Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://zoz.starachowice.sisco.info/Ogłoszenie nr 321720 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Starachowice: Dostawa opakowań i testów sterylizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
29114175200000, ul.
ul. Radomska
70,
27200
Starachowice, woj.
świętokrzyskie, państwo
, tel.
041 2745202 w. 182, e-mail
pzozstarachowice.zp@interia.pl, faks
412 746 158.
Adres strony internetowej (URL): http://zoz.starachowice.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://zoz.starachowice.sisco.info/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://zoz.starachowice.sisco.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, 27-200 Starachowice, ul. Radomska 70
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań i testów sterylizacyjnych
Numer referencyjny: P/43/10/2016/STER
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 1 1 "Rękaw foliowo - papierowy płaski 50mm x 200m" 50mm x 200m szt. 20 2 "Rękaw foliowo - papierowy płaski " 75mm x 200m szt. 30 3 "Rękaw foliowo - papierowy płaski " 100mmx200m szt. 35 4 "Rękaw foliowo - papierowy płaski " 125mm x200m szt. 20 5 "Rękaw foliowo - papierowy płaski " 150mm x200m szt. 24 6 Rękaw foliowo - papierowy płaski 200mm x 200m szt. 26 7 Rękaw foliowo - papierowy płaski 250mm x 200m szt. 22 8 Rękaw foliowo - papierowy płaski 300mm x 200m szt. 16 9 Rękaw foliowo - papierowy płaski 380mm x 200m szt. 10 10 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 150 x 50 x 100m szt. 6 11 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 200 x 50 x 100m szt. 6 12 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 250 x 65 x 100m szt. 6 13 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 300 x 65 x 100m szt. 8 14 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 350 x 80 x100m szt. 4 Pakiet nr 2 1 Papier krepowany zielony 50 x 50cm arkusz 5 000 2 Papier krepowany zielony 75 x 75cm arkusz 6 000 3 Papier krepowany zielony 90 x 90cm arkusz 4 000 4 Papier krepowany zielony 100 x 100cm arkusz 3 000 5 Papier krepowany zielony 120 x 120cm arkusz 1 500 6 Papier krepowany biały 75 x 75cm arkusz 5 000 7 Papier krepowany biały 90 x 90cm arkusz 2 500 8 Papier krepowany biały 100 x 100cm arkusz 2 500 9 Papier krepowany biały 120 x 120cm arkusz 1 500 10 Włóknina dwukolorowa niebiesko/fioletowa 75 x 75cm arkusz 2 000 11 Włóknina dwukolorowa niebiesko/fioletowa 90 x 90cm arkusz 1 500 12 Włóknina dwukolorowa niebiesko/fioleto 120 x 120cm arkusz 2 000 13 Plomba do kontenera typu Aesculap,plastikowa 1op. = 1000 szt. op. 14 Pakiet nr 3 1 Pasek testowy Bowie-Dick Test symulacyjny Bowie-Dick do przyrządu testowego Compact PCD. Wymiar testu 6mm x 65mm. 6 żółtych pól wskaźnikowych -po sterylizacji zmiana koloru żółtego na czarny. szt 800 2 Test chemiczny paskowy do pary wodnej kl. IV Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, klasy IV, liniowy, substancja wskaźnikowa na całej długości wskaźnika, wrażliwy na wszystkie parametry cyklu. szt 14 000 3 Test chemiczny do pary wodnej kl. V Zintegrowany wskaźnik chemiczny, klasa V, działa na zasadzie przesunięcia substancji wskaźnikowej w określonym polu. szt 2 000 4 Taśma sterylizacyjna do pary wodnej Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji do opakowań jednorazowego użytku, szer, 1,9 cm x 50 m rol 60 5 Taśma sterylizacyjna bez wskaźnika sterylizacji - neutralna Taśma samoprzylepna do zamykania opakowań sterylizacyjnych papierowych i z włókniny; szer.19 mm x 50 m rol 100 6 Test chemiczny paskowy do EO kl. IV Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do sterylizacji w tlenku etylenu, klasy IV, liniowy, substancja wskaźnikowa na całej długości wskaźnika, wrażliwy na wszystkie parametry cyklu. szt 480 7 Test chemiczny do EO kl. V Zintegrowany wskaźnik chemiczny do sterylizacji w tlenku etylenu, klasa V, działa na zasadzie przesunięcia substancji wskaźnikowej w określonym polu. szt 300 8 Test do kontroli mycia maszynowego Wskaźnik paskowy do oceny skuteczności mycia maszynowego, z naniesionym nietoksycznym