To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Opole: Przetarg nieograniczony na Dostawę sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla WODIP
Numer ogłoszenia: 321986 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263474 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla WODIP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niewadliwego sprzętu fotograficznego i multimedialnego oraz interaktywnego systemu sprawdzania wiedzy dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu tj: Część I - Aparaty fotograficzne - szt. 93 Część II - Tablica interaktywna z wyposażeniem - 6 zestawy Część III - Interaktywny system sprawdzania wiedzy - 4 zestawy Część IV - Konsola do gier wideo z akcesoriami - 4 zestawy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I - 38651000-3 Aparaty fotograficzne Część II - 32322000-6 Urządzenia multimedialne Część III - 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Część IV - 30231200-9 Konsole 3 Zamawiający, wypełniając postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia skorzystał z art. 29 ust 3 , tzn. z uwagi na trudności w opisaniu niektórych elementów przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, podaje jako przykład model wskazując tym samym jego pochodzenie. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, co oznacza, że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, spełniający minimalne wymagania odnoszące się do parametrów technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4 Dopuszcza się składanie ofert częściowych tzn. wykonawca może złożyć ofertę jedną, kilka lub wszystkie wyżej wymienione części zamówienia. 5 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt minimum na okres: część I i IV - 12 miesięcy, część II - 60 miesięcy, część III - 24 miesięcy. b) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, c) wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych), d) sprzęt i oprogramowanie będą posiadały wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu / oprogramowania (w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu / oprogramowania oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu / oprogramowania). 7 Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projektu Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 8 Wartość zamówienia w części I została ustalona na kwotę netto: 26 604,10 zł netto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.12.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projektu Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OPKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OPKOM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe OPKOM Sp. z o.o., ul. Kościuszki 22/2, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26604,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18493,98
Oferta z najniższą ceną: 18493,98 / Oferta z najwyższą ceną: 30747,66
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEDARTEX Cezary Kula Dariusz Żurkowski Spółka Jawna, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26675,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27450,00
Oferta z najniższą ceną: 19515,92 / Oferta z najwyższą ceną: 34404,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ProAUDIO-AVT Sp. z o.o., ul. Stalowa 80, 53-440 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14544,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13951,92
Oferta z najniższą ceną: 13951,92 / Oferta z najwyższą ceną: 21960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Nobis - firma HMS s.c ul. Krakowska 26 45-075 Opole, ul. Pomarańczowa 19, 45-711 Opole, kraj/woj. opolskie.
- Mariusz Nieddojadło - firma HMS s.c ul. Krakowska 26 45-075 Opole, ul. Krzemieniecka 1A/9, 45-401 Opole, kraj/woj. opolskie.
- Janusz Szostek - firma HMS s.c ul. Krakowska 26 45-075 Opole, ul.Krzemieniecka 1A/14, 45-401 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4590,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5899,44
Oferta z najniższą ceną: 5899,44 / Oferta z najwyższą ceną: 6832,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz ich wdrożenie w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
więcej: Konsole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.