eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOsługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Warszawa: Osługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości
Numer ogłoszenia: 322648 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. , ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 783 824 076, faks +48 22 473 34 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości położonej we Wrocławiu przy Pl. Staszica 50, w tym w szczególności: 1)udzielanie porad prawnych, sporządzanie pisemnych opinii prawnych; 2)przygotowanie listu intencyjnego i warunkowej umowy zbycia nieruchomości; 3)udział w negocjacjach treści umowy przedwstępnej zbycia nieruchomości; 4)przygotowanie umowy przedwstępnej zbycia nieruchomości; 5)udział w negocjacjach treści umowy końcowej zbycia nieruchomości; 6)przygotowanie umowy końcowej zbycia nieruchomości; 7)przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgody korporacyjnej; 8)udział we wszelkich innych negocjacjach dotyczących zbycia nieruchomości niewskazanych wyżej; 9)reprezentacja Zamawiającego w procedurze due diligence oraz w kontaktach z inwestorami; 10)pozyskanie dla Zamawiającego analizy aktualnej sytuacji planistycznej dla nieruchomości; 11)reprezentacja Zamawiającego oraz bieżące doradztwo w procedurze uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 12)przygotowanie dla Zamawiającego analizy projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość z perspektywy jego zgodności z zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz przepisami odrębnymi; 13)przygotowanie i składanie wniosków oraz uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 14)udział w dyskusji publicznej nad wyłożonym projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 15)przygotowanie i złożenie wezwania do usunięcia naruszeń prawa powstałych wskutek uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 16)przygotowanie i złożenie skargi do sądu administracyjnego na miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący nieruchomość oraz skargi kasacyjnej; 17)reprezentacja Zamawiającego oraz bieżące doradztwo w procedurze ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla nieruchomości, zgodnych z parametrami ustalonymi z inwestorem; 18)przygotowanie i składanie w toku postępowania o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla nieruchomości środków zaskarżenia oraz skargi i skargi kasacyjnej do sądu administracyjnego; 19)uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; 20)reprezentacja Zamawiającego we wszelkich postępowaniach prowadzonych przed organami ochrony zabytków; 21)przygotowanie harmonogramu procesu zbycia nieruchomości oraz jego formy; 22)opracowanie bazy danych dokumentów dotyczących nieruchomości (tzw. Data Room) w uzgodnieniu ze Zamawiającym; 23)przygotowanie specyfikacji transakcji i materiałów marketingowych nieruchomości - broszury informacyjnej oraz memorandum w atrakcyjnej formie graficznej zawierających wszystkie istotne elementy transakcji, mapy i plany nieruchomości, wizualizację projektu zabudowy nieruchomości, opis stanu prawnego nieruchomości, opis rynku lokalnego, perspektywy zabudowy nieruchomości w kontekście popytu i podaży powierzchni biurowej na rynku lokalnym, opis infrastruktury komunikacyjnej z uwzględnieniem przyszłych inwestycji mających wpływ na nieruchomość; 24)sporządzenie planu marketingowego zainwestowania nieruchoości, obejmującego program przeprowadzenia akcji informacyjnej mającej na celu dotarcie do potencjalnych inwestorów, określenie grupy docelowej, sporządzenie listy podmiotów potencjalnie zainteresowanych nieruchomością (inwestorzy krajowi i zagraniczni, fundusze inwestycyjne, firmy nieruchomościowe, private equity, inwestorzy indywidualni, firmy leasingowe, deweloperzy); 25)udział w procedurze analizy ofert oraz stworzenie krótkiej listy nabywców; 26)bieżące doradztwo strategiczne na rzecz Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Korporacyjny Warszawa 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14 numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086 Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, w godzinach 800-1500, najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium. 5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w punkcie 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy: 1)nazwę i dokładny adres gwaranta, 2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji: -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 3)zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, 4)okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ), i zostanie złożona w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, nie później niż w terminie składania ofert. 7.Wymaga się złożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy zabezpieczającej. Zamawiający wymaga złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o realizacji roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie określonej w pkt 2, zostanie wykluczony z postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 ze zm.) lubustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U. z 2009 r. Nr 146 poz. 1188 ze zm.) poprzez posiadanie aktualnego wpisu na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - na listę adwokatów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał trwające co najmniej 12 miesięcy lub wykonuje obecnie od co najmniej 12 miesięcy co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu stałej pomocy prawnej w zakresie tożsamym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości w tym okresie nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto(trzysta tysięcy złotych brutto). Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonywał zakres tożsamy z przedmiotem zamówienia, jeżeli świadczone usługi obejmowały co najmniej świadczenie pomocy prawnej polegającej na: a)prowadzeniu postępowań w zakresie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz reprezentowanie w tych postępowaniach lub b)reprezentowaniu w postępowaniach w zakresie uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub c)reprezentowaniu w zakresie audytowania i ustalania stanu prawnego nieruchomości lub d)reprezentowaniu w zakresie dotyczącym uporządkowania stanu prawnego nieruchomości.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zespołem składającym się z minimum 5 osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających następujące wymagania: a)Kierownik Zespołu posiadający: -stopnień Doktora Nauk Prawnych i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata od co najmniej 3 lat; -doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa prawnego przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego klienta w zakresie zbycia nieruchomości oraz zagospodarowania przestrzennego; -doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w uzyskaniu co najmniej dwóch decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; b)dwóch Członków Zespołu posiadających uprawnienia zawodowe - potwierdzone odpowiednimi dokumentami wydanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 1997 nr 115 poz. 741) - w zakresie: -pośrednictwa w obrocie nieruchomościami - przynajmniej jeden z tych Członków; -zarządzania nieruchomościami - przynajmniej jeden z tych Członków; c) dwóch Członków Zespołu posiadających: -uprawnienia radcy prawnego lub adwokata zgodnie z wymogami odpowiednio ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 ze zm.) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 ze zm.) poprzez posiadanie aktualnego wpisu na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - na listę adwokatów - przynajmniej jeden z tych Członków; -wykształcenie ekonomiczne - przynajmniej jeden z tych Członków; -doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie doradztwa przy 3 transakcjach sprzedaży nieruchomości lub transakcjach sprzedaży i najmu zwrotnego nieruchomości spółek Skarbu Państwa lub spółek z udziałem podmiotów publicznych - o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 mln złotych netto - przynajmniej jeden z tych Członków; -doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie restrukturyzacji portfela nieruchomości spółki Skarbu Państwa lub spółki z udziałem podmiotów publicznych z branży transportowej - przynajmniej jeden z tych Członków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10.000.000 zł (dziesięć milionów złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Koncepcja wykonania zamówienia - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przewozy Regionalne sp. z o.o., ul.Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, pokój 152.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Przewozy Regionalne sp. z o.o., ul. Wileńska 14 a, 03-414 Warszawa, pokój 152.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.