Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Puck: przetarg nieograniczony na dostawę
wyposażenia do ambulansu ratunkowego
znak zp/34/2008
Numer ogłoszenia: 322439 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia do ambulansu ratunkowego znak zp/34/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do ambulansu ratunkowego, tj.: - noszy wraz z transporterem, - respiratora transportowego, - defibrylatora, - krzesełka kardiologicznego, - ssaku akumulatorowo-sieciowego, - aparatu EKG, o których mowa w załączniku nr 2 i 6,7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 wraz z pózn. zm.) Ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz.U. 2006 nr 191 poz. 1410 Ustawą z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej. (Dz. U. Dz.U. 1991 nr 91 poz. 408 z póżn. zm.) ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z późn. zm.), ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów nie ujętych w ustawie o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy). ZAKRES 1 L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość Cena Vat Wartość Wartość Producent Nazwa handlowa netto % netto brutto (4 x 5) (7+ 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 Nosze z transporterem szt. 1 Razem ZAKRES 2 L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość Cena Vat Wartość Wartość Producent Nazwa handlowa netto % netto brutto (4 x 5) (7+ 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 Respirator transportowy szt. 1 Razem ZAKRES 3 L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość Cena Vat Wartość Wartość Producent Nazwa handlowa netto % netto brutto (4 x 5) (7+ 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 Defibrylator LIFEPAK 12 lub równoważny szt. 1 Razem ZAKRES 4 L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość Cena Vat Wartość Wartość Producent Nazwa handlowa netto % netto brutto (4 x 5) (7+ 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 Krzesełko kardiologiczne szt. 1 Razem ZAKRES 5 L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość Cena Vat Wartość Wartość Producent Nazwa handlowa netto % netto brutto (4 x 5) (7+ 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 ssak akumulatorowo-sieciowy szt. 1 Razem ZAKRES 6 L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość Cena Vat Wartość Wartość Producent Nazwa handlowa netto % netto brutto (4 x 5) (7+ 6) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 aparat EKG szt. 1 Razem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 - Nosze 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o zamówienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, 7. Od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i instalacji sprzętu oraz po sprawdzeniu poprawności jego działania, zapewnią odpowiedni okres gwarancji na dostarczone przez nich wyroby stanowiące przedmiot zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3 i 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 4) deklarację zgodności lub CE na zestaw nosze z transporterem, krzesełko kardiologiczne, respirator transportowy, defibrylator Lifepak 12, aparat EKG, ssak akumulatorowo-sieciowy. 5) potwierdzenie przeprowadzenia badań wytrzymałościowych na min. 10G dla całego zestawu transportowego noszy zgodne z normą PN-EN 1789 - załączyć atest jednostki notyfikowanej (dotyczy noszy transportowych) 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), formularz cenowy (załącznik nr 2) 2) Wypełniony formularz spełnienia warunków koniecznych załącznik nr 6, 7, 8 i 9 3) oświadczenie, że oferowane artykuły zostały wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami. 4) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896). Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków i wymagań nie później niż w dniu upływu terminu składania wniosków lub ofert. Zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, spowoduje wykluczenie go z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą wykluczenia z postępowania Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 PZP jest szkoda stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu. Zamawiający obowiązany jest do wykluczenia z postępowania wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. Wszelkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Daty ważności zaświadczeń powinny obejmować dzień otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, sekretariat II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakres 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Wyszczególnienie j.m. Ilość 1 2 3 4 1 Nosze z transporterem szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakres 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator transportowy 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakres 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator Lifepak 12 lub równoważny - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakres 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesełko kardiologiczne - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakres 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak akumulatorowo-sieciowy 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakres 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat EKG 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.