eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskiePrzebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Strzelce Opolskie: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja
Numer ogłoszenia: 321768 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133063 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lokalizacja inwestycji: Droga powiatowa 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja na odc. od skrzyżowania z drogą gminną ul. Hr. Colonny do przejazdu PKP po lewej stronie Parametry techniczne chodnika: - długość chodnika - 229,00 m - szerokość chodnika - 2,00 m - powierzchni chodnika - 351,35 m2 - powierzchnia wjazdów - 73,75 m2 Zakres robót obejmuje m. in.: 1.Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu; 2.Rozebranie nawierzchni wzdłuż przebudowanego chodnika; 3.Rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm oraz wjazdów z brukowca (trylinki); 4.Rozebranie krawężników oraz obrzeży betonowych; 5.Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne; 6.Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe; 7.Przestawienie istniejącej studzienki ściekowej; 8.Wykonanie regulacji wysokościowej istniejących urządzeń podziemnych; 9.Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem; 10.Wbudowanie krawężników oraz obrzeży betonowych; 11.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego lub granitowego (chodnik - 10 cm, wjazdy - 15 cm); 12.Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm prostokątnej 20x10 cm (20% kostka czerwona na opaskę bezpieczeństwa) na podsypce z miału kamiennego bazaltowego lub granitowego śr. gr. 5 cm; 13.Wykonanie nawierzchni wjazdów do bram z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm prostokątnej 20x10 cm na podsypce z miału kamiennego bazaltowego lub granitowego śr. gr. 5 cm; 14.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych; 15.Przestawienie istniejących oraz montaż nowych znaków drogowych; 16.Wykonanie oznakowania poziomego - przejście dla pieszych; 17.Demontaż oznakowania Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowych na powyższe zadania. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy - na załączniku Nr 5 do SIWZ . Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Środki techniczne i organizacyjne Wykonawca jest zobowiązany do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z dnia 14.10.2003r.) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem, Wykonawca obowiązany jest przed przystąpieniem do robót przedłożyć projekt organizacji ruchu, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych (na czas prowadzonych robót). Koszt zabezpieczenia terenu budowy jak również koszt sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Wykonawca na czas prowadzonych robót dokona oznakowania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Koszt oznakowania jest włączony w wartość przedmiotu zamówienia i nie będzie podlegał odrębnej zapłacie. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte kwotą kontraktową Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem. Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy. Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem, Zapewnienie komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie budowy dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających do placu budowy Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem. Przyjęcie na siebie obowiązku wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach i zagospodarowuje za swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania. WARUNKI GWARANCYJNE: 1.WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy - poszczególnych zadań ZAMAWIAJĄCEMU. 2.Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru zadania przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 3.WYKONAWCA jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu Umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4.W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. W tym wypadku należności z tytułu naprawy będą ze środków zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.WYKONAWCA najpóźniej w dniu podpisania Umowy przekaże ZAMAWIAJĄCEMU kartę gwarancyjną zawierającą wszystkie warunki określone powyżej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76309.66 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GABART Spółka Cywilna Artur Hurek, Gabriela Hurek, ul. Stawowa 41, 47-180 Izbicko, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 76309.66
  • Oferta z najniższą ceną: 76309.66 oferta z najwyższą ceną: 76309.66
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.