Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.nieporet.plOgłoszenie nr 322360 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Nieporęt: Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Pl. Wolności
1,
05126
Nieporęt, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 7670416, 7670442, e-mail
, faks
227 670 441.
Adres strony internetowej (URL): www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.nieporet.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.nieporet.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt
Numer referencyjny: ZF.271.1.50.2016.BF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt od dnia 01.11.2016 r. do dnia 30.10.2020 r., oraz prowadzenie rachunków masowych do dnia 31.12.2020 r. Budżet Gminy Nieporęt na 2016 r. wynosi: 71 267 380,06 zł, (plan wydatków na dzień 30.09.2016r.) PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) Otwarcie, prowadzenie i bieżąca obsługa rachunków bankowych: a. podstawowych, b. pomocniczych (w tym m.in.: depozytowego, ZFŚS oraz wydzielonych dla środków europejskich) 2) Dokonywanie i prowadzenie rozliczeń pieniężnych na zlecenie Posiadacza rachunku w obrocie: a. krajowym, b. zagranicznym. 3) Przelewy na rachunki prowadzone w innych bankach oraz realizacja przelewów szybkich (środki dostępne na rachunku odbiorcy tego samego dnia). 4) Przelewy na rachunki jednostek Gminy Nieporęt. 5) Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Gminy. 6) Wpłaty gotówkowe: a. na rachunki w banku klienta, b. na rachunki w innych bankach. 7) Wypłaty gotówkowe. 8) Wydawanie opinii bankowych na wniosek zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. 9) Prowadzenie rachunków masowych (wirtualne konta) - Zamawiający posiada uniwersalny program księgujący, umożliwiający automatyczne wczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych "UProKs" (Format Elixir). 10) Elektroniczne przyjmowanie i realizacja zleceń zamawiającego przez bank, w tym: a. wgląd w salda rachunków z możliwością uzyskania informacji o stanie środków, b. przeglądanie historii rachunków, c. dostęp do bieżących informacji o obrotach na rachunkach bankowych i stanie realizacji zleceń niezwłocznie, najpóźniej w przeciągu dwóch godzin, d. składanie poleceń przelewów w walucie krajowej i zagranicznej, e. elektroniczne (automatyczne) zakładanie lokat nocnych przez bank obsługujący budżet ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek budżetowych. 11) Udostępnianie bankowych skrytek depozytowych ( 5 szt.). 12) Prowadzenie kart spersonalizowanych (imiennych) (5 szt.). 13) Kredyt bankowy w rachunku bieżącym uruchamiany na wniosek Zamawiającego z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego, na sfinansowanie przejściowego deficytu (oprocentowanie kredytu naliczone jako suma stawki WIBOR 1M oraz marży banku - jednakowa dla całego okresu trwania umowy). 14) Oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy. 15) Oprocentowanie lokaty nocnej (jednodniowej) - lokata dotyczy rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy (depozytowych) oraz innych wskazanych przez Zamawiającego. 16) Oprocentowanie lokaty weekendowej - lokata dotyczy rachunku podstawowego budżetu rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy (depozytowych) oraz innych wskazanych przez Zamawiającego. 17) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych - dla wszystkich jednostek (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek objętych umową kompleksowej obsługi budżetu Gminy, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. 18) Udzielanie "na hasło" osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia. 19) Wydawanie zaświadczeń bankowych bez pobierania opłat i prowizji. 20) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 3. INFORMACJA O JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH GMINY: Otwarcie rachunków bankowych i bankowa obsługa budżetu Gminy Nieporęt dla wszystkich niżej wymienionych jednostek organizacyjnych administracyjnie zespolonych w Gminie Nieporęt na tych samych warunkach, co obsługa bankowa budżetu Gminy Nieporęt. Każda jednostka organizacyjna Gminy Nieporęt ma pełnomocnictwo do zawierania umów cywilno - prawnych oraz może zawrzeć odrębną umowę z tym samym Wykonawcą (Bankiem). Jednostka organizacyjna Gminy jako strona umowy pokrywa samodzielnie koszty wynikające z prowadzenia dla niej rachunku bankowego. