eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówProwadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych terenów zieleni miejskiej - 8 rejonów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Pruszków: Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych terenów zieleni miejskiej - 8 rejonów.
Numer ogłoszenia: 322329 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych terenów zieleni miejskiej - 8 rejonów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac pielęgnacyjnych, konserwacyjnych i porządkowych terenów zieleni miejskiej - 8 rejonów. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej. Zakres prac zgodnie z zakresem podanym dla poszczególnych rejonów w załącznikach: A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00 - 74.79.00.00 90.11.13.00 - 90.11.13.00 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. prace z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz konserwacji i pielęgnacji zieleni porównywalnej z zakresem zamówienia. Odnośnie rejonu I Wykonawcy wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) na terenie obiektów zabytkowych z zakresu konserwacji i pielęgnacji zieleni porównywalnej z zakresem zamówienia. UWAGA: Wykonawcy muszą wykazać się zaświadczeniem od Konserwatora Zabytków o możliwości wykonywania prac konserwacyjnych, pielęgnacyjnych w obiektach zabytkowych lub muszą spełniać warunki określone w § 10 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18 października 2002 roku /Dz. U. Nr 93, poz. 1033/ tj.: pracami konserwatorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, mogą kierować osoby, które posiadają dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunkach architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa i tytuł zawodowy magistra oraz odbył po uzyskaniu dyplomu, co najmniej 12 miesięczną praktykę przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zbytków. 3/ Dysponują bazą w odległości nie większej niż 35 km od granic miasta Pruszkowa. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) / załącznik Wykonawcy/ b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, 4/ Wykaz wykonywanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 3/, odnośnie rejonu I Wykonawcy przedstawią wykaz 2 prac wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat na terenie obiektów zabytkowych z zakresu konserwacji i pielęgnacji zieleni porównywalnych z zakresem zamówienia /zał. nr 3a/ 5/ Dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 6/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca /załącznik nr 4/, 6a/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował /załącznik nr 4a/, 7/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /załącznik nr 5/, 7a/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował /załącznik nr 5a/, 8/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia: odnośnie rejonu I Wykonawcy złożą zaświadczenie od Konserwatora Zabytków o możliwości wykonywania prac w obiektach zabytkowych lub odpis dyplomu ukończenia wymaganego Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego kierunku wykształcenia oraz udokumentują, co najmniej 12 miesięczną praktykę przy konserwacji i pielęgnacji w obiektach zabytkowych /zał. Wykonawcy/ odnośnie rejonu II - VIII Wykonawca udokumentuje dyplomem lub świadectwem ukończenia szkoły minimum średniej ze specjalnością ogrodnik, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden rejon wykonawca musi dysponować osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze na każdy rejon. /zał. Wykonawcy/ 9/ Oświadczenie o posiadaniu bazy w odległości 35 km od miasta Pruszkowa lub zobowiązanie do jej utworzenia przed podpisaniem umowy /załącznik Wykonawcy/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.01.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REJON I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6, 90.11.13.00-1, 77.31.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REJON II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REJON III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REJON IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REJON V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: REJON VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: REJON VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: REJON VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: - utrzymanie porządku, - koszenie trawników, - grabienie liści, -- pielęgnacja krzewów oraz nasadzeń jednorocznych, - wywóz nieczystości, - opróżnianie koszy ulicznych i parkowych, - zamiatanie ciągów pieszych, - likwidacja gołoledzi, odśnieżanie ciągów pieszych, - sprzątanie i mycie wiat przystankowych, - konserwacja ławek, Utrzymanie porządku i wystrój świąteczny Miejsc Pamięci Narodowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.79.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.