Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Radom: Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego Nr Sprawy 87/2012
Numer ogłoszenia: 321774 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268594 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego Nr Sprawy 87/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego. Miejsce dostaw KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 oraz do 28 jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz SPPP w Płocku, CBŚ KGP w Płocku, CBŚ KGP w Ostrołęce- zgodnie z załącznikiem nr 7- do siwz - Wykaz jednostek Częstotliwość dostaw Dostawy częściowe w zależności od zapotrzebowania zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia żądanej ilości asortymentu w ciągu 10 dni od daty otrzymania pisemnego zapotrzebowania. Dostawy towaru następować będą transportem własnym wykonawcy na jego koszt ( wraz z rozładunkiem ). Pozostałe warunki dostaw zawarte są w załączniku nr 5 - do siwz - wzorze umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy wskazane są nazwy własne zamawianych produktów, Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do siwz. W przypadku oferowania produktu równoważnego należy w miejscu wykropkowanym (załącznik nr 6 do siwz) wpisać nazwę oferowanego produktu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 18.93.00.00 - Worki i torby 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 39.29.82.00 - Ramki do obrazków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
- FAMEX Jastrzębscy Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 104, 26-613 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94156,32
Oferta z najniższą ceną: 94156,32 / Oferta z najwyższą ceną: 109872,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont wiaduktu w ciągu ul. Czarnej w Radomiu (nad al. Grzecznarowskiego)
- Modernizacja sali gimnastycznej przy II LO im. M. Konopnickiej
- Dostawy mięsa drobiowego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Dostawa materiałów jednorazowych do zabiegów jednorazowych
- Dostawa protez, cewników, stentów dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.