Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Wieliczka: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka
w okresie od 13.02.2012 r do 24.02.2012 r. (10 dni roboczych)
Numer ogłoszenia: 321 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka w okresie od 13.02.2012 r do 24.02.2012 r. (10 dni roboczych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na sztucznym lodowisku dla dzieci i młodzieży w wieku do 19 lat z terenu Gminy Wieliczka w okresie od 13.02.2012 r do 24.02.2012 r. (10 dni roboczych) Zadanie finansowane w ramach Promowania i wspierania alternatywnych form spędzania wolnego czasu dla dzieci i młodzieży(w tym: dofinansowanie pozalekcyjnych zajęć sportowych i rekreacyjnych) z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012 r. (uchwała nr XV/211/2011 Rady Miejskiej w Wieliczce z dnia 20.12.2011 r. Świadczenie usług polega na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć sportowo - rekreacyjnych na sztucznym lodowisku w dla dzieci i młodzieży do lat 19 od dnia 13.02.2012 r. do dnia 24.02.2012 r. - 10 dni (wszystkie dni robocze). Wykonawca zapewnia bilety wstępu na sztuczne lodowisko wraz z usługą instruktorską nauki dla dwóch grup/wejść dziennie. Natomiast dwa wejścia na tych samych zasadach dotyczących biletów są zapewnione bez instruktorów. Limit wejść na sztuczne lodowisko dla czterech grup wynosi 180 osób dziennie. Uwaga: Osoby w liczbie 180 osób dziennie zobowiązane są do zapłaty za wejście na sztuczne lodowisko kwotę w wysokości 1 zł. Przewidziany przedział czasowy wejść grup na sztuczne lodowisko w każdym dniu roboczym: I wejście godz. 11:00 - 12:00 II wejście godz. 12:15 - 13:15 wraz z instruktorem III wejście godz. 13:30 - 14:30 wraz z instruktorem IV wejście godz. 16:00 - 17:00 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sztucznym lodowiskiem spełniającym wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami dotyczącymi ogólnych zasad korzystania dzieci i młodzieży z lodowiska, szczególnie spełniające warunki bezpieczeństwa osób przebywających na sztucznym lodowisku. CPV 92600000-7 Usługi sportowe 3.1. Wykonawca zapewnia możliwość wypożyczenia łyżew na lodowisku, oraz zapewnia stały nadzór nad bezpieczeństwem korzystających ze sztucznego lodowiska. Dla określonych wejść Wykonawca zapewnia instruktorów. 3.2 Przykładowa tematyka zajęć: a)zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny b)opanowanie podstawowych czynności ruchowych na sztucznym lodowisku c)zorganizowanie gier i zabaw na sztucznym lodowisku Zadaniem Wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego zapewnienia ciągłości wykonywania usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie wykonywania usługi musi dysponować sztucznym lodowiskiem spełniającym wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami dotyczącymi ogólnych zasad korzystania dzieci i młodzieży z lodowiska, szczególnie spełniające warunki bezpieczeństwa osób przebywających na sztucznym lodowisku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie wykonywania usługi musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia instruktora łyżwiarstwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Karta tytułowa oferty - sporządzona według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 4 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi i nie będzie powierzał podwykonawcy żadnej części zamówienia. 3. Wypełniony formularz cenowy - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców; zmniejszenie ilości zamówienia o maks. 20% wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie; zmiany terminu wynikająca z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji); wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Profilaktyki, Ochrony zdrowia i Osób niepełnosprawnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Pocztowa 1 tel. (012) 278-15-00, 288-21-00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1 - sekretariat Burmistrza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.