To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Ogłoszenie nr 321745 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Opole: Wymiana nawierzchni drogi krajowej nr 45 w m. Jełowa od km 121+700 do km 123+407
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304948-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
01751157500147, ul.
ul. Niedziałkowskiego
6,
45085
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
077 4016344; 4545505, 4016330, faks
077 4544468, e-mail
przetargi@opole.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni drogi krajowej nr 45 w m. Jełowa od km 121+700 do km 123+407
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):O.Op.D-3.2412.23.2016(53)
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: wymiana nawierzchni drogi krajowej nr 45 w n. Jełowa na odc. od km 121+700 do km 123+407 obejmująca między innymi : - zorganizowanie i zabezpieczenie robót, w tym oznakowanie tymczasowe, - rozbiórkę warstw konstrukcji lub nawierzchni przez frezowanie na wymaganą przez Inżyniera głębokość, - obcięcie i odkucie krawędzi, - oczyszczenie i skropienie krawędzi i wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego z transportem masy z wytwórni, - oczyszczenie i skropienie krawędzi, ułożenie geosiatki przed ułożeniem nowej warstwy konstrukcji, - ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA, z transportem masy z wytwórni, - wymianę na nowe wpustów odwadniających kanalizacji deszczowej klasy D 400 płaskie wraz z regulacją wysokościową, - załadunek, transport i odwóz pozostałego destruktu na plac składowy - Obwód Drogowy nr 3 w Opolu-Bierkowicach ul. Żerkowicka 1, - wymianę krawężników betonowych typu lekkiego, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego, - przywrócenie terenu do użytkowania. W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do: - opracowania PZJ, - opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (do sporządzenia powyższego projektu należy wykorzystać Zarządzeniem nr 34 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 30 lipca 2014r. w sprawie typowych schematów oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym (zarządzenie dostępne na stronie GDDKiA (Serwis GDDKiA ->akty prawne -> Zarządzenia -> Rok 2014 , adres: http://gddkia.gov.pl/pl/2291/Rok-2014 ) - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - sporządzenia operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach, - zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót, - organizacji placu budowy, - wykonania badań kontrolnych, w tym badania właściwości przeciwpoślizgowych warstwy ścieralnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233223-8,
45233221-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1155065.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1420731.11 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
- ZP/02/2025 "Zakup i dostawa podstawowych artykułów medycznych dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Na usługę ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie.
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Zakup i dostawa sprzętu do obróbki wydruków oraz sprzętu do kontroli jakości druku w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.