Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-30
Limanowa: Dostawy materiałów opatrunkowych ujętych w 17 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 32235 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych ujętych w 17 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały z waty celulozowej bielonej - 2 poz. asortymentowe; Materiały różne - 3 poz. asortymentowe; Bandaże elastyczne i dziane - 8 poz. asortymentowych; Opaski gipsowe, podkłady i rękawy podgipsowe - 10 poz. asortymentowych; Przylepce i plastry - 13 poz. asortymentowych; Materiały opatrunkowe gazowe jałowe - 2 poz. asortymentowe; Wata opatrunkowa - 400 szt.; Serweta gazowa jałowa - 2 poz. asortymentowe; Podkłady ginekologiczne - 4000 opakowań; Zestaw do cewnikowania - 350 szt; Elastyczna siatka opatrunkowa - 5 poz. asortymentowych; Kompresy gazowe jałowe 17 nitek, 12 warstw - 10 poz. asortymentowych; Hemostatyczna gąbka z oksycelulozy - 4 poz. asortymentowe; Opatrunek hydrożelowy - 9 poz. asortymentowych; Pieluszki jednorazowe i pieluchomajtki - 9 poz. asortymentowych; Myjka do ciała - 1000 opakowań; Żel znieczulający - 3600 szt.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.; Dla zadanie nr 15 poz. 1-3 opinia PZH i Instytutu Matki i Dziecka potwierdzająca cechy użytkowe zaoferowanych wyrobów; Materiały informacyjne, Foldery, Opisy, Katalogi potwierdzające cech użytkowe oferowanych materialów; Dla zadanie nr 12 - Karta danych technicznych kompresów; Próbki dla zadania nr 1, 3, 4, 5, 6, 8, 12 Ilości załączonych próbek do oceny jakościowej Zadanie nr 1 Poz.1- 5 kg, poz. 2- 2sztuki Zadanie nr 3 Poz.1-8 po 4 sztuki Zadanie nr 4 Poz.1-2 po 5 sztuk,poz.3-24sztuki,poz.4-7 po 12sztuk, poz.9-1op. Zadanie nr 5 Poz.1-4 oraz 8 - 13 po 5sztuk, poz.6 - 1op. Zadanie nr 6 Poz.1-2 po 4 sztuki Zadanie nr 8 Poz.1, 2 - 4 op (po 5sztuk) Zadanie nr 12 Poz.1-10 po 5op.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Szpital Powiatowy w Limanowej Imienia Miłosierdzia Bożego, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 63, 34-600 Limanowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały z waty celulozowej bielonej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata celulozowa bielona, podlegająca sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Materiały z waty celulozowej bielonej - 2 poz. asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały różne. (kompresy, tupfery, wata celulozowa higieniczna) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Materiały różne - 3 poz. asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bandaże elastyczne i dziane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaże elastyczne i dziane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Bandaże elastyczne i dziane - 8 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opaski gipsowe, podkłady i rękawy podgipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe, podkłady i rękawy podgipsowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Opaski gipsowe, podkłady i rękawy podgipsowe - 10 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przylepce i plastry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce i plastry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Przylepce i plastry - 13 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały opatrunkowe gazowe jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe gazowe jałowe. Klasa II a reguła VII (wg. klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia) sterylizowane parą wodną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Materiały opatrunkowe gazowe jałowe - 2 poz. asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wata opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Wata opatrunkowa - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Serweta gazowa jałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana 100%, bielona bezchlorowo, klasa II a reguła VII - poddana praniu wstępnemu, sterylizowana parą wodną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Serweta gazowa jałowa - 2 poz. asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podkłady ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady ginekologiczne bez warstwy klejowej z paskiem osłaniającym, folia wewnątrz wkładu musi zabezpieczać przed przesiąkaniem płynów na stronę zewnętrzną wkładu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Podkłady ginekologiczne - 4000 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw do cewnikowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Zestaw do cewnikowania - 350 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Elastyczna siatka opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczna siatka opatrunkowa do podtrzymywania opatrunku w trudno dostępnych miejscach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Elastyczna siatka opatrunkowa - 5 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe 17 nitek, 12 warstw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe 17 nitek, 12 warstw klasa II a reguła VII sterylizowane parą wodną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Wymagania dla kompresów gazowych jałowych 1.klasa II a,regułaVII(wg.klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia), 2.wykonanie:17nitek,12warstw,skład 100%gazy bawełnianej,bielonej metodą bezchlorową, brzegi kompresów składane do wewnątrz,duża chłonność,dobra przepuszczalność powietrza,miękkie 3.sterylizowane parą wodną 4.opakowanie typu blister dla pozycji 1-10, z dopuszczeniem dla pozycji 9 -10 opakowania typu torebka foliowo-papierowa.Opakowanie powinno posiadać przeźroczysty laminat na froncie blistra lub torebki umożliwiające obejrzenie zawartości bez konieczności otwierania opakowania,otwieranie koperty uniemożliwiające zanieczyszczenie jej jałowej zawartości drobinami papieru Opakowanie powinno posiadać etykietę samoprzylepną dla pozycji 9-10 nadającą się do wklejenia do dokumentacji medycznej. 5.kompresy (bez nitki Rtg ) będą spełniały podane minimum rozmiarowe po rozłożeniu i wagowe: rozmiar w cm minimalny rozmiar w cm min.gramatura 1szt po rozłożeniu kompresu w gramach 5cm*5cm 16,5+/-1*20+/-1 0,75 7,5cm*7,5cm 24+/-1*30+/-1 1,65 10cm*10cm 31,5+/-1*40+/-1 2,89 Kompresy gazowe jałowe 17 nitek, 12 warstw - 10 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Hemostatyczna gąbka z oksycelulozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyczna gąbka z oksycelulozy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Hemostatyczna gąbka z oksycelulozy - 4 poz. asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunek hydrożelowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Opatrunek hydrożelowy - 9 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pieluszki jednorazowe i pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe i pieluchomajtki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Pieluszki jednorazowe i pieluchomajtki - 9 poz. asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Myjka do ciała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka do ciała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Myjka do ciała - 1000 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Żel znieczulający.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel znieczulający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy Żel znieczulający - 3600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.