To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-29
Zabrze: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 54/ichpw/2014.
Numer ogłoszenia: 321692 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282284 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 54/ichpw/2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimalnej gwarancji na okres: a)Monitor 24 cali- 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, b)Komputer - stacja graficzna- 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, c)Urządzenie wielofunkcyjne - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, d)Urządzenie wielofunkcyjne A3 - 36 m-cy od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, e)Tablet - 24 m-ce od daty podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 3.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2014 r. 4.Urządzenia muszą być kompletne, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5.Produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 6.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z wniesieniem do siedziby Zamawiającego). 7.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 9.Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii urządzenia po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 10.Wraz z dostawą produktów Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia: kart gwarancyjnych, deklaracji zgodności jeżeli są one wymagane prawem, instrukcji obsługi w języku polskim. 11.Oferowany komputer musi posiadać/spełniać: 11.1.Certyfikat, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 , 11.2.Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, 11.3.wymogi normy Energy Star 5.0., 11.4.deklarację zgodności i oznakowanie CE, 11.5.kryteria środowiskowe, w tym: zgodność z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodność z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g, 11.6.głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB, 11.7.moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych), 11.8.obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych), 11.9.obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej (złącze blokady Kensingtona) oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Obudowa musi być wyposażona w zamek który nie wystaje poza obrys obudowy. 12.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy. 13.Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych na dostarczony przedmiot zamówienia. 14.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 15.Produkty w opisach których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami równoważnymi. 15.1.W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 15.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o parametrach spełniających minimalne parametry podane w załączniku nr 6 do SIWZ. 15.3.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Finansowany z projektu nr POIG.01.01.02-24-017/08,tytuł projektu:Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,lata 2007-2013,Priorytet 1-Badania i rozwój nowoczesnych technologii,Działanie 1.1-Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 1.1.2-prac rozwojowych,współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i publicznych środków krajowych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QMC ARTUR MANDRAK, ARKUS ARTUR MANDRAK
jakie przetargi wygrała firma
QMC ARTUR MANDRAK, ARKUS ARTUR MANDRAK
- ARKUS Marta Węgiel-Mandrak, Artur Mandrak s.c., ul. Reymonta 14, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19059,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23370,00
Oferta z najniższą ceną: 23370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25924,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej tj. szafy endoskopowej, mikroskopu diagnostycznego, lasera CO2, lasera naczyniowego, systemu videodermatoskopowego i trichoskopu cyfrowego
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach projektu pn. "Ochrona i zachowanie różnorodności biologicznej na terenie Miasta Zabrze"
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.