub busem posiadającym co najmniej 48 miejsc siedzących na trasie: Katowice, ul. Kościuszki 30 - miejsce zakwaterowania oraz miejsce zakwaterowania - Katowice, ul. Kościuszki; g) bezpłatny parking dla uczestników wycieczki dojeżdżających indywidualnie; h) zorganizowanie pobytu w obiekcie hotelarskim zgodnie z programem przedstawionym w załączniku nr 2 do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2). W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
40 - 048 Katowice, piętro III, pok. 304-305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40 - 048 Katowice, piętro II, pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem , wynajmem sal oraz obsługą techniczną podczas organizacji obchodów uroczystości w dniach od 8-10 października 2025
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania w dniu 20 maja 2025r w Rzeszowie (2części).
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.