eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remonty wybranych pomieszczeń Politechniki Lubelskiej część A



Ogłoszenie z dnia 2016-10-12

Ogłoszenie nr 321713 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.

Lublin: Remonty wybranych pomieszczeń Politechniki Lubelskiej część A
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 118483-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 177931-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, krajowy numer identyfikacyjny 000001726, ul. ul. Nadbystrzycka  38D, 20-618  Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. (81)5384103, faks , e-mail bzp@pollub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pollubpl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty wybranych pomieszczeń Politechniki Lubelskiej część A

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/PN/43/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A1 Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Mechanicznego WM - klatki schodowe + wiatrołap WM - 125, 134, 134a WM - 714, 601, 617 Wydział Mechaniczny Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka; Lublin. - A2 Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury WBiA Klatka schodowa Wydz. Budown. i Architekt. PL. ul. Nadbystrzycka; Lublin - A3 Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska WIŚ - 0118, 101, 214, 421 Wydział Inżynierii Środowiska Politechniki. Lubelskiej ul. Nadbystrzycka; Lublin


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.08.2016 - 15.09.216

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remonty wybranych pomieszczeń Politechniki Lubelskiej część A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/08/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Pol-Bud Jacek Pleszak,  ,  ul Kwiatowa 29 Dys,  21-003,  Ciecierzyn,  kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 124909.51 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości robót podstawowych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robot



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieni oraz w SIWZ w postępowaniu BZP/PN/43/2016 przewidział udzielenie robot uzupełniających w wysokości50% wartości robót podstawowych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót. zakres zmian : 1. § 1 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie: "Zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferta przetargowa Wykonawcy, harmonogram rzeczowo-finansowy zatwierdzony przez Zamawiającego, a w części dotyczącej zadań od 4-7, także: "Wykaz prac do Wykonania w pokoju 615 Wydział Mechaniczny", "Malowanie wybranych korytarzy na Wydziale Budownictwa i Architektury (część stara) Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie", "Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 38 w Lublinie", "Zakres prac do wykonania na Wydziale Zarządzania przy remoncie korytarza II p", stanowiące załączniki do niniejszej umowy, zwane dalej łącznie: "Przedmiotem Umowy". W tym: Zadanie 1 -Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Mechanicznego Zadanie 2 - Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Zadanie 3 -Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska Zadanie 4 - Malowanie korytarzy (parter i 2 piętra) w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Zadanie 5 - Remont posadzki części korytarza II piętra budynku Wydziału Zarządzania Zadanie 6- Remont pomieszczenia 615 Wydziału Mechanicznego Zadanie 7 - Remont pomieszczenia 17 i 119 budynku Wydziału Zarządzania" 2. § 4 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Strony zgodnie ustalają, że Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie Robót w zakresie Zadań nr 1, 2 i 3 w terminie 5 dni od dnia zawarcia Umowy, natomiast w zakresie Zadania nr 4, 5, 6 i 7 w terminie do dnia 07.10.2016r" 3. § 4 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w zakresie zadania nr 1, 2, 3 w terminie do 30.09.2016 r, zaś w zakresie zadania 4, 5, 6, 7, w terminie do 21.11.2016r." 4. § 7 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 146302,38 złotych netto, plus należny podatek VAT 23% tj. razem brutto 179951,93 złotych (słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt jeden 93/100zł.). W tym: Lp. Numer zadania Nazwa zadania Całkowita wartość (brutto) prac w danym zadania 1 Zadanie 1 Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Mechanicznego 106359,02 2 Zadanie 2 Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury 11949,25 3 Zadanie 3 Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska 11603,22 4 Zadanie 4 Malowanie korytarzy (parter i 2 piętra) w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury 15915,76 5 Zadanie 5 Remont posadzki części korytarza II piętra budynku Wydziału Zarządzania 17534,06 6 Zadanie 6 Remont pomieszczenia 615 Wydziału Mechanicznego 4516,67 7 Zadanie 7 Remont pomieszczenia 17 i 119 budynku Wydziału Zarządzania 12073,95 RAZEM 179951,93


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastosował Art. 19 ustęp 3 punkt b przepisów przejściowych wprowadzonych Ustawą z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustaw- Prawo Zamówień Publicznych


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.