Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Warszawa: Dostawa 10 szt. notebooków
Numer ogłoszenia: 321819 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie , ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 826 18 30, faks 0 22 826 21 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiih.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 10 szt. notebooków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 fabrycznie nowych notebooków posiadających oznakowanie CE i spełniających co najmniej poniższe wymagania: Procesor: -dwurdzeniowy, -mobilny, -technologia 65 nm -FSB min. 800MHz, -min. 2MB pamięci podręcznej, -taktowanie min. 2,0 GHz Płyta główna: Zainstalowana pamięć RAM 2048 MB DDR2 667MHz Ilość gniazd pamięci 2 Ilość wolnych gniazd pamięci: 1 Maksymalna ilość pamięci: 4GB Dysk twardy: -złącze SATA, -pojemność 250 GB lub większy Napęd optyczny: nagrywarka DVD,+/-, R/RW Stacja dyskietek: brak Pamięć zewnętrzna: FlashDisk USB nie mniej niż 512 MB Karta graficzna: zintegrowana, Karta dźwiękowa: zintegrowana Karta sieciowa: 10/100/1000 zintegrowana Karta sieciowa bezprzewodowa: -zintegrowana, -standard B/G Monitor: -15,4 cala, -minimalna rozdzielczość 1280x800 Mysz: - optyczna z rolką, -3 przyciski, -USB, -wersja do notebooków Złącza zewnętrzne: -min. 3xUSB 2.0, - D-SUB, - Bluetooth - Czytnik kart pamięci Waga: nie więcej niż 3 kg Czas pracy na baterii wg producenta: nie krócej niż 3 godziny System operacyjny: MicrosoftR Windows VISTA Business 32 lub równoważny umożliwiający pracę w strukturze Active Directory Pakiet biurowy: MicrosoftR Office (Sngl OLP NL) w wersji SBE lub równoważnej, umożliwiającej integrację z SharePointR Portal Services Torba do notebooka: - materiał zewnętrzny: Nylon -rozmiar notebooka: 15,4 cala -pasek na ramię -dodatkowe przegródki na dokumenty, wizytówki, długopisy, telefon komórkowy -czarna Gwarancja: min. 12 miesięcy on-site.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 4 specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w specyfikacji. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonych przez Zamawiającego. 4. Aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiih.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, p. 216 w dni robocze w godz. 9.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, p. 216 w dni robocze w godz. 9.00-15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- zakup Extenderów, KVM - sprzęt i urządzenia do APP Rzeszów
- Dostosowanie budynku Sz. P. nr 387 w Warszawie do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej w ramach zadania pn. ,,Oddymianie w Sz. P. nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3" -numer postępowania 48/ZP/24
- Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025.
- zakup usług pocztowych o charakterze powszechnym, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby PAA
- Remont pomieszczeń biurowych na III piętrze Delegatury NIK w Zielonej Górze
- Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynkowej w budynku mieszkalnym przy ul. Bema 91 w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek dla Wydziałów i Referatów Starostwa Powiatowego w Pszczynie
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu MALI ODKRYWCY- organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie gminy Łubnice"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do ośrodków przedszkolnych w ramach projektu pt. "Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Tuchomie"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni łowiectwa, użytkowania, geomatyki i SILP w ramach zadania " DZIŚ UCZEŃ- JUTRO LEŚNIK XXI WIEKU" dla Zespołu Szkół Leśnych im. Romana Gesinga w Zagnańsku
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu p.n. "Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn - Zdrój".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.