eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Odbudowa ogrodzenia budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim, z podziałem na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3220 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Pruszcz Gdański: Odbudowa ogrodzenia budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim, z podziałem na 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355264-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego  16, 83000   Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 834 999, faks 586 834 899, e-mail zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa ogrodzenia budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim, z podziałem na 2 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.20.2016.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa ogrodzenia budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim z podziałem na 2 części. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części określonych poniżej. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy złożyć odrębne oferty z kompletem dokumentów wymaganych przez Zamawiającego (dokumenty określono poniżej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany będzie odrębnie dla każdej z części. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Część nr 1 Odbudowa części zabytkowej, istniejącego ogrodzenia budynku Powiatu Gdańskiego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej 25 w tym: -zdemontowanie - do ponownego wykorzystania - część cegły, przęsła, okucia, -rozebranie istniejącego ogrodzenia, z wywiezieniem i utylizacją materiału (gruzu) z rozbiórki po segregacji i odłożenie cegły nadającej się do wbudowania, -wykonanie wykopu i betonowego fundamentu ogrodzenia, -wymurowanie ogrodzenia z cegły - słupów przy odtwarzanej i nowoprojektowanej bramie, słupków między -przęsłowych oraz połączonych z nimi murów cokołowych przęseł ogrodzenia, -wymurowania ozdobnych głowic słupów ogrodzenia, -zamontowanie zdemontowanych przęseł po wykonaniu prac konserwacyjnych, -zamontowanie nowej bramy i furtki, -wykonanie opaski, -ułożenie nawierzchni z kostki granitowej, -rekultywacja trawników; Niniejsze zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym dla części 1 (zał. nr 10 do SIWZ). Część nr 2 Wykonanie nowego ogrodzenia od strony południowej budynku Powiatu Gdańskiego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej 25 w tym: -wykonanie wykopu i betonowego fundamentu ogrodzenia, -osadzenie słupków z rur prostokątnych; -montaż przęseł ocynkowanych ogrodzeniowych; -wykonanie opaski, -rekultywacja trawników; Niniejsze zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót i kosztorysem nakładczym dla części 2 (zał. nr 10 do SIWZ). Obszar inwestycji znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony konserwatorskiej. 2.2 Warunki prowadzenia robót: 2.2.1 Dla części 1 : 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego dojścia do budynku od strony ulicy Grunwaldzkiej osobom udającym się do budynku przychodni. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób uniemożliwiający przebywanie na terenie budowy osób postronnych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: -wystąpienia o zajęcie pasa drogowego i pokrycia opłat z tym związanych -opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, -zaplecza socjalno-magazynowego, -uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych i płynnych. -Wszelkie prace wpływające na pracę budynku należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, 2.2.2 Dla części 2: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób uniemożliwiający przebywanie na terenie budowy osób postronnych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: -opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, -zaplecza socjalno-magazynowego, -uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych i płynnych. -Wszelkie prace wpływające na pracę budynku należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysie nakładczym - przedmiarze (zał. nr 10 do SIWZ). 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: -wykonywaniem renowacji ogrodzeń metalowych; -wykonywaniem robót ogólnobudowlanych ( w tym mi.in murarskich; tynkarskich) z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5A (część nr 1) i 5B (część nr 2) do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, - wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, 9. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223500-1, 45262522-6, 45421160-3, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Odbudowa części zabytkowej, istniejącego ogrodzenia budynku Powiatu Gdańskiego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej 25
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT103099.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane DOMIX Jolanta Żywicka,  ,  ul. Wyzwolenia 4B ,  83-424 ,  Lipusz,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103099.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103099.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147567.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie nowego ogrodzenia od strony południowej budynku Powiatu Gdańskiego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Grunwaldzkiej 25
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45358.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane DOMIX Jolanta Żywicka,  ,  ul. Wyzwolenia 4B ,  83-424 ,  Lipusz,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42187.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42187.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88199.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.