Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Suwałki: Wykonanie Instalacji Niskoprądowych w Budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 32219 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 24, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631660, 509434202, fax 087 5631662.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.suwalki.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Instalacji Niskoprądowych w Budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie Instalacji Niskoprądowych w Budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Suwałkach. W ramach realizacji zadania inwestycyjnego należy wykonać: -instalacje alarmowe wraz z kontrolą dostępu, -instalacje telewizji przemysłowej, -instalacje nagłośnienia, -instalacje domofonowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 29.85.13.30 - Instalacje bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: 10 000,00 złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.03. 2007 r., do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz. 11 58 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego Kredyt Bank SA O/Suwałki nr. rachunku 48 15001719 121700207780000 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie, w siedzibie zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robot instalacyjnych branży elektrycznej i niskoprądowej, o wartości min. 100 000,00 zł brutto i o podobnym zakresie robót. b) Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt 9 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 9.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 8 a niniejszej specyfikacji, muszą być: a) wykaz zrealizowanych zadań, tj. wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej dwóch robot instalacyjnych branży elektrycznej i niskoprądowej, o wartości min. 100 000,00 zł brutto i o podobnym zakresie robót. Zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. b) dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w ww. wykazie zadań zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje. 9.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 8b niniejszej specyfikacji, muszą być: a) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót dla przedmiotowego zadania, wraz z jej uprawnieniami do sprawowania tej funkcji przy robotach instalacyjnych elektrycznych; b) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej izby, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert; 9.3. Dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji; 9.4.Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.words.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 24 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
- Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie
więcej: Instalacje bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.