To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Koszalin: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych kompleksów koszarowych w Koszalinie, Kołobrzegu, Darłowie administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 79/WOG/U/Infrastr./15
Numer ogłoszenia: 322636 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254170 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych kompleksów koszarowych w Koszalinie, Kołobrzegu, Darłowie administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 79/WOG/U/Infrastr./15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych kompleksów koszarowych w Koszalinie, Kołobrzegu, Darłowie administrowanych przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach:1)Załącznik nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru.2)Załącznik nr 2, 3 i 4 - Zbiorcze zestawienie powierzchni pomieszczeń i terenów oraz innych danych w poszczególnych Grupach Zabezpieczenia niezbędnych do przygotowania oferty (pliki w formacie Excel).2.Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 90910000-9 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania.3.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność wykonanej usługi z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.4.Wykonawca zabezpiecza wywóz suszu, zebranych liści, skoszonej trawy i innych roślin oraz zakup piasku jak również zakup wszystkich materiałów związanych z technologią sprzątania (płyny do mycia i konserwacji, pasty, worki na śmieci, sprzęt gospodarczy, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza w toaletach, środki ochrony osobistej, itp.).5.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia będą kompleksy koszarowe obsługiwane przez Grupy Zabezpieczenia w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie (załącznik nr 14 do SIWZ - Wykaz adresów i numerów telefonów kontaktowych).1)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.2)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.3)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.4)Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne.5)Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie.6)Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane usługi będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych usług.6. Informacja o wizji lokalnej:1)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 2)Przeprowadzenie wizji lokalnej jest dopuszczalne przed terminem składania ofert.Osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego w zakresie dokonania wizji lokalnej: Załącznik nr 16 do SIWZ - Wykaz adresów i numerów telefonów kontaktowych Grup Zabezpieczenia oraz Sekcji Obsługi Infrastruktury 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 13 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych kompleksów koszarowych w Kołobrzegu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING SP. Z O.O., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8258445,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88261,74
Oferta z najniższą ceną: 88261,74 / Oferta z najwyższą ceną: 136929,97
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych kompleksów koszarowych w Koszalinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING SP. Z O.O., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182502,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194324,55
Oferta z najniższą ceną: 194324,55 / Oferta z najwyższą ceną: 194324,55
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych kompleksów koszarowych w Darłowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING SP.Z O.O., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54930,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59930,55
Oferta z najniższą ceną: 59930,55 / Oferta z najwyższą ceną: 59930,55
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.