To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Ogłoszenie nr 322286 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Sanniki: Przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych, zabezpieczających oraz uzupełnienie nasadzeń drzew i krzewów w zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym im. Fryderyka Chopina w Sannikach - II etap nasadzeń drzew i krzewów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308438-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach, krajowy numer identyfikacyjny
14032913100000, ul.
ul. Warszawska
142,
09540
Sanniki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 268 11 08, faks
24 268 11 08, e-mail
m.patrowicz.sanniki@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ecasanniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych, zabezpieczających oraz uzupełnienie nasadzeń drzew i krzewów w zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym im. Fryderyka Chopina w Sannikach - II etap nasadzeń drzew i krzewów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ECA.2600.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych, zabezpieczających oraz uzupełnienie nasadzeń drzew i krzewów w zabytkowym zespole Pałacowo-Parkowym im. Fryderyka Chopina w Sannikach zgodnie z projektem szaty roślinnej i projektem umowy - zał. nr. 3 do SIWZ; 1. Przedmiotem zamówienia jest: A) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w następującej ilości: - drzewa liściaste - 3szt., drzewa iglaste - 3 szt., krzewy liściaste- 1155 szt., róże okrywowe - 644 szt., krzewy iglaste- 2 szt., byliny i rośliny okrywowe- 470 szt. w/w prace będą prowadzone wg. wymagań i zaleceń Projektu Szaty Roślinnej dla założenia Zespołu Pałacowo-Parkowego w Sannikach, woj. mazowieckie + przedmiar robót - zał. nr.9 do SIWZ w miejscach gdzie nasadzenia wg. projektu wchodzą w kolizję z systemem nawadniającym zamontowanym na terenie parku należy uwzględnić przesunięcie nasadzeń w celu uniknięcia tych kolizji. Na wykonanie powyższych prac Europejskie Centrum Artystyczne posiada zgodę mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Decyzja nr. 187/2016 - zał. nr. 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49680 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SANNIKI
więcej: przetargi SANNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.