To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-13
Ogłoszenie nr 322621 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Kraków: Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmujących obsługę numeru alarmowego 986 wraz z trzema numerami podkładowymi dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306044-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny
35000739900000, ul.
ul. Dobrego Pasterza
116,
31416
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 68 82 154, faks
12 68 82 292, e-mail
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krakow.pl/ST
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmujących obsługę numeru alarmowego 986 wraz z trzema numerami podkładowymi dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ST.G.271-16/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmujących obsługę numeru alarmowego 986 wraz z trzema numerami podkładowymi dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa zwanych dalej usługami AUS. 1. Przedmiotem zamówienia jest kierowanie do Zamawiającego połączeń do numeru alarmowego AUS 986 z obszaru terytorialnego obejmującego miasto Kraków zarówno od swoich abonentów jak i od abonentów innych dostawców/operatorów usług telekomunikacyjnych będących/przebywających na ww. terytorium na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności Prawie Telekomunikacyjnym. 2. Numery podkładowe - Zamawiający wymaga aby wiązka PBX obsługująca numer AUS 986 była wykonana w technologii ISDN 2B+D w ilości 3 zakończeń sieciowych NT. Wiązka ta zostanie włączona do centrali telefonicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego (posiadana centrala telefoniczna Alcatel - OmniPCX Enterprise). Wykonawca zapewni pełną integrację usług AUS (w tym końcowych urządzeń) z tą centralą. Numery katalogowe zakończeń sieciowych wiązki PBX nie mogą być dostępne dla abonentów wykonawcy jak i innych dostawców usług telekomunikacyjnych, powinny być oparte o odpowiednie wpisy do tabel NKA. 3. Wiązka PBX będzie służyła jako awaryjne łącze dla połączeń wychodzących z centrali Zamawiającego. W takim przypadku usługi łączności telefonicznej, czyli połączenia wychodzące będą realizowane za cenę nie wyższą, niż ustalona w publicznej, ogólnodostępnej ofercie Wykonawcy dla usługi w technologii ISDN. 4. Zamawiający wymaga prezentacji identyfikacji abonentów inicjujących połączenie do zamawiającego na numer AUS 986 również w przypadku włączenia - przez abonenta który wykonuje połączenie do numeru AUS - usługi CLIR. 5. Wykonawca zapewni na żądanie Zamawiającego dokonanie czasowego przełączenia linii AUS 986 z wiązki PBX na inne linie będące w posiadaniu Zamawiającego. Przełączenie odbywać się będzie na telefoniczny wniosek pracownika Zamawiającego. Możliwość telefonicznego przełączenia, Wykonawca udostępni w trybie 24/7/365 (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku). 6. Wykonawca zakończy linie telefoniczne wiązki PBX AUS 986 zgodnie z poniższą tabelą L.p. Adres jednostki Rodzaj łącza obecny operator 1. ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 2. ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 3. ul. Dobrego Pasterza 116 2B+D Orange Polska S.A. 7. Zamawiający wymaga całodobowego nadzoru poprawności działania numeru alarmowego AUS 986 wraz z obsługującą wiązką PBX, a w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w działaniu tego numeru - polegającego na braku możliwości "dodzwonienia" się do operatora końcowego, czyli Straży Miejskiej Miasta Krakowa - telefonicznej informacji do wskazanej osoby ze strony Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga świadczenia usług AUS gwarancyjno-serwisowych o następujących parametrach: L.p. parametr definicja wartość progowa 1 czas reakcji na awarię Czas, w którym Wykonawca, w odniesieniu do zgłoszonej przez Zamawiającego awarii lub usterki usług AUS, potwierdzi przyjęcie zgłoszenia SMS-em lub drogą e-mail oraz określi czas usunięcia problemu. 0,5 h 2 czas usunięcia awarii Czas, w którym Wykonawca przywróci sprawne działanie usług AUS (liczone od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia) w trybie 24/7/365 (czyli także w dni wolne od pracy). 2 h Wykonawca, po wykonaniu usługi serwisowej powiadamia o tym fakcie, wskazaną przez Zamawiającego osobę, drogą mailową, SMS-em lub telefonicznie. Pozostałe kryteria 1. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA JAKIEJKOLWIEK PRZERWY W DZIAŁANIU USŁUG AUS. 2. W ramach świadczenia usług AUS, Wykonawca, w ramach wynagrodzenia, dostarczy wymagane końcowe urządzenia. Urządzenia te pozostają własnością Wykonawcy, wypożyczone Zamawiającemu na czas świadczenia usług AUS oraz będą przez niego zarządzane przez okres realizacji Przedmiotu zamówienia. Miejscem dostarczenia usług AUS będzie pomieszczenie gdzie zainstalowane będą urządzenia końcowe. Są to pomieszczenia techniczne w których zlokalizowane są węzły telekomunikacyjne Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie prace modernizacyjne w sieci Wykonawcy muszą być zgłaszane i uzgadniane z Zamawiającym na minimum 5 dni roboczych przed rozpoczęciem prac. 5. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający udostępni bezpłatnie: energię elektryczną, miejsce w serwerowni i szafach teleinformatycznych. 7. Szczegółowe postanowienia dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego zawierać powinny stosowne Regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych stanowiące załączniki do umowy, przy założeniu pierwszeństwa zapisów SIWZ oraz umowy. 8. Zamawiający wymaga uruchomienia usług AUS od 27 października 2016 r. Wymagany okres świadczenia usług AUS do 31 października 2019 r., z zastrzeżeniem, że umowa ulegnie wcześniejszemu rozwiązaniu z chwilą osiągnięcia w sumie maksymalnej wartości umownej brutto. 9. Obecny Operator usług to Orange Polska S.A. W przypadku innego operatora, niż obecny oraz dla potrzeb wykonania testów, pomiarów i konfiguracji, Zamawiający wymaga, by usługi AUS zostały uruchomione na min 1 dzień roboczy przed dniem 27 października 2016 roku, bez naliczana za ten okres jakichkolwiek opłat. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. Kod CPV dla przedmiotu zamówienia: 64.20.00.00-8
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
64200000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7349.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4613,39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.