To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-27
Ogłoszenie nr 32162 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Międzyrzecz: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI RAN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25008 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, krajowy numer identyfikacyjny
29013300000, ul.
ul. Poznańska
109,
66300
Międzyrzecz, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 428 700, faks
957 428 701, e-mail
enowak@psychiatria.miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.obrzyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI RAN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPSNPCH-DOE-382-05/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI RAN. Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI RAN w tym : 1. Preparat do antyseptyki błon śluzowych i ran, bezbarwny, gotowy do użycia, bez zawartości jodu i chlorheksydyny z zawartością dichlorowodorku octenidyny, spektrum działania B(łącznie z MRSA,Chlamydium), F, drożdżakobójcze,pierwotniakobójcze (łącznie z Trichomonas), V (Herpes simplex, inaktywacja HBV, HIV) 2. Preparat do nawilżenia, dekontaminacji i oczyszczenia rany w żelu, bezbarwny, bezwonny i bez zawartości alkoholu. Zawierający di chlorowodorek oktenidyny jako substancję czynną, 3. Antybakteryjna emulsja myjąca, z zawartościa dichlorowodorku octenidyny i alantoiny do ciała i włosów, do dekontaminacji ciała i przedoperacyjnej kąpieli pacjenta ,skuteczna wobec B, w tym MRSA, Pseudomonas aeruginosa, E.coli,Enteroccoccus hirae, w czasie do 60 sek, 4. Preparat do dezynfekcji skóer na bazie 2-propranololu , 1-propranololu, bifenylolu, bez zawartości jodu i chlorheksydyny , posiadający właściwości odtłuszczające, szybkie działanie i schniecie preparatu, długotrwały efekt-przedłużone działanie do 24h, spectrum działania B, F, Tbc, V, Czas działania injekcje 15sek, punkcje 60sek
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
33631600-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2310.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2693.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolne ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 14-02-2017 r. przekazując zaproszenie do negocjacji Wykonawcy, tj. Schulke Polska Sp. z o.o.,
Eurocentrum Office Complex, Budynek Delta, Al. Jerozolimskie 132, 02-305 Warszawa, KRS 0000104818,
REGON 010385400, NIP 5270010985, Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w
Międzyrzeczu wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki pn. "Dostawa środków do dezynfekcji
ran ". Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 66 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej
ręki, Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Artykuł 67 ust. 1 ustawy
Pzp określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z pkt. 4 przywołanego
przepisu: " w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu
ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone
żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich
niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a
pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;". Przedmiotowe zamówienie należy
zakwalifikować do tego rodzaju postępowania. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art.67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamówienie pt." Dostawa środków do dezynfekcji ran " stanowiło pakiet nr 18 w
prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego zamówieniu - DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW
DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ( znak sprawy SPSNPCH-DOE-382-26/16). Niniejsze
postępowanie zostało wszczęte w dniu 29-12-2016r. poprzez wysłanie ogłoszenia o zamówieniu do
publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zostało opublikowane w dniu 29-12-2016r. pod
numerem 375556 - 2016. Dnia 09.01.2017 r. o godz. 12.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła
do Zamawiającego żadna oferta dla pakietu nr 18 - Dostawa środków do dezynfekcji ran . Zamawiający w
dniu 26-01-2017 r. unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 oraz art. 93 ust. 2 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych w części dotyczącej pakietu nr 18. Powodem unieważnienia postępowania był
brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru
przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej dla pakietu nr 18 - Dostawa środków do dezynfekcji ran .
Przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego prowadzi do wniosku, iż wybór wykonawcy dla
zamówienia- Dostawa środków do dezynfekcji ran w trybie z wolnej ręki jest w pełni uzasadniony, gdyż
zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia
realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- USŁUGA CATERINGOWA DO SIEDZIB OŚRODKÓW WSPARCIA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W MIĘDZYRZECZU W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.