To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-12
Ogłoszenie nr 322361 - 2016 z dnia 2016-10-12 r.
Tarnobrzeg: "Wykonanie rowerowego placu zabaw typu PUMPTRACK na osiedlu Serbinów przy Szkole Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304412-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, krajowy numer identyfikacyjny
83041350900000, ul.
ul. Kościuszki
32,
39400
Tarnobrzeg, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
158 226 570, faks
158 222 504, e-mail
strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie rowerowego placu zabaw typu PUMPTRACK na osiedlu Serbinów przy Szkole Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-I.271.58.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przebudowy ulicy obejmuje: Wykonanie rowerowego placu zabaw typu PUMPTRACK przeznaczony do jazdy na rowerze, rolkach, deskorolkach itp. skierowany do wszystkich grup wiekowych i jazdy na różnych poziomach zaawansowania oraz umożliwiający poruszanie się więcej niż jednemu użytkownikowi. Asfaltowy, rowerowy plac zabaw - pumptrack składa się z garbów, zakrętów profilowanych oraz małych "hopek" ułożonych w takiej kolejności, by możliwe było rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez pedałowania. Przeszkody toru wraz z zakrętami tworzą zamkniętą pętlę po której można jeździć w obu kierunkach. Dla maksymalnego wykorzystania terenu projektuje się liczne odnogi i alternatywne linie przejazdu. Kształt, konstrukcja i wykończenie toru powinny zapewnić możliwość bezpiecznego opuszczenia pasma ruchu. Tor powinien być zaprojektowany w technologii nasypu gruntowego, wykonanego z materiałów niewysadzinowych i odpowiednio zagęszczonych (min. IS~=0,98). Podbudowa z kruszywa łamanego, ostrokrawędzistego, wykończona mieszanką mineralno-asfaltową AC 8 o uziarnieniu do 8 mm. Skarpy toru powinny zostać obsadzone trawą (trawnik z rolki). Plac wypoczynku Miejsce wypoczynku należy zaprojektować w bezpośrednim sąsiedztwie toru, dając wgląd w cały jego przebieg. Miejsce to powinno stwarzać enklawę integrującą użytkowników. Plac wypoczynku powinien mieścić: 2 ławki, kosz na śmieci , tablicę z regulaminem, wieszak na 3-4 rowery oraz stację naprawy rowerów. Należy zastosować nawierzchnię z kostki betonowej, która pozwoli użytkownikom na swobodne przemieszczanie się po placu, jednocześnie będzie stanowiła integralną całość (estetyczną i stylistyczną) z planowanym zagospodarowaniem terenu. Miejsce powinno zapewniać przestrzeń do swobodnego poruszania się (osobom z rowerami od wejścia do stojaka rowerowego czy miejsca wejścia na tor, osobom jeżdżącym na rolkach swobodną zmianę obuwia i wejście na tor). Elementy małej architektury Elementy małej architektury powinny być wykonane z materiału odpornego na działania czynników atmosferycznych czy wandali. Tablica regulaminowa o trwałej konstrukcji, winna być wykonana estetycznie i czytelnie oraz zostać umieszczona w miejscu dobrze widocznym. Wszystkie elementy małej architektury powinny charakteryzować się funkcjonalnością oraz stanowić integralną całość estetyczną i stylistyczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112720-8
Dodatkowe kody CPV:
45233161-5,
45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168496.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 210000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja zabytkowego parku dzikowskiego w Tarnobrzegu"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej - ulicy Wakacyjnej w Tarnobrzegu"
- Dostawa odzieży i obuwa i medycznego dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej - ulicy Siarkowej w Tarnobrzegu"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektu i terenu wokół budynku, realizowana w Sądzie Rejonowym w Nisku przy ul. Gisgesa 1
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.