Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Ropczyce: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych - sezon 2011/2012
Numer ogłoszenia: 322504 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych - sezon 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego z podziałem na 13 zadań: Zadanie Nr 1 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu własnego nośnika z piaskarką i pługiem jednostronnym lub dwustronnym. Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu własnego nośnika z kompletnym osprzętem, piaskarką i pługiem jednostronnym Zadanie Nr 3 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu własnego nośnika z piaskarką i pługiem jednostronnym lub dwustronnym. Zadanie Nr 4 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu własnego nośnika z piaskarką i pługiem jednostronnym. Zadanie Nr 5 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu własnego nośnika z piaskarką - pług jednostronny własność Starostwa (użyczenie). Zadanie Nr 6 - Załadunek piaskarek; podstawienie ładowarki o pojemności łyżki powyżej 1 m3 oraz podnoszenia min. 4,0 m.- Baza materiałowa na Czekaju. Zadanie Nr 7 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu własnego nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym. Zadanie Nr 8 - Odśnieżanie dróg powiatowych: podstawienie nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym. Zadanie Nr 9 - Odśnieżanie dróg powiatowych: podstawienie nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym . Zadanie Nr 10 - Odśnieżanie dróg powiatowych: podstawienie nośnika (ciągnik MTZ 82 TSA lub inny o podobnych parametrach) wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową. Zadanie Nr 11 - Odśnieżanie dróg powiatowych : podstawienie nośnika ( ciągnik MTZ 82 TSA lub inny o podobnych parametrach) wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową. Zadanie Nr 12 - Odśnieżanie dróg powiatowych: podstawienie odśnieżarki wirnikowej (profesjonalna Ził D- 470,nowszy model lub inna o podobnych parametrach). Zadanie Nr 13 - Odśnieżanie dróg powiatowych: podstawienie równiarki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował odpowiednim sprzętem, tj. do odśnieżania i zwalczania śliskości należy podstawić nośnik z kompletnym osprzętem piaskarką (o pojemności do 10Tz urządzeniem kruszącym) i pługiem jednostronnym. Nośnikami pługów odśnieżnych mogą być samochody z napędem na dwie lub więcej osi. Konstrukcja nośnika powinna umożliwiać zamocowanie płyty czołowej. Układ napędowy nośnika powinien zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika. Kierowca nośnika musi posiadać przy sobie telefon komórkowy zapewniający stałą łączność. Nośnik powinien być wyposażony w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym. (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. Okładnice muszą być wykonane z blachy stalowej lub tworzywa sztucznego o dostatecznej wytrzymałości i elastyczności oraz mieć możliwość odchylenia się w pionie w przypadku natrafienia na przeszkodę. Czołownica stanowiąca połączenie pługa z nośnikiem powinna umożliwiać szybki montaż i demontaż zespołu do odśnieżania. Pługi wyjeżdżające do prowadzenia zimowego utrzymania w trudnych warunkach pogodowych muszą posiadać: środki łączności (telefon komórkowy), pełne zbiorniki paliwa, linki holownicze, łańcuchy na koła, łopaty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia, tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość dokumentacji technicznej obsługiwanego sprzętu, znajomość sieci dróg powiatowych i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wydłużenie czasu realizacji umowy w przypadku wystąpienia wymagających tego warunków pogodowych i siły wyższej, zmiany przepisów prawa związanych z realizacją kontraktu, w tym stawek podatku VAT w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy i wynagrodzenia, zmiana osób świadczących usługi ze strony wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, pok. 202 za odpłatnością 15 zł brutto + koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, pok. 314 (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze Miasta i Gminy Ropczyce
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
- Modernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
- "Modernizacja Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - rozbudowa skrzydła "D" i remont ZPO na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego i Pododdziału Geriatrycznego."
więcej: przetargi w Ropczycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.