Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Warszawa: układy oddechowe
Numer ogłoszenia: 321681 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: układy oddechowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 układ oddechowy do respiratora Raphael - 2 000 szt. pakiet nr 2 akcesoria do respiratora Raphael poz. 1 czujnik przepływu z liniami pomiarowymi, śr. 15/15 mm do respiratora Raphael - 40 szt. poz. 2 membrana zastawki wydechowej (a5) do respiratora Raphael - 8 op. poz. 3 obudowa zastawki wydechowej do respiratora Raphael 40 szt. pakiet nr 3 linia próbkująca do pomiaru CO2 - 300 szt. pakiet nr 4 rura rozciągalna do 2m - 500 szt. pakiet nr 5 układ oddechowy (1,6-2m) z zastawką ciśnieniową - 50 szt. pakiet nr 6 układ oddechowy z rur rozciągalnych do 1,5m - 550 szt. pakiet nr 7 łącznik 22F:15M - 500 szt. pakiet nr 8 układy oddechowe OIOM poz. 1 układ oddechowy do respiratora Firmy Benet 7200 - 2500 szt. poz. 2 obwody do OIOM - 50 szt. poz. 3 zatyczka do Y - 500 szt. poz. 4 zestaw nebulizatora dla dorosłych z trójnikiem T - 150 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca: - posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiada niezbędną więdzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem techicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:wim.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny
ul. Szaserów 128
04-349 Warszawa
pokój nr 408.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 00:09, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Tajna - Jawna ul. Szaserów 128 04-349 Warszawa I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: - w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie, - w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt (np. rozszerzenie typoszeregu) - dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna jak w umowie, - w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji - zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna jak w umowie..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: układ oddechowy do respiratora Raphael.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: układ oddechowy do respiratora Raphael - 2 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akcesoria do respiratora Raphael.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 czujnik przepływu z liniami pomiarowymi, śr. 15/15 mm do respiratora Raphael - 40 szt. poz. 2 membrana zastawki wydechowej (a5) do respiratora Raphael - 8 op. poz. 3 obudowa zastawki wydechowej do respiratora Raphael 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: linia próbkująca do pomiaru CO2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: linia próbkująca do pomiaru CO2 - 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rura rozciągalna do 2m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rura rozciągalna do 2m - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: układ oddechowy (1,6-2m) z zastawką ciśnieniową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: układ oddechowy (1,6-2m) z zastawką ciśnieniową - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: układ oddechowy z rur rozciągalnych do 1,5m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: układ oddechowy z rur rozciągalnych do 1,5m - 550 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: łącznik 22F:15M.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznik 22F:15M - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: układy oddechowe OIOM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1 układ oddechowy do respiratora Firmy Benet 7200 - 2500 szt. poz. 2 obwody do OIOM - 50 szt. poz. 3 zatyczka do Y - 500 szt. poz. 4 zestaw nebulizatora dla dorosłych z trójnikiem T - 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.