zabrudzeniem szt. 2 500 9 Test biologiczny fiolkowy do pary wodnej Zawierający spory B. Stearothermophilus, do inkubowania w inkubatorze Attest firmy 3M, I odczyt po 12 godz., II po 24 godz. szt 500 10 Test biologiczny fiolkowy do EO Zawierający spory B. Subtilis, do inkubowania w inkubatorze Attest firmy 3M, I odczyt po 24 godz.,II po 48 godz szt 400 11 Etykieta trzyrzędowa do metkownicy Blitz Etykieta zielona ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną do metkownicy typu Blitz. Kolejność wydruku pól na etykiecie: inicjały operatora, nr sterylizatora, nr wsadu, data sterylizacji, data ważności. Wielkość opakowania rol=750 szt. rol 12 12 Test do kontroli zgrzewarek rotacyjnych typu Havo. Sprawdzian zgrzewania do kontroli prawidłowości działania zgrzewarek rotacyjnych typu Havo szt 300 Pakiet nr 4 1 Test chemiczny emulacyjny TST do pary wodnej kl. VI, Wskaźnik emulacyjny, zintegrowany, klasa VI, 7 min 134 st.C / 20 min w 121st.C szt 800 Pakiet nr 5 1 Test do kontroli dezynfekcji termicznej Wskaźnik do kontroli dezynfekcji termicznej, badający parametry: temperaturę 93 st.C i czas 10 min szt 3 600
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Potwierdzonych kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: - poprzez przedstawienie koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Poprzez przedstawienie informacji banku informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Poprzez przedstawienie wykazu dostaw lub usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający wymaga wypełnienia i złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i załącznik nr 2
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga wypełnienia i złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu i załącznik nr 3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający wymaga wypełnienia i złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań co do oferowanego przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Zamawiający wymaga wypełnienia i złożenia wraz z ofertą załącznika nr 1, 2, 3, 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zwraca się z prośbą do Wykonawców o załączenie dodatkowo do oferty wykazu cenowego i opisu wyrobów (wg wzoru przedstawionego w zał. nr 5 do siwz) oraz formularza ofertowego na nośniku elektronicznym tj.pendrive lub płyta CD/DVD
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy nie krótszy niż 1 dzień roboczy, nie dłuższy niż 5 dni roboczych. | 35.00 |
Okres płatności | 5.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Rękawy foliowo-papierowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Rękaw foliowo - papierowy płaski
50mm x 200m" 50mm x 200m szt. 20
2 "Rękaw foliowo - papierowy płaski
" 75mm x 200m szt. 30
3 "Rękaw foliowo - papierowy płaski
" 100mmx200m szt. 35
4 "Rękaw foliowo - papierowy płaski
" 125mm x200m szt. 20
5 "Rękaw foliowo - papierowy płaski
" 150mm x200m szt. 24
6 Rękaw foliowo - papierowy płaski 200mm x 200m szt. 26
7 Rękaw foliowo - papierowy płaski 250mm x 200m szt. 22
8 Rękaw foliowo - papierowy płaski 300mm x 200m szt. 16
9 Rękaw foliowo - papierowy płaski 380mm x 200m szt. 10
10 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 150 x 50 x 100m szt. 6
11 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 200 x 50 x 100m szt. 6
12 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 250 x 65 x 100m szt. 6
13 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 300 x 65 x 100m szt. 8
14 Rękaw foliowo - papierowy z fałdą 350 x 80 x100m szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy | 35.00 |
Termin płatności | 5.00 |
Część nr: 2
Nazwa: Papier krepowy i włóknina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Papier krepowany zielony 50 x 50cm arkusz 5 000
2 Papier krepowany zielony 75 x 75cm arkusz 6 000
3 Papier krepowany zielony 90 x 90cm arkusz 4 000
4 Papier krepowany zielony 100 x 100cm arkusz 3 000
5 Papier krepowany zielony 120 x 120cm arkusz 1 500
6 Papier krepowany biały 75 x 75cm arkusz 5 000
7 Papier krepowany biały 90 x 90cm arkusz 2 500
