eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia WolaRemont i przebudowa drogi gminnej ul. Brzozowej w miejscowości Wycinki Osowskie, gmina Żabia Wola - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Żabia Wola: Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Brzozowej w miejscowości Wycinki Osowskie, gmina Żabia Wola - I etap
Numer ogłoszenia: 322111 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345400 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Brzozowej w miejscowości Wycinki Osowskie, gmina Żabia Wola - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i przebudowa drogi gminnej ul. Brzozowej w miejscowości Wycinki Osowskie w gminie Żabia Wola Długość - 953 m Szerokość jezdni - 4,5 m Pobocza - 0,75 m Usunięcie drzew i zakrzaczeń Remontowana droga gminna (etap 1) rozpoczyna się na skrzyżowaniu z ul. Jemiołową i Sosnową (km 0+375,38). Od początku opracowania do km ok. 0+752 droga biegnie po starym śladzie. Od km ok 1+127,06 (skrzyżowanie ze starym przebiegiem ul. Brzozowej) zaprojektowano odcinek po nowym śladzie aż do włączenia skrzyżowania z drogą gminną (ul. Przejazdową) gdzie kończy się opracowanie (km ok. 1+328,27). Projektowane następujące parametry techniczne drogi: - Klasa techniczna ulic -D - Prędkość projektowa 30km/h - Kategoria ruchu - KR 1 - Szerokość jezdni - 4,5 m - Szerokość pobocza - 0,75 m - Szerokość pasa drogowego - 12,00 m Konstrukcja nawierzchni na jezdni: warstwa powierzchniowego utrwalenia: - warstwa górna - z grysów frakcji 2/5 i emulsji asfaltowej K1-65 3-5 mm - warstwa dolna - z grysów frakcji 5/8 i emulsji asfaltowej K1-65 8-10mm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5-8 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63-12 cm Na całej długości przedmiotowej drogi projektuje się jezdnię o szerokości 4,50 m oraz obustronne pobocze tłuczniowe o szerokości 0,75 m. Przyjęto daszkowe pochylenie poprzeczne jezdni o wartości 2% w kierunku istniejącego terenu. 3. Robót ziemnych -wykopy z wywózką 270 m3 Roboty ziemne w postaci wykonania wykopów i korytowania oraz plantowania wynikają głównie z konieczności wykonania nowej podbudowy. Wywóz gruntu z wykopów przyjęto na odległość 5km. Ewentualny transport na odległość powyżej 5km odbędzie się na koszt Wykonawcy. 4. Wykonanie podbudowy -podbudowa i pobocza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5-6685m2 -podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63-4725m2 Po wykonaniu robót ziemnych w ilości optymalnej, tak aby remontowana droga znalazła się około 10-15 cm ponad istniejącym terenem, należy zagęścić koryto, tak aby odpowiadało kategorii ruchu KR1 i za pomocą rozściełacza do asfaltu ułożyć kolejno warstwy podbudowy. Warstwę dolną na szerokości jezdni, warstwę górną na całej szerokości drogi łącznie z poboczami. Powierzchnię górnej warstwy należy zagęścić i zaklinować. 5. Wykonanie nawierzchni - warstwa górna - z grysów frakcji 2/5 i emulsji asfaltowej K1-65 3-5 mm 6685m2 - warstwa dolna - z grysów frakcji 5/8 i emulsji asfaltowej K1-65 8-10mm 6685m2 Podbudowę z tłucznia kamiennego, odpowiednio wyrównanego i zagęszczonego, należy skropić emulsja szybkorozpadową K1-65. Nawierzchnię należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji K1-65. 6. Przystąpienie do robót i zabezpieczenie urządzeń podziemnych. Przed przystąpieniem do robót wykonawczych Wykonawca powinien zlecić geodecie wytyczenie obiektu w terenie. Przystępując do robót, Wykonawca powinien zrealizować i posiadać zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. Należy również uzyskać pozwolenie od Zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przekazanie przez Inwestora zgłoszenia, dziennika budowy, a także sporządzenie protokołu przekazania terenu robót. Z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w terenie uzbrojonym, należy rozpoznać położenie instalacji podziemnych i uwzględnić ewentualną potrzebę ich zabezpieczenia lub przebudowy. Zasuwy, wodociągowe i studnie teletechniczne (o ile takie występują), należy wyregulować do poziomu nawierzchni. Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. W trakcie wykonywania prac należy szczególną uwagę zwracać na urządzenia podziemne. Prace w rejonie tych urządzeń należy wykonywać ręcznie. Wszelkie naruszenia struktury gruntu poniżej rzędnych dna koryt, muszą być wypełnione odpowiednim gruntem i zagęszczone. Dotyczy to również konstrukcji nasypów. Wykonawca usunie występujące w pasie drogowym zarośla, drzewa i zakrzaczenia. Po wykonaniu robót uporządkuje teren, na którym były prowadzone roboty. Jeżeli wystąpią roboty nieujęte w dokumentacji, a konieczne do wykonania z uwagi na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i technologię, Wykonawca wykona je w ramach zawartego kontraktu. Po wykonaniu zadania zleci geodecie powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz założy książkę drogi 7. Wskazania prawidłowego wykonania zamówienia Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną w tym wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej drogi. