Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Gliwice: Dostawa projektorów i ekranów projekcyjnych
Numer ogłoszenia: 32234 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Sieć Metropolitalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Bojkowska 37/3, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 461 22 10, faks 32 461 22 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.silesia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa projektorów i ekranów projekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Gliwicach przy ul. Bojkowskiej 37/3 na koszt i ryzyko Wykonawcy 35 szt. fabrycznie nowych projektorów oraz 35 szt. fabrycznie nowych ekranów projekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) specyfikacja techniczna oraz wymagania funkcjonalne zawierające minimalne, wymagane przez Zamawiającego parametry projektorów: Technologia: DLP (tj. Technologia cyfrowego przetwarzania światła) Full HD: Nie HD Ready: Nie Rozdzielczość podstawowa: WVGA (854 x 480) Rozdzielczość maksymalna: WXGA (1280 x 768) Jasność: 100 ANSI lumen Żywotność lampy (tryb normalny): 20000 godzin Żywotność lampy (tryb ekonomiczny): 20000 godzin Kontrast: 1000:01:00 Format obrazu (standard): 16:09:00 Zoom cyfrowy: Nie Wielkość obrazu: Min. 38 cale - maks. 100 cale Obsługa NTSC/PAL/SECAM: tak Wejścia/wyjścia: USB, USB typ B, Stereo Jack Głośniki: 1 x min. 2 Watt Prezentacja bez komputera: Nie Poziom hałasu (tryb normalny): Maksymalnie 30 dB Poziom hałasu (tryb ekonomiczny): Maksymalnie 24 dB Wyposażenie dodatkowe: Torba, pilot Okres gwarancji jakości na projektor: Minimum 24 miesiące Okres gwarancji jakości na lampę: Minimum 12 miesięcy Projektory należy dostarczyć wraz z niezbędnym sterownikiem (oprogramowaniem) do obsługi urządzenia. 2) specyfikacja techniczna oraz wymagania funkcjonalne zawierające minimalne, wymagane przez Zamawiającego parametry ekranów projekcyjnych: Wymiary: Min. 160 cm x 160 cm Format obrazu: 01:01:00 Rodzaj materiału: Biały matowy Rodzaj: Manualny (ręcznie zwijany) Mocowanie: Trójnóg Sterowanie bezprzewodowe: Nie 3) na dostarczone projektory Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (w tym minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na lampy, obejmującej minimum 1000 godzin) na następujących warunkach: a) bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego; b) czas reakcji serwisowej - do 72 godzin (3 dni) od momentu przekazania zgłoszenia o awarii lub usterce przez Zamawiającego; c) usunięcie awarii/usterki w czasie nie dłuższym niż 168 godzin (7 dni) od momentu przekazania zgłoszenia o awarii/usterce przez Zamawiającego; d) w przypadku stwierdzenia niemożności dokonania naprawy i/lub usunięcia awarii lub usterki, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad, o takich samych parametrach jak sprzęt uszkodzony, w czasie nie dłuższym niż 168 godzin od momentu przekazania zgłoszenia o awarii/usterce przez Zamawiającego; e) wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego i jego następców prawnych o każdorazowej zmianie adresu (siedziby), zmianie numeru telefonu i faksu punktu zgłoszeń gwarancyjnych. W przypadku zaniechania powiadomień Zamawiającego i braku kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą - Zamawiający może zlecić usunięcie awarii lub usterki innemu podmiotowi, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4) Na dostarczone ekrany projekcyjne Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na następujących warunkach: a) bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego; b) czas reakcji serwisowej - do 72 godzin (3 dni) od momentu przekazania zgłoszenia o awarii lub usterce przez Zamawiającego; c) usunięcie awarii/usterki w czasie nie dłuższym niż 168 godzin (7 dni) od momentu przekazania zgłoszenia o awarii/usterce przez Zamawiającego; d) w przypadku stwierdzenia niemożności dokonania naprawy i/lub usunięcia awarii lub usterki, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko ekran fabrycznie nowy, wolny od wad, o takich samych parametrach jak sprzęt uszkodzony, w czasie nie dłuższym niż 168 godzin od momentu przekazania zgłoszenia o awarii/usterce przez Zamawiającego; e) wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego i jego następców prawnych o każdorazowej zmianie adresu (siedziby), zmianie numeru telefonu i faksu punktu zgłoszeń gwarancyjnych. W przypadku zaniechania powiadomień Zamawiającego i braku kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą - Zamawiający może zlecić usunięcie awarii lub usterki innemu podmiotowi, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Aktywna nauka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer 1/POKL/9.1.2/2012 w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną dostawę projektorów i/lub ekranów projekcyjnych o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 zł brutto). Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę dostawy. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednej umowy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ, z zastrzeżeniem, że w przypadku wzrostu stawki podatku VAT cena brutto wskazana w umowie nie ulegnie zmianie, c) zmiany na rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssm.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o., Sekretariat - pok. nr 109, ul. Bojkowska 37 lok. 3, 44-100 Gliwice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o., Pokój nr 109, ul. Bojkowska 37 lok. 3, 44-100 Gliwice. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeglądy, konserwacje, walidacje urządzeń dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu (SP-5, ul. Asnyka 36) - odnowienie pokrycia dachowego z pracami towarzyszącymi"
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach dwóch budynków wraz z magazynami energii przy ul. Dworskiej 10H i 10K w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa sensorów do aparatu do znieczulenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Ubezpieczenie Mienia Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie sal multimedialnych w obiekcie byłego Dworca PKP w Leśnej w ramach projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary-Gmina Leśna" - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Wiedza i umiejętności szansą dla naszej przyszłości"
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim
- 463-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji 4 (czterech) projektorów oraz 2 (dwóch) ekranów projekcyjnych dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.