Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Zielona Góra: Przeprowadzenie podstawowego kursu komputerowego oraz kursu ECDL
Numer ogłoszenia: 321642 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda , ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie podstawowego kursu komputerowego oraz kursu ECDL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na podstawie otrzymanych ofert Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy wybierze Wykonawcę odpowiedzialnego za Przeprowadzenie podstawowego kursu komputerowego oraz kursu ECDL dla uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój edycja II w Zielonej Górze, Żarach, Nowej Soli, Międzyrzeczu, Strzelcach Krajeńskich, Gorzowie Wielkopolskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-043 09-00 z dnia 15 maja 2009 roku. Podstawowy kurs komputerowy obejmuje wymiar 30 godzin na grupę dla 80 uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój edycja II w Zielonej Górze, Żarach, Strzelcach Krajeńskich i Gorzowie Wielkopolskim po 2 grupy 10 osobowe w każdej miejscowości. Kurs komputerowy ECDL obejmuje wymiar 120 godzin na grupę dla 80 uczestników projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój edycja II w Zielonej Górze, Żarach, Międzyrzeczu i Nowej Soli po 2 grupy 10 osobowe w każdej miejscowości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art.24 ustawy. 2.Warunki szczegółowe 2.1 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2 Wykonawca jest uprawniony do realizacji zadania. 2.3 W okresie ostatnich 3 lat Wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - realizacja co najmniej 2 projektów EFS. 2.4 Wykonawca posiada minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu szkoleń komputerowych. 2.5 Wykonawca musi być wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, lub musi posiadać certyfikat MEN. 2.6 Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji zajęć skierowanych do młodzieży. 2.7 Wykonawca zapewni zrealizowanie zajęć przez prowadzących posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń komputerowych dla młodzieży, kwalifikacje pedagogiczne oraz wykształcenie kierunkowe w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty wg. formuły spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Oświadczenie o zaakceptowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunków przedmiotu zamówienia ( załącznik nr.1 do SIWZ). 5.2 Oświadczenie o spełnieniu wszystkich wymogów zawartych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr.2 do SWIZ ). 5.3 Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr.3 do SWIZ). 5.4 Zaakceptowany wzór Umowy ( załącznik nr.4 do SWIZ) 5.5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr.5 do SWIZ) 5.6 Załącznik nr.6 do SIWZ - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji projektów z EFS. 5.7 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, NIP, REGON. 5.8 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5.9 Potwierdzenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, lub certyfikat MEN nie starsze niż 3 miesiące. 5.10 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą, zamiast dokumentów określonych w pkt.5.7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.11 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie powyższym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.12 Dokumenty określone w pkt.5.10 lub 5.11 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 5.13 Dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji zajęć skierowanych do młodzieży. 5.14 Referencje potwierdzające rzetelność wykonanych zadań z zakresu przeprowadzonych szkoleń o których mowa w pkt. 2.3, 2.4, 2.6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 65-186 Zielona Góra
ul.Zamenhofa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego; Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, województwo Lubuskie pok.201 ( Aleksandra Bursztyn ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie dotyczy realizacji projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój edycja II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-043/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku..
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 29 od miejscowości Słubice do miejscowości Urad
- Świadczenie usług cateringowych w 2025 r. na potrzeby Departamentu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
- Termomodernizacja budynków WOSiR Drzonków w połączeniu z budową hybrydowych źródeł energii odnawialnej oraz inteligentnym systemem zarządzania energią
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Remont dachu w budynku przy ul. Dworcowej 23 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podstawowy kurs komputerowy dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Kurs komputerowy o standardzie ECDL BASE lub równoważny w projekcie "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
więcej: Kursy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.