eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUsługa przygotowania posiłków (śniadań, obiadów) i dowozu dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku przy ul. Jaracza 9 w okresie od 04-01-2016 r. do 31-12-2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Słupsk: Usługa przygotowania posiłków (śniadań, obiadów) i dowozu dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku przy ul. Jaracza 9 w okresie od 04-01-2016 r. do 31-12-2016 r.
Numer ogłoszenia: 322038 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul.Słoneczna 15D, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428126, faks 059 8428126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopr.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania posiłków (śniadań, obiadów) i dowozu dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku przy ul. Jaracza 9 w okresie od 04-01-2016 r. do 31-12-2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania posiłków (śniadań, obiadów) i dowozu dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku przy ul. Jaracza 9 w ilości dziennej około 15 zestawów śniadaniowych i około 90 zestawów obiadowych w 2016 roku, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości posiłków w stosunku rocznym, w okresie objętym przedmiotem zamówienia, ze względu na frekwencję osób korzystających z tej formy pomocy. Z racji zmniejszenia liczby przygotowywanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą w oparciu o rzeczywistą liczbę dostarczonych prawidłowo przygotowanych posiłków po cenie jednostkowej brutto wynikającej z oferty Wykonawcy. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym wymagania HACCP oraz inne określone właściwymi przepisami odnoszącymi się do przewożenia żywności, na własny koszt, w niżej podanych terminach i godzinach posiłków. Posiłki objęte przedmiotem zamówienia będą przeznaczone do grupy odbiorców po 60 roku życia, celem żywienia jest aktualne pokrycie potrzeb organizmu z uwzględnieniem ograniczeń związanych z zaburzeniami w odczuwaniu smaku i zapachu oraz łagodzeniem ewentualnych dolegliwości. Zamawiane posiłki to: śniadanie i obiad. Śniadanie to pieczywo plus dodatek w formie białka zwierzęcego lub roślinnego plus napój plus dodatek owocowy lub warzywny lub zupa mleczna. Obiad powinien mieć formę dwudaniowego zestawu (zupa+drugie danie) z napojem. Posiłki powinny być przygotowane i wydane zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, właściwymi przepisami i zasadami systemu HACCP odpowiednimi dla żywienia zbiorowego oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wymaganymi prawem dla przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się podawania posiłków w punktach ich spożywania w naczyniach jednorazowych. Posiłki przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Muszą być zróżnicowane, sporządzane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, pokrywać 60% dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby starszej przy zapotrzebowaniu 1850 kcal/dzień zapewniając jej przy procentowym podziale na posiłki: 25% - śniadanie i 35% obiad nie mniej niż 1100 kcal. Biorąc pod uwagę zapotrzebowanie na podstawowe składniki pokarmowe. Węglowodany powinny zapewnić ok. 55-60% energii (przy 10% udziale cukrów prostych i oraz błonnika pokarmowego w ilości 25-30g/dobę), tłuszcze 25-30% energii a białko nie mniej niż 0,75g/kg m.c./dobę z uwzględnieniem witamin i składników mineralnych. Ustala się gramaturę posiłków dla: Śniadanie: - chleb 137g - masło 20g - dodatki - wędliny, nabiał i ich przetwory - 100g - owoc lub warzywo 100g - napój - herbata, kakao, kawa inka i in. - 400 ml - zupa mleczna 500 ml Śniadania w rozkładzie tygodniowym powinny wyglądać następująco: - poniedziałki, środy i piątki to pieczywo z dodatkiem mięsnym z uwzględnieniem ryby, przetworów rybnych lub nabiału, owoc lub warzywo oraz napój - we wtorki i czwartki pieczywo, zupę mleczną, owoc lub warzywo, napój. Obiad: - zupa o pojemności nie mniejszej niż 500 ml - drugie danie o pojemności: porcja mięsa-100g; ziemniaki, makaron, ryż-200g; - surówka-100g, - napój-200ml Obiad w rozkładzie tygodniowym powinien wyglądać następująco: - poniedziałek to dania z kurczakiem - np.: porcja kurczaka, pierś , potrawka z kurczaka - wtorek i czwartek dania półmięsne - np.: bigos, łazanki, fasola po bretońsku, gołąbki i in. - środa dania z porcją mięsa - piątek z uwzględnieniem ryby - np.: porcja ryby, kotlet rybny, śledź w śmietanie lub makarony czy ryż z dodatkami. Zabrania się dostarczania gotowych wyrobów garmażeryjnych oraz wyklucza się posiłki na bazie Fastfood, stosowania półproduktów, sosów i zup typu instant. W przypadku zup - nie mogą być za kwaśne i za słone biorąc pod uwagę zaburzenia odczuwania smaku przez osoby starsze. W przypadku drugiego dania - podstawą powinny być potrawy z produktów białkowych np. z mięsa, ryb, podrobów, jaj, sera lub z tzw. Potraw półmięsnych złożonych z mięsa i warzyw lub produktów mącznych albo bezmięsna uzupełniona produktami białkowymi (twarogiem, jajami). Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Surówki powinny być dobrze rozdrobnione. Posiłki powinny być urozmaicone, o dobranej kolorystyce, podawane o temperaturze zupy 75°C, drugie dania 65°C. Danie nie mogą powtarzać się w okresie dekady. W dniach 24 marca - Wielkanoc, 29 września - Dzień Seniora, 23 grudnia - Wigilia zamiast obiadu Wykonawca przygotuje tradycyjny posiłek świąteczny o uroczystym charakterze w tym posiłek podczas uroczystości wigilijnej ma zostać wydany w godzinach 1030 do 1200. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania i przesyłania do akceptacji Zamawiającego tygodniowego jadłospisu ( do godziny 1200 każdego piątku tygodnia poprzedzającego jego realizację) z podaniem gramatury i kaloryczności posiłków. Jadłospis może zostać przesłany drogą elektroniczną. Brak uwag ze strony Zamawiającego do 1530 dnia, w którym przesłano jadłospis uważany będzie za jego akceptację. Ilość zamawianych śniadań i obiadów Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy dzień wcześniej najpóźniej do godziny 1400. W stosunku do poniedziałku ilość zamawianych śniadań i obiadów będzie zgłoszona najpóźniej w poprzedzający ten dzień piątek, do godziny 14.00. Posiłki będą wydawane przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach: Śniadania - 830 ÷ 915 Obiady - 1300 ÷1345 Posiłki dostarczane przez Wykonawcę powinny być transportowane w przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych zgodnie z wymaganymi warunkami sanitarno-epidemiologicznymi dla tego rodzaju transportu. Wykonawca zobowiązuje się do pobierania i przechowywania prób pokarmowych dostarczanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego celu lodówce przez okres 72 godzin od momentu pobrania posiłku. Każda próba ma zawierać w opisie: gramaturę produktu, datę, godzinę i podpis osoby pobierającej próbę. Posiłki podawane powinny być na naczyniach wielorazowego użytku przy czym obowiązek mycia i dezynfekcji naczyń spoczywa na Wykonawcy i odbywać się będzie poza pomieszczeniami Zamawiającego. Odpady pokonsumpcyjne Wykonawca będzie zabierał ze sobą i utylizował na własny koszt. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić wyniki badania mikrobiologicznego żywności. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić tabelę kaloryczności serwowanych posiłków. Personel zatrudniony przez Wykonawcę jest zobowiązany uwzględniać i wprowadzać w życie uwagi Zamawiającego dotyczące sposobu przyrządzania i dowozu posiłków oraz posiadać przy sobie aktualne zaświadczenia i książeczki zdrowia dopuszczające do kontaktu z żywnością. Ponadto personel Wykonawcy powinien być wyposażony w jednolite, schludne i czyste ubrania robocze z widocznymi elementami identyfikacyjnymi. Przedstawiciel Zamawiającego będzie mieć prawo kontrolować w każdej chwili rodzaj i jakość produktów, z których będą sporządzanie posiłki a także przestrzeganie przez Wykonawcę i jego pracowników wymogów wynikających z Umowy oraz przepisów dotyczących produkcji i jakości świadczonych usług. Zakwestionowane przez przedstawiciela Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegać będą wymianie na koszt Wykonawcy. Pracownicy uprawnieni do kontaktu zostaną wskazani przez Zamawiającego i Wykonawcę w umowie. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w dostawie któregokolwiek z posiłków dziennych powyżej 40 minut względem godzin określonych w SIWZ albo nie dostarczenia ww. posiłków w ogóle, Zamawiający ma prawo do zakupu niedostarczonych posiłków we własnym zakresie od innego, dowolnie wybranego dostawcy, za dowolnie ustaloną cenę, oraz dochodzenia od Wykonawcy zwrotu wszystkich poniesionych z ww. tytułu kosztów (umowne wykonawstwo zastępcze)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, stanowiących nie więcej niż 20% łącznej wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na przygotowaniu i dowożeniu posiłków o wartości ogólnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania przez Wykonawcę lokalem gastronomicznym, w którym przygotowywane będą posiłki objęte przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia, posiadającym zezwolenia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu w zakresie: produkcja dań od surowca do gotowej potrawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują pracownikiem / pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami, które posiadają pozytywne wyniki badań jakie przepisy prawa nakładają na osoby pracujące przy kontakcie z żywnością oraz przy zbiorowym żywieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w stosunku do lokalu gastronomicznego, w którym przygotowywane będą posiłki objęte przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia, na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu w zakresie: produkcja dań od surowca do gotowej potrawy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wykonawcy (oryginał) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, a w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. Dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu innego niż osoba fizyczna (w szczególności wydruk z KRS lub CEIDG).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ilość wykonywanych usług - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą: stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mopr.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 14:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 - 200 Słupsk Pokój nr 201 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.