8 Papier krepowany biały 100 x 100cm arkusz 2 500
9 Papier krepowany biały 120 x 120cm arkusz 1 500
10 Włóknina dwukolorowa niebiesko/fioletowa 75 x 75cm arkusz 2 000
11 Włóknina dwukolorowa niebiesko/fioletowa 90 x 90cm arkusz 1 500
12 Włóknina dwukolorowa niebiesko/fioleto 120 x 120cm arkusz 2 000
13 Plomba do kontenera typu Aesculap,plastikowa 1op. = 1000 szt. op. 14
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy | 35.00 |
Termin dostawy | 5.00 |
Część nr: 3
Nazwa: Testy do sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pasek testowy Bowie-Dick Test symulacyjny Bowie-Dick do przyrządu testowego Compact PCD. Wymiar testu 6mm x 65mm. 6 żółtych pól wskaźnikowych -po sterylizacji zmiana koloru żółtego na czarny. szt 800
2 Test chemiczny paskowy do pary wodnej kl. IV Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej, klasy IV, liniowy, substancja wskaźnikowa na całej długości wskaźnika, wrażliwy na wszystkie parametry cyklu. szt 14 000
3 Test chemiczny do pary wodnej kl. V Zintegrowany wskaźnik chemiczny, klasa V, działa na zasadzie przesunięcia substancji wskaźnikowej w określonym polu. szt 2 000
4 Taśma sterylizacyjna do pary wodnej Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji do opakowań jednorazowego użytku, szer, 1,9 cm x 50 m rol 60
5 Taśma sterylizacyjna bez wskaźnika sterylizacji - neutralna Taśma samoprzylepna do zamykania opakowań sterylizacyjnych papierowych i z włókniny; szer.19 mm x 50 m rol 100
6 Test chemiczny paskowy do EO kl. IV Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny do sterylizacji w tlenku etylenu, klasy IV, liniowy, substancja wskaźnikowa na całej długości wskaźnika, wrażliwy na wszystkie parametry cyklu. szt 480
7 Test chemiczny do EO kl. V Zintegrowany wskaźnik chemiczny do sterylizacji w tlenku etylenu, klasa V, działa na zasadzie przesunięcia substancji wskaźnikowej w określonym polu. szt 300
8 Test do kontroli mycia maszynowego Wskaźnik paskowy do oceny skuteczności mycia maszynowego, z naniesionym nietoksycznym zabrudzeniem szt. 2 500
9 Test biologiczny fiolkowy do pary wodnej Zawierający spory B. Stearothermophilus, do inkubowania w inkubatorze Attest firmy 3M, I odczyt po 12 godz., II po 24 godz. szt 500
10 Test biologiczny fiolkowy do EO Zawierający spory B. Subtilis, do inkubowania w inkubatorze Attest firmy 3M, I odczyt po 24 godz.,II po 48 godz szt 400
11 Etykieta trzyrzędowa do metkownicy Blitz Etykieta zielona ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną do metkownicy typu Blitz. Kolejność wydruku pól na etykiecie: inicjały operatora, nr sterylizatora, nr wsadu, data sterylizacji, data ważności. Wielkość opakowania rol=750 szt. rol 12
12 Test do kontroli zgrzewarek rotacyjnych typu Havo. Sprawdzian zgrzewania do kontroli prawidłowości działania zgrzewarek rotacyjnych typu Havo szt 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy | 35.00 |
Termin płatności | 5.00 |
Część nr: 4
Nazwa: Testy do sterylizacji TST
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test chemiczny emulacyjny TST do pary wodnej kl. VI, Wskaźnik emulacyjny, zintegrowany, klasa VI, 7 min 134 st.C / 20 min w 121st.C szt 800
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy | 35.00 |
termin płatności | 5.00 |
Część nr: 5
Nazwa: Testy do kontroli dezynfekcji termicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test do kontroli dezynfekcji termicznej Wskaźnik do kontroli dezynfekcji termicznej, badający parametry: temperaturę 93 st.C i czas 10 min szt 3 600
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin dostawy | 35.00 |
Termin płatności | 5.00 |
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Polnej w Starachowicach"
- Część 1: "Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych na nieruchomościach i w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice". Część 2: "Naprawy bieżące (...)"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- SZP.221-3.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu: " Rozwój CUS w Opolu Lubelskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.