eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 10 szt. notebooków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Warszawa: Dostawa 10 szt. notebooków
Numer ogłoszenia: 321819 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie , ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 826 18 30, faks 0 22 826 21 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiih.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 10 szt. notebooków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 fabrycznie nowych notebooków posiadających oznakowanie CE i spełniających co najmniej poniższe wymagania: Procesor: -dwurdzeniowy, -mobilny, -technologia 65 nm -FSB min. 800MHz, -min. 2MB pamięci podręcznej, -taktowanie min. 2,0 GHz Płyta główna: Zainstalowana pamięć RAM 2048 MB DDR2 667MHz Ilość gniazd pamięci 2 Ilość wolnych gniazd pamięci: 1 Maksymalna ilość pamięci: 4GB Dysk twardy: -złącze SATA, -pojemność 250 GB lub większy Napęd optyczny: nagrywarka DVD,+/-, R/RW Stacja dyskietek: brak Pamięć zewnętrzna: FlashDisk USB nie mniej niż 512 MB Karta graficzna: zintegrowana, Karta dźwiękowa: zintegrowana Karta sieciowa: 10/100/1000 zintegrowana Karta sieciowa bezprzewodowa: -zintegrowana, -standard B/G Monitor: -15,4 cala, -minimalna rozdzielczość 1280x800 Mysz: - optyczna z rolką, -3 przyciski, -USB, -wersja do notebooków Złącza zewnętrzne: -min. 3xUSB 2.0, - D-SUB, - Bluetooth - Czytnik kart pamięci Waga: nie więcej niż 3 kg Czas pracy na baterii wg producenta: nie krócej niż 3 godziny System operacyjny: MicrosoftR Windows VISTA Business 32 lub równoważny umożliwiający pracę w strukturze Active Directory Pakiet biurowy: MicrosoftR Office (Sngl OLP NL) w wersji SBE lub równoważnej, umożliwiającej integrację z SharePointR Portal Services Torba do notebooka: - materiał zewnętrzny: Nylon -rozmiar notebooka: 15,4 cala -pasek na ramię -dodatkowe przegródki na dokumenty, wizytówki, długopisy, telefon komórkowy -czarna Gwarancja: min. 12 miesięcy on-site.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 4 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w specyfikacji. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonych przez Zamawiającego. 4. Aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiih.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, p. 216 w dni robocze w godz. 9.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, p. 216 w dni robocze w godz. 9.00-15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.