eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPoniżej dane do logowaniaLogowanie do Urzędu Zamówień Publicznychhttp://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=login login50N hasło6950N69 Logowanie do Zagranicznego UrzęduPrzetarg nieograniczony na dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku, akcesoriów i części zamiennych do aparatury (sprzętu) medycznego, rękawic medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, anatomicznych wkładów chłonnych. Nr sprawy 16/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Kwidzyn: Poniżej dane do logowania: Logowanie do Urzędu Zamówień Publicznych: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=login login: 50N hasło: 6950N69 Logowanie do Zagranicznego Urzędu: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku, akcesoriów i części zamiennych do aparatury (sprzętu) medycznego, rękawic medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, anatomicznych wkładów chłonnych. Nr sprawy 16/2014.
Numer ogłoszenia: 322120 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poniżej dane do logowania: Logowanie do Urzędu Zamówień Publicznych: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=login login: 50N hasło: 6950N69 Logowanie do Zagranicznego Urzędu: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku, akcesoriów i części zamiennych do aparatury (sprzętu) medycznego, rękawic medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, anatomicznych wkładów chłonnych. Nr sprawy 16/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, akcesoriów i części zamiennych do aparatury (sprzętu) medycznego, rękawic medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, anatomicznych wkładów chłonnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych, podzielonych na części od Nr 1 do Nr 56. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazanie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Apteki Szpitalnej w ZDROWIE Sp. z o.o. w Kwidzynie, ul. gen. Józefa Hallera 31. Wykonawca dostarczy i rozładuje towar na koszt własny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) oraz musi odpowiadać wymaganiom opisanym w Formularzach cenowych. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia materiałów medycznych w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zamówień określanych jako CITO Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego (w ciągu następnego dnia) od dnia złożenia zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.16.94.00 - Pojemniki chirurgiczne 33.72.10.00 - Golarki 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 56.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 57 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu oceny spełniania ww warunków: Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 57 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 57 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Opis sposobu oceny spełniania ww warunków: Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 57 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu oceny spełniania ww warunków: Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 57 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu oceny spełniania ww warunków: Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 57 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - Oświadczenie, że wykonawca posiada dokumenty dopuszczające oferowany towar do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych i przedsiębiorstwach podmiotów leczniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na terytorium RP oraz zobowiązanie, że okaże je na każde żądanie zamawiającego. - Materiały informacyjne, katalogi z opisem stron oferowanych produktów - tylko kserokopie stron zawierające opis oferowanych produktów wraz z indeksem kodów oferowanych produktów (spis treści) celem potwierdzenia jakości. - Dotyczy rękawic medycznych - wyniki badań producenta lub niezależnych nie starszych niż z 2013 r., zgodnie z EN 455 oraz kart technicznych producenta nie starszych niż z 2013 r. - Dotyczy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych - Karty charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim zgodnie z Ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dn. 11.01.2001 (Dz.U. nr 11 poz. 84 z późniejszymi zmianami) oraz bada potwierdzających skuteczność mikrobiologiczną preparatu zgodnie z zharmonizowaną normą zbiorczą PN-EN 18.445 dla obszaru medycznego lub innymi uznanymi metodami zaakceptowanymi przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 składane są wspólnie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; c) pozostałe dokumenty (wymienione w pkt 8.2 (SIWZ) lub odpowiadające im określone w pkt 8.5 (SIWZ); 8.6 (SIWZ)) składa każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 8.2.1 (SIWZ) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 (SIWZ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-kwidzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDROWIE Sp. z o.o., ul.Hallera 31, 82-500 Kwidzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 11:00, miejsce: ZDROWIE Sp. z o.o., ul.Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, pawilon administracyjny, pokój nr 14 lub 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.