Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-14
Warszawa: DOSTAWA OSCYLOSKOPU CYFROWEGO I ELEMENTÓW SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU
Numer ogłoszenia: 321665 - 2010; data zamieszczenia: 14.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OSCYLOSKOPU CYFROWEGO I ELEMENTÓW SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oscyloskopu cyfrowego i elementów systemu kontroli dostępu. Zadanie Nr 1: Oscyloskop cyfrowy z analizatorem stanów logicznych o parametrach technicznych nie gorszych niż: Kanały wejściowe cyfrowe, minimum 16 kanałów, impedancja wejściowa 101 k. Poziomy progowe kanałów cyfrowych ustawiane dla grupy 8 kanałów, wybór poziomów: TTL, CMOS, ECL, PECL. Zakres definiowania poziomów +/-20V. Maksymalne napięcie wejściowe +/-40V. Częstotliwość próbkowania w kanałach cyfrowych min. 500MHz dla 16 kanałów, 1GHz do 8 kanałów. Minimalna wykrywana szerokość impulsu w kanale cyfrowym 5ns. Wyzwalanie zadaną wartością na magistrali równoległej, Wyposażenie w minimum 1 sonda logiczna 16 kanałów o obciążeniu 8pF lub mniejszym. Dla oscyloskopu minimum 2 niezależne analogowe kanały wejściowe, o paśmie minimum 100MHz. Częstotliwość próbkowania minimum 1GS/s w czasie rzeczywistym niezależnie w każdym kanale. Zakres podstawy czasu minimum od 4ns/działkę do 100s/działkę. Min 5 tyś. przebiegów / s w trybie ciągłym. Minimum 29 automatycznych pomiarów z możliwością wyświetlania przynajmniej czterech jednocześnie na ekranie oscyloskopu. Możliwość automatycznego wyszukiwania charakterystycznych elementów sygnałów takich jak: zbocze, szerokość impulsu, impulsy niepełne, stany logiczne, czas zmiany i utrzymania stanu, czas narastania i opadania. Kolorowy wyświetlacz LCD minimum 7 o rozdzielczości minimum 480 x 234 pikseli, obejmujący gradację przebiegów. Szybkość gradacji przebiegów: min 5 tyś przebiegów /s. Wyposażenie minimum w 2 sondy napięciowe pasywne o paśmie 200MHz, x1/x10, 300Vrms. Złącze USB 2.0 do sterowania oscyloskopem oraz 2.0 do obsługi pamięci USB lub klawiatury. Pobór mocy 80W, zasilanie 100 do 240V, temperatura pracy minimum w zakresie 0oC do 50oC. Oprogramowanie umożliwiające gromadzenie, porównywanie, import, zachowywanie danych pomiarowych i sygnałów oraz zdalne sterowanie przyrządem. Pełna instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim. Urządzenie fabrycznie nowe, Gwarancja minimum 3 lata. Możliwość doposażenia w przyszłości w wyzwalanie i analizę pakietów magistrali szeregowych (CAN, LIN, I2C, SPI, RS-232/422/485/UART) - możliwość jednoczesnej analizy dwóch magistral. Możliwość doposażenia w przyszłości o port LAN oraz port wideo bez konieczności wysyłania do serwisu. Zadanie Nr 2: Elementy systemu kontroli dostępu: Interfejs RS485-USB; czytnik kart zbliżeniowych - USB; Kabel do programowania RS232 z komputera USB; DB9FC/RJ-KPL - konwerter USB/RS232 - USB; Moduł kontrolera przejścia z zasilacza USB; Czytnik kart zbliżeniowych z przyciskiem dzwonka USB; klawiatura systemu kontroli dostępu USB; manipulator USB; Karta zbliżeniowa 125 kHz USB; obudowa do systemu kD z transformatorem 230V/16V USB; Pastylka Dallas USB; Czujnik kontraktronowy USB; Elektrorygiel; Akumulator 12V/7Ah. 2) Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową (modelu lub typu) i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4, 42.96.11.00-1, 31.43.