Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Gdańsk: Dostawa implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych dla UCK
w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 322566 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych dla UCK w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych w asortymencie, szacunkowej ilości i wymaganiach jakościowych bezwzględnych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ w okresie 24 miesięcy. 2.Termin dostawy implantów ortopedycznych do rekonstrukcji struktur stawowych: 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego Zamawiającego w Gdańsku, ul. Dębinki 7. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi: 3.085,00 zł a dla ofert częściowych: Część 1: 290,00 zł Część 2 : 1.680,00 zł Część 3: 10,00 zł Część 4: 60,00 zł Część 5: 115,00 zł Część 6: 765,00 zł Część 7: 165,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych pozycji zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wyrobów medycznych o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: Część 1: 5.800,00zł Część 2: 33.500,00 zł Część 3: 200,00 zł Część 4: 1.200,00 zł Część 5: 2.300,00 zł Część 6: 15.300,00 zł Część 7: 3.250,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość dostaw stanowi sumę dostaw ustalonych dla poszczególnych części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenie znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b.Katalogu (prospektu) w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) oraz instrukcji używania zaoferowanego wyrobu medycznego. c.Certyfikat CE deklaracja zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a)nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 10 o okres nie dłuższy niż 3 miesięcy b)Obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy c)Zmiany ustawowej stawki podatku VAT, poprzez zmianę ceny brutto asortymentu będącego przedmiotem umowy d)Zmiany: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany udoskonalony. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UCK w Gdańsku
ul. Dębinki 7 80-952 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w 80- 952 Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielkość i zakres określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.18.31.00-7, 33.14.10.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa endoprotezy stawu skokowego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.