To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Ogłoszenie nr 321941 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Nowy Targ: Remont infrastruktury drogowej uszkodzonej w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w 2010r:
1) "Remont przepustu na os. Zadział w km 1+368, droga nr K362718198",
2) "Remont drogi nr K362718198 na os. Zadział km 2+200 - 2+300"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308653-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, krajowy numer identyfikacyjny
52395600000, ul.
ul. Krzywa
1,
34400
Nowy Targ, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
182 611 244, faks
182 662 312, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.nowytarg.pl
Adres profilu: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont infrastruktury drogowej uszkodzonej w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w 2010r: 1) "Remont przepustu na os. Zadział w km 1+368, droga nr K362718198", 2) "Remont drogi nr K362718198 na os. Zadział km 2+200 - 2+300"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont infrastruktury drogowej uszkodzonej w wyniku intensywnych opadów atmosferycznych w 2010r: 1/ "Remont przepustu na os. Zadział w km 1+368, droga nr K362718198 2/ "Remont drogi nr K362718198 na os. Zadział km 2+200 - 2+300" 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1/ "Remont przepustu na os. Zadział w km 1+368, droga nr K362718198" - rozbiórka konstrukcji przepustu, - wykonanie nowego przepustu skrzynkowego, - nawierzchnia drogi na dojazdach, pełna konstrukcja, - wykonanie umocnień z narzutu kamiennego i siatkowo- kamiennych, - montaż barier ochronnych stalowych. 2/ "Remont drogi nr K362718198 na os. Zadział km 2+200 - 2+300" - warstwa dolna i górna podbudowy z kruszyw łamanych, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa wiążąca i ścieralna, - ściek z elementów betonowych 50x50x15 na podsypce cementowo-piaskowej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Panią Janinę Szlaga Usługi w Zakresie Inżynieryjnej i Konstrukcyjno - Budowlanej 34-741 Kasina Wielka 628. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 2/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu, c) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia w tym między innymi badań laboratoryjnych zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, d) zabezpieczenia wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy materiałów (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), e) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z projektantem, f) wywozu i składowania gruzu oraz materiału z frezowania na miejsce wskazane przez zamawiającego do 10 km, g) zabezpieczenia placu budowy wykonawca umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, h) uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie, i) zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na żądanie zamawiającego. j) ponoszenia pełnej odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, k) stosowania w czasie prowadzenia prac przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 5/ decyzję na wycinkę drzew uzyska zamawiający, 6/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 7/ wykonawca udzieli minimum 3 letniego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 8/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem "lub równoważne" albo "nie gorsze niż".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
45221110-6,
45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199235.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 213041,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Nowotarskiego - Etap I
- Budowa sieci wodociągowej ul. Zielna w miejscowości Nowa Biała
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w Białym Dunajcu
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. "Zagospodarowanie terenu na osiedlu Topolowym w Nowym Targu na dz. nr ewd. 12586/28, 12586/13 - etap II".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Pieniński pas skałkowy - Transgraniczne wyzwanie
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.