To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010 r.) sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.
Numer ogłoszenia: 322428 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207336 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010 r.) sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010 r.) sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych (kod CPV: 30213000-5 komputery osobiste, 30213100-6 komputery przenośne, 30216110-0 skanery komputerowe, 30232110-8 drukarki laserowe, 30232150-0 drukarki atramentowe, 30237200-1 akcesoria komputerowe) dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Sprzęt ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Przedmiot zamówienia wyszczególniono w 4 pakietach: - pakiet nr 1 (załącznik nr 1.1 do SIWZ), 27 pozycji: zestawy komputerowe (26 szt.) , router (4 szt.), nagrywarki (6 szt.), dysk twardy wewnętrzny (3 szt.), drukarka atramentowa (1 szt.), drukarka laserowa (2 szt.), urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.), skaner (3 szt.), karta recovery (15 szt.), dysk przenośny zewnętrzny (2 szt.), mysz (13 szt.), klawiatura (13 szt.), karta dźwiękowa (2 szt.), monitor (6 szt.), UPS (5 szt.), akumulator do UPS (1 szt.), głośniki (1 kpl.), system operacyjny, pakiet biurowy (w komplecie licencja na 33 stanowiska komputerowe z nośnikiem lub bez nośnika), - pakiet nr 2 (załącznik nr 1.2 do SIWZ), 5 pozycji: notebook (4 szt.), pamięć RAM do Notebooka (1 szt.), zasilacz (1 szt.), - pakiet nr 3 (załącznik nr 1.3 do SIWZ), 5 pozycji: switch (10 szt.), media converter (4 szt.), - pakiet nr 4 (załącznik nr 1.4 do SIWZ), 1 pozycja: drukarka do dyplomów (1 szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia sprzętu) w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załącznikach nr 1.1.1, 1.2.1, 1.3.1, 1.4.1 (Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), które stanową integralną część SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny. 4.Wymagania dotyczące serwisu gwarancyjnego realizowanego przez Wykonawcę: 4.1. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie do 14 dni roboczych (w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie tego terminu) od momentu zgłoszenia awarii. Jeżeli nie ma możliwości naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera sprzęt i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza sprzęt do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. 4.2. Po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt do Zamawiającego. 4.3. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną sprzętu) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia sprzętu ponosi Wykonawca. 4.4. Jeżeli naprawa gwarancyjna trwa dłużej niż 14 dni Wykonawca ma obowiązek wymienić sprzęt na inny tego samego typu i o tych samych parametrach technicznych w terminie do 14 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego o dostarczenie nowego sprzętu. 4.5. Niezależnie od postanowień punktu 4.4. Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji dokonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady fizyczne uniemożliwiające eksploatację zgodnie z jego przeznaczeniem. 4.6. W wypadku wymiany sprzętu na nowy okres gwarancji na ten sprzęt rozpoczyna się na nowo. 5.Zamawiający wymaga aby okres gwarancji sprzętu ulegał przedłużeniu o okres dokonywania jego naprawy. 6. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie sprzętu w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk) oraz transport do siedziby Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych, tj. na jeden pakiet lub na kilka pakietów dowolnie wybranych przez Wykonawcę. 8.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.72.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE Jacek Kiełbratowski, ul.Wejhera 9B/15, 80-346 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9325,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9796,60
Oferta z najniższą ceną: 9796,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11366,74
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE Jacek Kiełbratowski, ul.Wejhera 9B/15, 80-346 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4453,00
Oferta z najniższą ceną: 4453,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4459,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEKSUS Piotr Ścibisz, Leszek Pietrzycki Spółka jawna, ul.Rzeźnicka 2, 80-743 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8873,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11088,58
Oferta z najniższą ceną: 11088,58 / Oferta z najwyższą ceną: 12125,58
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DEMO FIRMA PRYWATNA, ul.Chełmońskiego 3C/2, 80-301 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67850,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78904,72
Oferta z najniższą ceną: 72237,42 / Oferta z najwyższą ceną: 99161,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Sukcesywne świadczenie hotelarskich usług noclegowych dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów przenośnych typu laptop
- Dostawa samochodu terenowego dla potrzeb Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
- Dostawa akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych oraz zakup urządzeń UTM w ramach zadania pn.: "Zakup urządzeń FortiGate" (...)
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz licencjami i oprogramowaniem".
- Zakup 12 zestawów składających się z laptopa wraz z pakietem biurowym z licencją na 12 miesięcy oraz myszki przewodowej, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.