Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Warszawa: Osługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości
Numer ogłoszenia: 322648 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. , ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 783 824 076, faks +48 22 473 34 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osługa prawna w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w zakresie aktywizacji inwestycyjnej i zbycia nieruchomości położonej we Wrocławiu przy Pl. Staszica 50, w tym w szczególności: 1)udzielanie porad prawnych, sporządzanie pisemnych opinii prawnych; 2)przygotowanie listu intencyjnego i warunkowej umowy zbycia nieruchomości; 3)udział w negocjacjach treści umowy przedwstępnej zbycia nieruchomości; 4)przygotowanie umowy przedwstępnej zbycia nieruchomości; 5)udział w negocjacjach treści umowy końcowej zbycia nieruchomości; 6)przygotowanie umowy końcowej zbycia nieruchomości; 7)przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgody korporacyjnej; 8)udział we wszelkich innych negocjacjach dotyczących zbycia nieruchomości niewskazanych wyżej; 9)reprezentacja Zamawiającego w procedurze due diligence oraz w kontaktach z inwestorami; 10)pozyskanie dla Zamawiającego analizy aktualnej sytuacji planistycznej dla nieruchomości; 11)reprezentacja Zamawiającego oraz bieżące doradztwo w procedurze uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 12)przygotowanie dla Zamawiającego analizy projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość z perspektywy jego zgodności z zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz przepisami odrębnymi; 13)przygotowanie i składanie wniosków oraz uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 14)udział w dyskusji publicznej nad wyłożonym projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 15)przygotowanie i złożenie wezwania do usunięcia naruszeń prawa powstałych wskutek uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość; 16)przygotowanie i złożenie skargi do sądu administracyjnego na miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący nieruchomość oraz skargi kasacyjnej; 17)reprezentacja Zamawiającego oraz bieżące doradztwo w procedurze ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla nieruchomości, zgodnych z parametrami ustalonymi z inwestorem; 18)przygotowanie i składanie w toku postępowania o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla nieruchomości środków zaskarżenia oraz skargi i skargi kasacyjnej do sądu administracyjnego; 19)uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; 20)reprezentacja Zamawiającego we wszelkich postępowaniach prowadzonych przed organami ochrony zabytków; 21)przygotowanie harmonogramu procesu zbycia nieruchomości oraz jego formy; 22)opracowanie bazy danych dokumentów dotyczących nieruchomości (tzw. Data Room) w uzgodnieniu ze Zamawiającym; 23)przygotowanie specyfikacji transakcji i materiałów marketingowych nieruchomości - broszury informacyjnej oraz memorandum w atrakcyjnej formie graficznej zawierających wszystkie istotne elementy transakcji, mapy i plany nieruchomości, wizualizację projektu zabudowy nieruchomości, opis stanu prawnego nieruchomości, opis rynku lokalnego, perspektywy zabudowy nieruchomości w kontekście popytu i podaży powierzchni biurowej na rynku lokalnym, opis infrastruktury komunikacyjnej z uwzględnieniem przyszłych inwestycji mających wpływ na nieruchomość; 24)sporządzenie planu marketingowego zainwestowania nieruchoości, obejmującego program przeprowadzenia akcji informacyjnej mającej na celu dotarcie do potencjalnych inwestorów, określenie grupy docelowej, sporządzenie listy podmiotów potencjalnie zainteresowanych nieruchomością (inwestorzy krajowi i zagraniczni, fundusze inwestycyjne, firmy nieruchomościowe, private equity, inwestorzy indywidualni, firmy leasingowe, deweloperzy); 25)udział w procedurze analizy ofert oraz stworzenie krótkiej listy nabywców; 26)bieżące doradztwo strategiczne na rzecz Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Korporacyjny Warszawa 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14 numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086 Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, w godzinach 800-1500, najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium. 5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w punkcie 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy: 1)nazwę i dokładny adres gwaranta, 2)zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji: -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 3)zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, 4)okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ), i zostanie złożona w Biurze Infrastruktury, Logistyki i Zaopatrzenia, Warszawa ul. Wileńska 14a, pokój nr 152, nie później niż w terminie składania ofert. 7.Wymaga się złożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy zabezpieczającej. Zamawiający wymaga złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o realizacji roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie określonej w pkt 2, zostanie wykluczony z postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 ze zm.) lubustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U. z 2009 r. Nr 146 poz. 1188 ze zm.) poprzez posiadanie aktualnego wpisu na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - na listę adwokatów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał trwające co najmniej 12 miesięcy lub wykonuje obecnie od co najmniej 12 miesięcy co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu stałej pomocy prawnej w zakresie tożsamym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości w tym okresie nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto(trzysta tysięcy złotych brutto). Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonywał zakres tożsamy z przedmiotem zamówienia, jeżeli świadczone usługi obejmowały co najmniej świadczenie pomocy prawnej polegającej na: a)prowadzeniu postępowań w zakresie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz reprezentowanie w tych postępowaniach lub b)reprezentowaniu w postępowaniach w zakresie uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub c)reprezentowaniu w zakresie audytowania i ustalania stanu prawnego nieruchomości lub d)reprezentowaniu w zakresie dotyczącym uporządkowania stanu prawnego nieruchomości.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zespołem składającym się z minimum 5 osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających następujące wymagania: a)Kierownik Zespołu posiadający: -stopnień Doktora Nauk Prawnych i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata od co najmniej 3 lat; -doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa prawnego przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego klienta w zakresie zbycia nieruchomości oraz zagospodarowania przestrzennego; -doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w uzyskaniu co najmniej dwóch decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; b)dwóch Członków Zespołu posiadających uprawnienia zawodowe - potwierdzone odpowiednimi dokumentami wydanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 1997 nr 115 poz. 741) - w zakresie: -pośrednictwa w obrocie nieruchomościami - przynajmniej jeden z tych Członków; -zarządzania nieruchomościami - przynajmniej jeden z tych Członków; c) dwóch Członków Zespołu posiadających: -uprawnienia radcy prawnego lub adwokata zgodnie z wymogami odpowiednio ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 ze zm.) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 ze zm.) poprzez posiadanie aktualnego wpisu na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - na listę adwokatów - przynajmniej jeden z tych Członków; -wykształcenie ekonomiczne - przynajmniej jeden z tych Członków; -doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie doradztwa przy 3 transakcjach sprzedaży nieruchomości lub transakcjach sprzedaży i najmu zwrotnego nieruchomości spółek Skarbu Państwa lub spółek z udziałem podmiotów publicznych - o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 mln złotych netto - przynajmniej jeden z tych Członków; -doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie restrukturyzacji portfela nieruchomości spółki Skarbu Państwa lub spółki z udziałem podmiotów publicznych z branży transportowej - przynajmniej jeden z tych Członków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10.000.000 zł (dziesięć milionów złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Koncepcja wykonania zamówienia - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przewozy Regionalne sp. z o.o., ul.Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, pokój 152.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Przewozy Regionalne sp. z o.o., ul. Wileńska 14 a, 03-414 Warszawa, pokój 152.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.