Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Szczytno: Przebudowa ciągu ulic: Drzymały i Kętrzyńskiego
w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 32247 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu ulic: Drzymały i Kętrzyńskiego w Szczytnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: 1. Wykonanie przebudowy ciągu ulic: Drzymały i Kętrzyńskiego w Szczytnie, wraz z infrastrukturą techniczną i pozostałymi elementami zagospodarowania drogi oraz likwidację kolizji, o łącznej długości 934,6 m, zgodnie z dokumentacją projektową i pozostałym zakresem wyszczególnionym w przedmiarach robot, w tym: 1) branża drogowa (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej - w liniach rozgraniczających pas drogowy), w tym między innymi: - jezdnia: w-wa ścieralna BA 0/12,8 mm, gr. 5 cm, w-wa wiążąca BA 0/16 mm, gr. 6 cm, podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm, gr. 25 cm, warstwa stabilizowana cementem gr. 15 cm; - zjazdy: betonowa kostka brukowa 8 cm (czerwona), podsypka cem.-piask. gr 3-5 cm, podbudowa KŁSM 0/31,5 mm gr. 25 cm, warstwa stabilizowana cementem gr. 15 cm; - chodniki: betonowa kostka brukowa gr. 6 cm, (szara), podsypka cem.-piask. gr. 3- 5 cm, podbudowa KŁSM 0/31,5 mm gr. 15 cm: - Wykonanie oświetlenia drogowego; - zieleń drogowa; - pobocze wzdłuż ulicy Kętrzyńskiego z KŁSM 0/31,5 mm gr. 10 cm, dł. 224 m, szer. 0,5 m; - oznakowanie poziome i pionowe (100% zakresu określonego w projekcie organizacji ruchu drogowego. 2) branża drogowa (zakres niewyszczególniony w dokumentacji projektowej - zgodnie z przedmiarem robot), w tym: - wykonanie nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm gr. 15 cm zaklinowanej grysem frakcji 2/6,3 mm gr. 1,5 - 2,0 cm, na warstwie odcinającej gr. 10 cm, po uprzednim wykorytowaniu i zagęszczeniu podłoża, na drogach dojazdowych dz. nr 66/5, 68/7 - na całej powierzchni dróg (dł. 92,0 m, pow. 630 m2). 3) oświetlenie drogowe (wyłącznie na przebudowywanym ciągu ulic Drzymały i Kętrzyńskiego - bez ulicy Klasztornej (dz. nr 73/3, 440, 79/26) i dróg dojazdowych na dz. nr 66/5, 68/7, 71/5, lecz z wykonaniem przepustów w ulicy Drzymały do projektowanych tam linii oświetlenia drogowego), w tym między innymi: - demontaż istniejących opraw, wysięgników i pozostałego osprzętu oświetlenia drogowego podwieszonego na słupach linii elektroenergetycznej; - wykonanie nowej linii kablowej oświetlenia drogowego na ulicach Drzymały i Kętrzyńskiego, składającej się z kabla YAKXS 4x25 mm2, stalowych słupów H = 9,5 m i opraw do wysokoprężnych lamp sodowych z wysięgnikami jednoramiennymi dł. 1,5 m. 4) kanalizacja deszczowa (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej); w tym między innymi : - kanały z rur PCV O 315 i O 200, studnie rewizyjne betonowe O 1200, studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych O 600, studzienki ściekowe O 500 z wpustami ulicznymi. 5) kanalizacja sanitarna (wyłącznie w ulicy Drzymały, bez budowy projektowanej kanalizacji sanitarnej w ulicy Kętrzyńskiego), w tym między innymi: - kanały z rur PCV O 160 - 165,5 m; - studnie rewizyjne betonowe O 1200 - 4 szt.; - remont studni rewizyjnych (nowe pierścienie odciążające i pokrywy) - 29 szt. 6) sieć wodociągowa (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej w liniach rozgraniczających pas drogowy); w tym między innymi: - sieć wodociągowa z rur PE PEHD O 110 mm, O 63 mm , O 50 mm i O 40 mm; - podłączenie nowych przyłączy do przyłączy istniejących przy granicy pasa drogowego. 7) sieć gazowa (zabezpieczenie gazociągu), w tym: - sączki liniowe węchowe z rur drenarskich dla gazociągów o śr. nom. 80 mm - 161 m. 8) sieć teletechniczna - likwidacja kolizji (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej), w tym między innymi: - likwidacja istniejących i budowa nowych kablowych linii teletechnicznych; - likwidacja istniejących i budowa nowych napowietrznych linii teletechnicznych. 9) sieć elektroenergetyczna - likwidacja kolizji (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej), w tym między innymi: - przestawienie z wymianą słupa elektroenergetycznego; - przełożenie i zabezpieczenie elektroenergetycznych linii kablowych. 2. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego dokumenty wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 3. Realizację obowiązków inwestora dotyczącą wykonania i odbioru robot budowlanych wynikających z warunków i uzgodnień podmiotów uzgadniających dokumentację projektową; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 5. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w jakikolwiek sposób wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub wyrobów, należy przez to rozumieć również materiały i wyroby równoważne;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonali budowę lub przebudowę drogi klasy co najmniej L o przekroju ulicznym, długości min. 300 m, z nawierzchnią jezdni z betonu asfaltowego, wraz z budową lub przebudową infrastruktury technicznej i oświetlenia drogowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania poszczególnych asortymentów robót, w szczególności co najmniej: wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowaną w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - osobą należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane zapewniające objęcie funkcji kierownika budowy i kierowników robót w branżach: drogowej, wod.-kan., gazowej, elektrycznej i telekomunikacyjnej, legitymującymi się doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, tj.: nadzorowali lub kierowali co najmniej trzema robotami budowlanymi; - dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pracownikami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych), - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z załączonym wzorem umowy, która jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji, z możliwością zmian w trakcie jej realizacji w zakresie: 1. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego bez zmiany terminu wykonania zamówienia. Zmiany można dokonać w formie aneksu na wniosek jednej ze stron. 2. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego z przedłużeniem terminu wykonania zamówienia. Zmiany można dokonać w formie aneksu na wniosek jednej ze stron, w przypadku zaistnienia niezależnej od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanej i uznanej przez drugą stronę umowy -siły wyższej, okresowo uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pok. nr 136.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Interesanta - parter - za wejściem głównym..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - produktów mleczarskich dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.