Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Katowice: Testy do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji.
Numer ogłoszenia: 321971 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej , ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Testy do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do kontroli sterylizacji, mycia i dezynfekcji. Pakiet nr 1 - Czyściki giętkie do narzędzi o wąskim świetle - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.1 Pakiet nr 2 - Test fiołkowy - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.2 Pakiet nr 3 - Test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w myjniach dezynfektorach - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.3 Pakiet nr 4 - Test biologiczny do sterylizacji parowej - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.4 Pakiet nr 5 - Test chemiczny paskowy do procesu dezynfekcji termicznej - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.5 Pakiet nr 6 - Przyrząd i test do kontroli mycia endoskopów - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 3. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego ( do godz. 14.00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). 4. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z towarem faktury w czytelnie opisanej kopercie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek lub zaprezentowania oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego - dot. Pakietu nr 6. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwyżki ceny (zmiany ceny nastąpią na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz). 7. Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 12 miesięcznego okresu ważności ( przydatności do użycia) licząc od daty dostawy. 8. Termin płatności - do 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych wg pakietów. 8. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów zawartych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej. 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia według druku odpowiednio do oferowanego pakietu stanowiącego załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do siwz. 6. Foldery, opisy ,ulotki itp. charakteryzujących oferowany przedmiot zamówienia. 7. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego
Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice
pokój nr 3, budynek administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3, budynek administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyściki giętkie do narzędzi o wąskim świetle.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Czyściki giętkie do narzędzi o wąskim świetle - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.1 Czyściki giętkie do narzędzi o wąskim świetle (przekroju) giętkie czyściki b. szorstkie o 3mm giętkie czyściki b. szorstkie o 15mm giętkie czyściki miękkie o 3mm micro czyściki b. cienki o 3mm micro czyściki średnie o 6mm micro czyściki b. szorstkie o 3mm micro czyściki średnio szorstkie o 6mm giętkie czyściki dwustronne o 3mm x 15cm giętkie czyściki miękkie o 12mm x 30cm giętkie czyściki szorstkie o 15mm x 30cm giętkie czyściki miękkie o 9mm x 30cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Test fiołkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Test fiołkowy - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.2 Test fiolkowy kontrolujący obecność i siłę energii ultradźwiękowej w myjce podczas procesu mycia narzędzi i zmieniajacy zabarwienie z zielonej na żółtą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w myjniach dezynfektorach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w myjniach dezynfektorach - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.3 Test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w myjniach-dezynfektorach z nadrukiem substancji testowej bezpiecznej dla otoczenia o wyraźnej barwie, prosty w obsłudze, wyraźny odczyt ułatwiający interpretację wyniku, kompatybilnej z uchwytem siatkowym posiadającym przez zamawiającego firmy Semigat.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Test biologiczny do sterylizacji parowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Test biologiczny do sterylizacji parowej - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.4 Attest biologiczny do sterylizacji parowej 24h, wiarygodność wyniku, łatwość użycia, naklejka ze wskaźnikiem chem. rozróżniającym wskaźnik sterylizowanego materiału od niesterylizowanego, łatwa do odklejenia, kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego firmy 3M.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Test chemiczny paskowy do procesu dezynfekcji termicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Test chemiczny paskowy do procesu dezynfekcji termicznej - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.5 Test chemiczny paskowy do procesu dezynfekcji termicznej 93-95*C, z zabezpieczeniem przed wilgocią, dający jednoznaczny odczyt (zmiana zabarwienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrząd i test do kontroli mycia endoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Przyrząd i test do kontroli mycia endoskopów - o parametrach wymaganych, ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 3.6 Przyrząd testowy do kontroli mycia endoskopów elastycznych, posiadający komorę wykonaną ze stali nierdzewnej i silikonu Testy do kontroli mycia endoskopu elastycznego, wskaźnik kompatybilny ze składem krwi (osadzony na metalowej płytce)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.