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt wchodzą: 1. Urząd Gminy Nieporęt - Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt, 2. Gminny Zespół Oświaty - Plac Wolności 2a, 05-126 Nieporęt, 3. Gminne Przedszkole w Białobrzegach - Osiedle Wojskowe 12, 05-127 Białobrzegi, 4. Gminne Przedszkole w Zegrzu Południowym - ul. Rybaki 24, 05-130 Zegrze Południowe, 5. Gminne Przedszkole w Nieporęcie - ul. Jana Kazimierza 104, 05-126 Nieporęt, 6. Szkoła Podstawowa w Białobrzegach, ul. Wojska Polskiego 21, 05-127 Białobrzegi, 7. Szkoła Podstawowa w Nieporęcie - ul. Dworcowa 9, 05-126 Nieporęt, 8. Szkoła Podstawowa w Izabelinie - ul. Szkolna 1, 05-126 Nieporęt, 9. Szkoła Podstawowa w Józefowie - ul. Szkolna 62, 05-119 Legionowo, 10. Gimnazjum w Stanisławowie Pierwszym - ul. Jana Kazimierza 291, 05-126 Nieporęt, 11. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wólce Radzymińskiej - ul. Szkolna 79, 05-126 Nieporęt, 12. Gminny Zakład Komunalny - ul. Podleśna 4b, 05-126 Nieporęt, 13. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - ul. Podleśna 4a, 05-126 Nieporęt, 14. Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt - ul. Koncertowa 4, Stanisławów Pierwszy, 05- 126 Nieporęt. 15. Gminny Ośrodek Kultury - ul. Dworcowa 9a, 05-126 Nieporęt, 16. Biblioteka Publiczna Gminy Nieporęt - ul. Dworcowa 9a, 05-126 Nieporęt, 17. Centrum Medyczne Nieporęt - ul. Podleśna 4. 05-126 Nieporęt. 4. WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: Dysponowanie na terenie Gminy Nieporęt oddziałem, filią lub punktem obsługi oddalonym od siedziby Urzędu Gminy Nieporęt nie dalej niż 200 metrów, w celu prowadzenia kasowej obsługi Gminy (w tym: obsługę terminali płatniczych, które udostępni zamawiający), bez pobierania opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze Gminy i zdolnym do świadczenia pełnego zakresu usług określonych przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy lub uruchomienie przez Wykonawcę (Bank) własnego punktu kasowego w siedzibie, bądź miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zapewniającego obsługę kasową Gminy Nieporęt bez pobierania opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze Gminy i zdolnego do świadczenia pełnego zakresu usług określonych przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy. Zamawiający do uruchomienia punktu kasowego Wykonawcy umożliwi wynajem pomieszczenia o powierzchni około 7 m2 w cenie 25,00 zł netto za 1 m2 miesięcznie powiększone o należny podatek VAT w swojej siedzibie, bądź innym miejscu, które wynajmie Bank od Zamawiającego, na podstawie odrębnej umowy najmu. Pomieszczenie posiada oświetlenie elektryczne i centralne ogrzewanie. Punkt kasowy może również prowadzić działalność gospodarczą i obsługiwać klientów z zewnątrz. Godziny pracy punktu kasowego muszą pokrywać się z godzinami pracy Zamawiającego tj. w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.
II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
Dodatkowe kody CPV:66120000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zmiana zakresu wynikająca z utworzenia nowych jednostek organizacyjnych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/10/2020
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
posiadają zezwolenie uprawniające do wykonania czynności bankowych wydanego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadzili obsługę rachunków bankowych administracji publicznej co najmniej przez jeden rok
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca składa stosowne oświadczenie w zakresie zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 4 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca składa stosowne oświadczenie w zakresie zgodnym ze wzorem określonym w załączniku nr 4 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym jednak niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) zezwolenie uprawniające do wykonania czynności bankowych wydane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.)
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia; c) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
2) wysokość oprocentowania | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie gminy Nieporęt
- Budowa oświetlenia ulicy Przyleśnej w Kątach Węgierskich
- Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew na terenie gminy Nieporęt w 2025 roku.
- Budowa oświetlenia ulicy Pęczkowskiego w Nieporęcie
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.