eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwoleńPrzebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń nr inw. 13/105

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Zwoleń: Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń nr inw. 13/105
Numer ogłoszenia: 321876 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282228 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń, Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762021, faks 048 6762021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń nr inw. 13/105.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą techniczną. Przebudowywany budynek biurowy w trakcie robót budowlanych będzie użytkowany przez pracowników nadleśnictwa. 2.Zakres wykonania robót został określony w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), dokumentacji projektowej, przedmiarze robót (zwanych dalej dokumentacją) - stanowiących załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny, wiążącymi dokumentami są dokumentacja projektowa i STWiOR. 3. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzeń, materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. 4 Parametry inwestycji 4.1 Opis stanu istniejącego: Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym wybudowanym w technologii tradycyjnej. Budynek był wielokrotnie rozbudowany, wyposażony w instalacje wod-kan, elektryczną, i c.o., informatyczną, alarmową i p.poż., ogrzewanie z kotłowni olejowej znajdującej się w piwnicy budynku. 4.2 Zakres prac: Dobudowa od strony elewacji frontowej w miejscu wejścia głównego do budynku biurowego klatki schodowej oraz przebudowę hollu. Ponadto zaprojektowana jest zmiana sposobu użytkowania istniejącego w poziomie parteru i poddasza mieszkania na pomieszczenie biurowe. Robotyobejmują również zmiany w rozmieszczeniu pomieszczeń biurowych na parterze i poddaszu wraz z zmianą konstrukcji dachu. 4.3 Parametry konstrukcyjne Istniejąca bryła budynku długość budynku 35,14 m, szerokość 10,83 m, powierzchnia zabudowy 435,955 m2, powierzchnia użytkowa parteru 353,80 m2, powierzchnia użytkowa poddasza 304,60 m2, kubatura 2600,0 m3, Dobudowywana bryła budynku długość budynku 8,53 m, szerokość 3,71 m, powierzchnia zabudowy 31,65 m2, powierzchnia użytkowa parteru 17,35 m2, powierzchnia użytkowa poddasza 12,55 m2, kubatura 210,00 m3. 5. Zakres realizacji robót budowlanych obejmuje: 5.1. Zakres robót budowlanych rozbiórka , konstrukcje, dach, stolarka i ślusarka, okładziny ścian i sufitów, sufity podwieszane, posadzki, klatka schodowa, elewacje, ciągi piesze. 3.5.2.Zakres robót dotyczących instalacji sanitarnych : instalacja hydrantowa, instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, wewnętrzna i zewnętrzna kanalizacja sanitarna, instalacja c.o., 5.3. Instalacja klimatyzacji 5.4 Zakres robót dotyczących instalacji elektrycznych : wykonanie linii kablowych niskiego napięcia, montaż lub wymiana wewnętrznych linii zasilających, wymiana tablic rozdzielczych i komputerowych, instalacja oświetlenia wewnętrznego, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja zasilania urządzeń komputerowych, instalacja odgromowa, instalacja wentylacji i schładzania pomieszczeń, instalacja RTV, instalacja sieci strukturalnej, instalacja alarmowa, instalacja sygnalizacji pożaru oraz monitoringu. 5.5. W trakcie prowadzenia prac budynek będzie użytkowany. a) Miejsce prowadzenia pracy, składowanie materiałów, przygotowanie produktów należy zorganizować w sposób nie kolidujący z interesami użytkowników budynku. b) Należy ograniczać zapylenie oraz oddzielać miejsca prowadzenia robót od miejsc pracy biurowej. c) Meble biurowe i pozostały sprzęt podczas prac powinny być odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem, a w szczególności przed zapyleniem. d) Miejsca prowadzenia prac powinny być na bieżąco utrzymywane w czystości. e) Ze względu na użytkowanie obiektu w trakcie robót budowlanych prace z użyciem narzędzi, które wytwarzają ponad normatywny hałas oraz prace uciążliwe dla użytkowników biura powinny być one prowadzone po godzinie 15:15. f) Wykonawca musi tak prowadzić roboty by była zapewniona stała, bezpieczna komunikacja w budynku. g) Prace instalacyjne należy zorganizować w taki sposób, aby funkcjonujące strefy obiektu miały sprawne media. h) Podczas prowadzenia prac należy uwzględnić bezpieczeństwo pozostałych użytkowników obiektu - pracowników i interesantów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak, ul. Garbarska 53, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1460822,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1489135,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1489135,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1942204,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.