eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzebudowa ciągu ulicDrzymały i Kętrzyńskiego w Szczytnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Szczytno: Przebudowa ciągu ulic: Drzymały i Kętrzyńskiego w Szczytnie
Numer ogłoszenia: 32247 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu ulic: Drzymały i Kętrzyńskiego w Szczytnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: 1. Wykonanie przebudowy ciągu ulic: Drzymały i Kętrzyńskiego w Szczytnie, wraz z infrastrukturą techniczną i pozostałymi elementami zagospodarowania drogi oraz likwidację kolizji, o łącznej długości 934,6 m, zgodnie z dokumentacją projektową i pozostałym zakresem wyszczególnionym w przedmiarach robot, w tym: 1) branża drogowa (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej - w liniach rozgraniczających pas drogowy), w tym między innymi: - jezdnia: w-wa ścieralna BA 0/12,8 mm, gr. 5 cm, w-wa wiążąca BA 0/16 mm, gr. 6 cm, podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm, gr. 25 cm, warstwa stabilizowana cementem gr. 15 cm; - zjazdy: betonowa kostka brukowa 8 cm (czerwona), podsypka cem.-piask. gr 3-5 cm, podbudowa KŁSM 0/31,5 mm gr. 25 cm, warstwa stabilizowana cementem gr. 15 cm; - chodniki: betonowa kostka brukowa gr. 6 cm, (szara), podsypka cem.-piask. gr. 3- 5 cm, podbudowa KŁSM 0/31,5 mm gr. 15 cm: - Wykonanie oświetlenia drogowego; - zieleń drogowa; - pobocze wzdłuż ulicy Kętrzyńskiego z KŁSM 0/31,5 mm gr. 10 cm, dł. 224 m, szer. 0,5 m; - oznakowanie poziome i pionowe (100% zakresu określonego w projekcie organizacji ruchu drogowego. 2) branża drogowa (zakres niewyszczególniony w dokumentacji projektowej - zgodnie z przedmiarem robot), w tym: - wykonanie nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm gr. 15 cm zaklinowanej grysem frakcji 2/6,3 mm gr. 1,5 - 2,0 cm, na warstwie odcinającej gr. 10 cm, po uprzednim wykorytowaniu i zagęszczeniu podłoża, na drogach dojazdowych dz. nr 66/5, 68/7 - na całej powierzchni dróg (dł. 92,0 m, pow. 630 m2). 3) oświetlenie drogowe (wyłącznie na przebudowywanym ciągu ulic Drzymały i Kętrzyńskiego - bez ulicy Klasztornej (dz. nr 73/3, 440, 79/26) i dróg dojazdowych na dz. nr 66/5, 68/7, 71/5, lecz z wykonaniem przepustów w ulicy Drzymały do projektowanych tam linii oświetlenia drogowego), w tym między innymi: - demontaż istniejących opraw, wysięgników i pozostałego osprzętu oświetlenia drogowego podwieszonego na słupach linii elektroenergetycznej; - wykonanie nowej linii kablowej oświetlenia drogowego na ulicach Drzymały i Kętrzyńskiego, składającej się z kabla YAKXS 4x25 mm2, stalowych słupów H = 9,5 m i opraw do wysokoprężnych lamp sodowych z wysięgnikami jednoramiennymi dł. 1,5 m. 4) kanalizacja deszczowa (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej); w tym między innymi : - kanały z rur PCV O 315 i O 200, studnie rewizyjne betonowe O 1200, studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych O 600, studzienki ściekowe O 500 z wpustami ulicznymi. 5) kanalizacja sanitarna (wyłącznie w ulicy Drzymały, bez budowy projektowanej kanalizacji sanitarnej w ulicy Kętrzyńskiego), w tym między innymi: - kanały z rur PCV O 160 - 165,5 m; - studnie rewizyjne betonowe O 1200 - 4 szt.; - remont studni rewizyjnych (nowe pierścienie odciążające i pokrywy) - 29 szt. 6) sieć wodociągowa (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej w liniach rozgraniczających pas drogowy); w tym między innymi: - sieć wodociągowa z rur PE PEHD O 110 mm, O 63 mm , O 50 mm i O 40 mm; - podłączenie nowych przyłączy do przyłączy istniejących przy granicy pasa drogowego. 7) sieć gazowa (zabezpieczenie gazociągu), w tym: - sączki liniowe węchowe z rur drenarskich dla gazociągów o śr. nom. 80 mm - 161 m. 8) sieć teletechniczna - likwidacja kolizji (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej), w tym między innymi: - likwidacja istniejących i budowa nowych kablowych linii teletechnicznych; - likwidacja istniejących i budowa nowych napowietrznych linii teletechnicznych. 9) sieć elektroenergetyczna - likwidacja kolizji (100% zakresu określonego w dokumentacji projektowej), w tym między innymi: - przestawienie z wymianą słupa elektroenergetycznego; - przełożenie i zabezpieczenie elektroenergetycznych linii kablowych. 2. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego dokumenty wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 3. Realizację obowiązków inwestora dotyczącą wykonania i odbioru robot budowlanych wynikających z warunków i uzgodnień podmiotów uzgadniających dokumentację projektową; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 5. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w jakikolwiek sposób wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub wyrobów, należy przez to rozumieć również materiały i wyroby równoważne;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonali budowę lub przebudowę drogi klasy co najmniej L o przekroju ulicznym, długości min. 300 m, z nawierzchnią jezdni z betonu asfaltowego, wraz z budową lub przebudową infrastruktury technicznej i oświetlenia drogowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania poszczególnych asortymentów robót, w szczególności co najmniej: wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowaną w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - osobą należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane zapewniające objęcie funkcji kierownika budowy i kierowników robót w branżach: drogowej, wod.-kan., gazowej, elektrycznej i telekomunikacyjnej, legitymującymi się doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, tj.: nadzorowali lub kierowali co najmniej trzema robotami budowlanymi; - dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pracownikami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych), - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z załączonym wzorem umowy, która jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji, z możliwością zmian w trakcie jej realizacji w zakresie: 1. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego bez zmiany terminu wykonania zamówienia. Zmiany można dokonać w formie aneksu na wniosek jednej ze stron. 2. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego z przedłużeniem terminu wykonania zamówienia. Zmiany można dokonać w formie aneksu na wniosek jednej ze stron, w przypadku zaistnienia niezależnej od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanej i uznanej przez drugą stronę umowy -siły wyższej, okresowo uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pok. nr 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Interesanta - parter - za wejściem głównym..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.