Ogłoszenie z dnia 2006-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Wrocław: ubezpieczenie mienia EnergiaPro Koncernu Energetycznego S.A. na okres 12 miesięcy, w tym linii elektrycznych (WN, SN, nN) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: EnergiaPro Koncern Energetyczny S.A., do kontaktów: Radosław Wojcieszko e-mail: radoslaw.wojcieszko@energiapro.pl tel. +48-071 76 95 012, ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław, tel. +48 071 7695011, fax +48 071 7695067, e-mail: artur.sierszula@energiapro.pl, www.energiapro.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia EnergiaPro Koncernu Energetycznego S.A. na okres 12 miesięcy, w tym linii elektrycznych (WN, SN, nN). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Sekcja I. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, Sekcja II. Ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych, Sekcja III. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, Sekcja IV. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, Sekcja V. Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym - cargo, Sekcja VI. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Sekcja VII. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ (przychodni zakładowych), Sekcja VIII. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kadry zarządzającej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: każde miejsce, w którym znajduje się ubezpieczone mienie EnergiiPro Koncernu Energetycznego S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81291-81299. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Taki jak w pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 200 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: a) są uprawnieni do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a) posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100% wg stanu na dzień 30.06.2005 r., 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymogi określone w ustawie oraz niniejszym ogłoszeniu musi spełnić każdy z wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do składania ofert zostanie zaproszonych 20 wykonawców posiadających najwyższy (wyrażony w procentach) wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego do oceny przyjmowany jest jeden, najwyższy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności spośród wskaźników wykonawców występujących wspólnie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (winien dołączyć do wniosku każdy z członków konsorcjum). 2. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (winien dołączyć do wniosku każdy z członków konsorcjum). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz posiada możliwość realizacji zamówienia zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. (winien dołączyć do wniosku każdy z członków konsorcjum). 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (winien dołączyć do wniosku każdy z członków konsorcjum). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (winien dołączyć do wniosku każdy z członków konsorcjum). 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (winien dołączyć do wniosku każdy z członków konsorcjum). 3. Oświadczenie Wykonawcy o wysokości posiadanego pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi wg stanu na dzień 30.06.2005 r. (winien dołączyć każdy z członków konsorcjum). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: Forma składanych dokumentów 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu winien zostać podpisany przez wykonawcę. 2. Wszelkie załączone dokumenty winny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisywania dokumentów przez osoby nieujawnione w dokumentach rejestrowych (tj. KRS, Wypis z ewidencji) wymagany jest oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona przez Notariusza. Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia winni dostarczyć: 1. Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynika że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (o ile taka sytuacja występuje). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III pkt. 2.1.1.1, 2.1.1.5, 2.1.2.1, 2.1.2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III pkt. 2.1.1.1, 2.1.1.4, 2.1.1.5, 2.1.2.1, 2.1.2.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GZ/2/PO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 30.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać na formularzach zamawiającego. Formularz wniosku zostanie udostępniony przez zamawiającego na wniosek wykonawcy przesłany faksem na nr 071/769-5067. 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY BIELAWA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Pielgrzymka
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY SKAŁA NA OKRES 01.06.2025 R. - 31.05.2028 R.
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kozy i jej jednostek organizacyjnych"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.