To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Warszawa: Doradztwo prawne i reprezentacja prawna przy prowadzeniu postępowań realizowanych w ramach Projektów Programu e-Podatki:
e-Deklaracje 2, e-Podatki, e-Rejestracja
Numer ogłoszenia: 322671 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241696 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo prawne i reprezentacja prawna przy prowadzeniu postępowań realizowanych w ramach Projektów Programu e-Podatki: e-Deklaracje 2, e-Podatki, e-Rejestracja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze polegające na doradztwie w zakresie zgodnego z przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych przygotowania i przeprowadzenia dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego realizowanych w ramach Programu e-Podatki, w skład którego wchodzą projekty: e-Deklaracje 2, e-Podatki i e-Rejestracja (http://www.epodatki.gov.pl), a także reprezentacji Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz postępowaniach skargowych przed sądami okręgowymi w zakresie wynikającym z toku dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, objętych usługą doradztwa. Założenia do postępowań, o których mowa w ust. 1: 1) postępowanie na dostawę komponentów, budowę i wdrożenie systemów informacyjnych administracji podatkowej: a) termin ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia: II półrocze 2011 r. (termin może ulec przesunięciu o nie więcej niż 12 miesięcy) b) tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony, c) wartość zamówienia: ok. 300 mln zł d) Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi ok. 800 stron wraz z opisem produktów specjalistycznych. 2) postępowanie na wsparcie w zakresie sterowania i nadzoru projektów oraz dostosowania wybranych systemów: a) termin ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia: II półrocze 2011 r. (termin może ulec przesunięciu o nie więcej niż 12 miesięcy), b) przewidywany tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony, c) wartość zamówienia: ok. 5 mln zł, d) trwają prace nad Opisem Przedmiotu Zamówienia. 2. Zakres usług prawniczych obejmuje w szczególności: a) weryfikację Opisu Przedmiotu Zamówienia, b) weryfikację warunków udziału w postępowaniu, c) weryfikację kryteriów oceny ofert, d) weryfikację wzoru umowy lub istotnych postanowień umowy, e) weryfikację Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie innych postanowień w celu zapewnienia zgodności treści i postanowień SIWZ z przepisami Ustawy pzp, f) przygotowanie projektów umów z Wykonawcami. g) uczestnictwo w czynnościach oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz czynności badania i oceny ofert, w tym w szczególności weryfikacja formalna ofert oraz ocena spełniania wymagań w zakresie Opisu Przedmiotu Zamówienia, h) weryfikację projektów odpowiedzi na pytania do ogłoszenia o zamówieniu i do SIWZ, przygotowywanie projektów modyfikacji treści SIWZ, w tym projektów zmian Opisu Przedmiotu zamówienia i istotnych postanowień umowy lub wzoru umowy, i) opiniowanie i wspólne z Zamawiającym wypracowywanie projektów rozstrzygnięć podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z przepisami Ustawy w celu zapewnienia skutecznego i sprawnego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, j) sporządzanie ekspertyz, analiz i opinii w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia (w łącznej liczbie maksymalnie 10 tego typu opracowań), których zakres nie pokrywa się z wcześniej zdefiniowanymi czynnościami w toku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, k) rekomendacja decyzji oraz opiniowanie decyzji podejmowanych przez Zamawiającego w postępowaniu pod kątem ich zgodności z przepisami Ustawy, l) sporządzanie odpowiedzi na odwołania wniesione przez wykonawców w postępowaniu oraz opracowanie stanowiska w sprawie odwołania, m) reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą, n) reprezentowanie Zamawiającego przed Sądem Okręgowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie prowadzone jest w ramach programu e-Podatki, w tym projektów: e-Deklaracje 2, e-Podatki i e-Rejestracja, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA DORADZTWA PRAWNEGO PAWEŁ GRANECKI
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA DORADZTWA PRAWNEGO PAWEŁ GRANECKI
- Kancelaria Doradztwa Prawnego Paweł Granecki,, Al. Szucha 3 lok. 4,, 00-580 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101475,00
Oferta z najniższą ceną: 13400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319218,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.