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji i ewentualnej przebudowy odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac budowlanych i pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu, wszelkich znanych mu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym oraz naruszeniem granic własności terenów przyległych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca, powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca uwzględni w ofercie roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia. (np.: czasowa organizacja ruchu). Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. 8. Wykonanie robót budowlanych. 1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie Z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją projektową, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2)Wykonawca uwzględni w ofercie sporządzenie dokumentacji czasowej organizacji ruchu. 3)Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. 4)Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej ochrony oznaczeń geodezyjnych, a w przypadku naruszenia, do odtworzenia ich na swój koszt. 5)Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone tylko wówczas, gdy podczas odbioru końcowego nie zostaną wniesione żadne uwagi dotyczące usterek. 6)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej, wówczas zmiany te należy uwzględnić. 7)Jeżeli użyto w dokumentacji projektowej jakichkolwiek nazw materiałów i urządzeń, to nie są one obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach przy uwzględnieniu, że mają one gwarantować odpowiednią jakość. 8)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). 9)Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych (niższych) parametrach niż określone w dokumentacji . 10)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. 11)Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 12)Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru 13)Wyroby budowlane użyte do wykonania robot muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: a)Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robot budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. b)Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.: art. 10 Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1, można stosować przy wykonywaniu robot budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 14)Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom.- W przypadku, gdy określone roboty objęte danym etapem wykonywane będą przez podwykonawców, wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu pisemne potwierdzenie otrzymania przez każdego z podwykonawców całego należnego mu z tytułu wykonania tych robót wynagrodzenia lub potwierdzenie dokonania przelewu pełnej kwoty wynagrodzenia należnego z tego tytułu podwykonawcy. 10. Warunki płatności: 1)Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot (STWiOR). a)I Faktura w wysokości - 146.500,00 zł brutto zostanie zrealizowana w 2011r. po wykonaniu części zamówienia w zakresie pozwalającym na użytkowanie ulic w okresie zimowym. b)II Faktura - po zrealizowaniu zamówienia w 2012r. 2)Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) przez Wykonawcę jest dokumentacja projektowa, wytyczne i zalecenia określone w niniejszej Specyfikacji, 3)Cenę należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 4)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 5)Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6)Wykonawca może żądać podwyższenia umówionego wynagrodzenia, jeżeli w toku realizacji zajdzie konieczność przeprowadzenia prac dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. 7)Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli prace dodatkowe zostały wykonane bez uzyskania pisemnej uprzedniej zgody zamawiającego. 9. Wymagania stawiane wykonawcy 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego i inspektora nadzoru z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5)Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 10. Wymagania dotyczące gwarancji. 1)Wykonawca obejmuje gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 2)Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia 3)Okres gwarancji udzielany przez podwykonawców musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Sp. z o.o., ul. Asfaltowa 2, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357014,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439127,84

  • Oferta z najniższą ceną: 439127,84 / Oferta z najwyższą ceną: 512967,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.