eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzetarg nieograniczony na Dostawę sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla WODIP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Opole: Przetarg nieograniczony na Dostawę sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla WODIP
Numer ogłoszenia: 321986 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263474 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla WODIP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niewadliwego sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu tj: Część I - Aparaty fotograficzne - szt. 93 Część II - Tablica interaktywna z wyposażeniem - 6 zestawy Część III - Interaktywny system sprawdzania wiedzy - 4 zestawy Część IV - Konsola do gier wideo z akcesoriami - 4 zestawy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I - 38651000-3 Aparaty fotograficzne Część II - 32322000-6 Urządzenia multimedialne Część III - 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Część IV - 30231200-9 Konsole 3 Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4 Dopuszcza się składanie ofert częściowych tzn. wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub wszystkie wyżej wymienione części zamówienia. 5 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt minimum na okres: część I i IV - 12 miesięcy, część II - 60 miesięcy, część III - 24 miesięcy. b) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, c) wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych), d) sprzęt i oprogramowanie będą posiadały wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu / oprogramowania (w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu / oprogramowania oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu / oprogramowania). 7 Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projektu Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 8 Wartość zamówienia w części I została ustalona na kwotę netto: 26 604,10 zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.12.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projektu Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe OPKOM Sp. z o.o., ul. Kościuszki 22/2, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26604,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18493,98

  • Oferta z najniższą ceną: 18493,98 / Oferta z najwyższą ceną: 30747,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEDARTEX Cezary Kula Dariusz Żurkowski Spółka Jawna, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26675,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19515,92 / Oferta z najwyższą ceną: 34404,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ProAUDIO-AVT Sp. z o.o., ul. Stalowa 80, 53-440 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14544,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13951,92

  • Oferta z najniższą ceną: 13951,92 / Oferta z najwyższą ceną: 21960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Nobis - firma HMS s.c ul. Krakowska 26 45-075 Opole, ul. Pomarańczowa 19, 45-711 Opole, kraj/woj. opolskie.
  • Mariusz Nieddojadło - firma HMS s.c ul. Krakowska 26 45-075 Opole, ul. Krzemieniecka 1A/9, 45-401 Opole, kraj/woj. opolskie.
  • Janusz Szostek - firma HMS s.c ul. Krakowska 26 45-075 Opole, ul.Krzemieniecka 1A/14, 45-401 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4590,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5899,44

  • Oferta z najniższą ceną: 5899,44 / Oferta z najwyższą ceną: 6832,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.