Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-30
Szczecin: Dostawa fabrycznie nowych elementów maskujących , kamuflażowych oraz opończ do pojazdów kołowych, ciężarowo-terenowych, terenowych , specjalnych i przyczep dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4340.
Numer ogłoszenia: 322638 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych elementów maskujących , kamuflażowych oraz opończ do pojazdów kołowych, ciężarowo-terenowych, terenowych , specjalnych i przyczep dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4340..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów maskujących , kamuflażowych oraz opończ do pojazdów kołowych, ciężarowo-terenowych, terenowych , specjalnych i przyczep dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4340. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku 2 nr do SIWZ oraz w załączniku nr 3, 3a do SIWZ ( formularze cenowe)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.22.00-9, 39.52.21.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a)11 000,0 zł (dla części 1 postępowania), b)3 600,00 zł ( dla części 2 postępowania), c)14 600,00 zł ( dla część 1 i 2 postępowania) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP OSzczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu 73-ZP-09-14 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt.8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt.8.5.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując: dla część 1 postępowania: jedną umowę na dostawę maskownic o wartości co najmniej 50 000 zł, dla części 2 postępowania: jedną umowę na dostawę opończ do pojazdów o wartości co najmniej 50 000 zł, dla części 1 i 2 postępowania: dwie umowy o wartości co najmniej 50 000 zł każda w tym: a) jedna umowa na dostawę maskownic na kwotę o wartości co najmniej 50 000 zł b)jedna umowa na dostawę opończ do pojazdów na kwotę o wartości co najmniej 50 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla części 1 postępowania Wykonawca załączy do oferty kartę charakterystyki tkaniny kamuflażowej (karta charakterystyki potwierdzać ma m.in. wytrzymałość na rozrywanie, stopień odbicia światła). Dla części 2 postępowania Wykonawca załączy do oferty certyfikat wydany przez organ do tego upoważniony potwierdzający klasyfikację ogniową w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340 ul. Narutowicza 10 A , 70 -231 Szczecin , bud. nr 19 pok.nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , kancelaria Jawna, bud. nr 18 pok.nr -5 parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Maskownic..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów maskujących , kamuflażowych oraz opończ do pojazdów kołowych, ciężarowo-terenowych, terenowych , specjalnych i przyczep dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4340. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku 2 nr do SIWZ oraz w załączniku nr 3, 3a do SIWZ ( formularze cenowe). Elementy maskujące kamuflażowe, wykonane muszą być z tkaniny antyrefleksyjnej w kolorze zielony khaki (nie odbijającej światła) do pojazdów wymienionych w załączniku nr 3, oraz opończ do pojazdów STAR266, STAR 944 i przyczep wymienionych w załączniku nr 3a. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą towaru, w tym w szczególności koszty opakowania, załadunku, transportu, a także koszty ubezpieczenia transportu towaru do magazynu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar nowy wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie elementy maskujące kamuflażowe muszą spełniać wymagania DIN 53354, 53356,53506 lub równoważne. Wszystkie elementy wykonane powinny być z materiału trudnopalnego w kolorze khaki (typu plawilu) lub równoważnego. Dla części 1 postępowania Wykonawca załączy do oferty kartę charakterystyki tkaniny kamuflażowej (karta charakterystyki potwierdzać ma m.in. wytrzymałość na rozrywanie, stopień odbicia światła). Dla części 2 postępowania Wykonawca załączy do oferty certyfikat wydany przez organ do tego upoważniony potwierdzający klasyfikację ogniową w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych . Wszystkie produkty wyszczególnione w załączniku nr 1 muszą być dostarczone w pokrowcach, które muszą być wykonane również z tkaniny kamuflażowej, niekoniecznie antyrefleksyjnej na których musi być umieszczona kieszonka wielkości formatu A5 , przełożona przezroczystym materiałem w celu umieszczenia w niej informacji np.: marka i nr rej. pojazdu. Do każdego pokrowca z elementami maskującymi musi być wykonana i dołączona dokładana specyfikacja zawierająca wykaz elementów maskujących - kamuflażowych. Wykonawca udziela gwarancji na okres min.24 miesięcy od daty odbioru produktów wymienionych w załączniku nr 3, 3a lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa opończ do pojazdów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów maskujących , kamuflażowych oraz opończ do pojazdów kołowych, ciężarowo-terenowych, terenowych , specjalnych i przyczep dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu JW. 4340. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku 2 nr do SIWZ oraz w załączniku nr 3, 3a do SIWZ ( formularze cenowe). Elementy maskujące kamuflażowe, wykonane muszą być z tkaniny antyrefleksyjnej w kolorze zielony khaki (nie odbijającej światła) do pojazdów wymienionych w załączniku nr 3, oraz opończ do pojazdów STAR266, STAR 944 i przyczep wymienionych w załączniku nr 3a. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą towaru, w tym w szczególności koszty opakowania, załadunku, transportu, a także koszty ubezpieczenia transportu towaru do magazynu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar nowy wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie elementy maskujące kamuflażowe muszą spełniać wymagania DIN 53354, 53356,53506 lub równoważne. Wszystkie elementy wykonane powinny być z materiału trudnopalnego w kolorze khaki (typu plawilu) lub równoważnego. Dla części 1 postępowania Wykonawca załączy do oferty kartę charakterystyki tkaniny kamuflażowej (karta charakterystyki potwierdzać ma m.in. wytrzymałość na rozrywanie, stopień odbicia światła). Dla części 2 postępowania Wykonawca załączy do oferty certyfikat wydany przez organ do tego upoważniony potwierdzający klasyfikację ogniową w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych . Wszystkie produkty wyszczególnione w załączniku nr 1 muszą być dostarczone w pokrowcach, które muszą być wykonane również z tkaniny kamuflażowej, niekoniecznie antyrefleksyjnej na których musi być umieszczona kieszonka wielkości formatu A5 , przełożona przezroczystym materiałem w celu umieszczenia w niej informacji np.: marka i nr rej. pojazdu. Do każdego pokrowca z elementami maskującymi musi być wykonana i dołączona dokładana specyfikacja zawierająca wykaz elementów maskujących - kamuflażowych. Wykonawca udziela gwarancji na okres min.24 miesięcy od daty odbioru produktów wymienionych w załączniku nr 3, 3a lub dłuższy jeżeli przewiduje to karta technologiczna produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.