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 5 (wejście przez biuro przepustek) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-13:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 22.11.2010r. do godz. 9:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oscyloskop cyfrowy z analizatorem stanów logicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskop cyfrowy z analizatorem stanów logicznych o parametrach technicznych nie gorszych niż: Kanały wejściowe cyfrowe, minimum 16 kanałów, impedancja wejściowa 101 k. Poziomy progowe kanałów cyfrowych ustawiane dla grupy 8 kanałów, wybór poziomów: TTL, CMOS, ECL, PECL. Zakres definiowania poziomów +/-20V. Maksymalne napięcie wejściowe +/-40V. Częstotliwość próbkowania w kanałach cyfrowych min. 500MHz dla 16 kanałów, 1GHz do 8 kanałów. Minimalna wykrywana szerokość impulsu w kanale cyfrowym 5ns. Wyzwalanie zadaną wartością na magistrali równoległej, Wyposażenie w minimum 1 sonda logiczna 16 kanałów o obciążeniu 8pF lub mniejszym. Dla oscyloskopu minimum 2 niezależne analogowe kanały wejściowe, o paśmie minimum 100MHz. Częstotliwość próbkowania minimum 1GS/s w czasie rzeczywistym niezależnie w każdym kanale. Zakres podstawy czasu minimum od 4ns/działkę do 100s/działkę. Min 5 tyś. przebiegów / s w trybie ciągłym. Minimum 29 automatycznych pomiarów z możliwością wyświetlania przynajmniej czterech jednocześnie na ekranie oscyloskopu. Możliwość automatycznego wyszukiwania charakterystycznych elementów sygnałów takich jak: zbocze, szerokość impulsu, impulsy niepełne, stany logiczne, czas zmiany i utrzymania stanu, czas narastania i opadania. Kolorowy wyświetlacz LCD minimum 7 o rozdzielczości minimum 480 x 234 pikseli, obejmujący gradację przebiegów. Szybkość gradacji przebiegów: min 5 tyś przebiegów /s. Wyposażenie minimum w 2 sondy napięciowe pasywne o paśmie 200MHz, x1/x10, 300Vrms. Złącze USB 2.0 do sterowania oscyloskopem oraz 2.0 do obsługi pamięci USB lub klawiatury. Pobór mocy 80W, zasilanie 100 do 240V, temperatura pracy minimum w zakresie 0oC do 50oC. Oprogramowanie umożliwiające gromadzenie, porównywanie, import, zachowywanie danych pomiarowych i sygnałów oraz zdalne sterowanie przyrządem. Pełna instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim. Urządzenie fabrycznie nowe, Gwarancja minimum 3 lata. Możliwość doposażenia w przyszłości w wyzwalanie i analizę pakietów magistrali szeregowych (CAN, LIN, I2C, SPI, RS-232/422/485/UART) - możliwość jednoczesnej analizy dwóch magistral. Możliwość doposażenia w przyszłości o port LAN oraz port wideo bez konieczności wysyłania do serwisu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elementy systemu kontroli dostępu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interfejs RS485-USB; czytnik kart zbliżeniowych - USB; Kabel do programowania RS232 z komputera USB; DB9FC/RJ-KPL - konwerter USB/RS232 - USB; Moduł kontrolera przejścia z zasilacza USB; Czytnik kart zbliżeniowych z przyciskiem dzwonka USB; klawiatura systemu kontroli dostępu USB; manipulator USB; Karta zbliżeniowa 125 kHz USB; obudowa do systemu kD z transformatorem 230V/16V USB; Pastylka Dallas USB; Czujnik kontraktronowy USB; Elektrorygiel; Akumulator 12V/7Ah.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1, 31.43.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Radoszyce w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wraz z dostawą akumulatorów elektrycznych do pojazdów służbowych, motocykli oraz łodzi motorowych dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ"
- Modernizacja, rozbudowa i uruchomienie systemu kontroli dostępu na terenie Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.