eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RytroRemont infrastruktury drogowej w miejscowościach Rytro i Roztoka Ryterska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Rytro: Remont infrastruktury drogowej w miejscowościach Rytro i Roztoka Ryterska
Numer ogłoszenia: 322680 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rytro , 265, 33-343 Rytro, woj. małopolskie, tel. 018 446 90 40, faks 018 446 90 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury drogowej w miejscowościach Rytro i Roztoka Ryterska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont infrastruktury drogowej w miejscowościach Rytro i Roztoka Ryterska. Wykaz robót składających się na zadanie: 1 Droga gm. Połom Niżna - Pod Wiatrakiem 294119K 1.1 KNNR 6 103 3 (1) m2 832,00 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny 1.2 KNNR 6 113 4 m2 832,00 Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 20 cm 1.3 KNNR 6 1002 2 (1) m2 728,00 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grysy kamienne o wymiarach 5-8 mm, ilość kruszyw 10,0 dm3 na m2 - trzykrotne powierzchniowe utrwalenie 2 Droga gm. Potok Kordowiec - Mikołaska 294111K 2.1 Uzupełnienie podbudowy drogi oraz wymiana nawierzchni na długości 300 m 2.1.1 KNNR 6 103 3 (1) m2 900,00 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny 2.1.2 KNNR 6 204 1 m2 900,00 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa dolna, po uwałowaniu 10 cm 2.1.3 KNNR 6 204 4 m2 900,00 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 7 cm 2.2 Uzupełnienie wypełnienia przy płytach ażurowych na długości 70 m 2.2.1 KNNR 6 204 5 m2 105,00 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 10 cm 2.3 Uzupełnienie podbudowy z tłucznia kamiennego oraz ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych na długości 120 m 2.3.1 KNNR 6 103 3 (1) m2 360,00 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny 2.3.2 KNNR 6 204 1 m2 360,00 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa dolna, po uwałowaniu 10 cm 2.3.3 KNR 231 105 5 m2 186,48 Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo - piaskowa, zagęszczanie ręczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 2.3.4 KNR 231 105 6 m2 186,48 Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo - piaskowa, zagęszczanie ręczne, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy 2.3.5 KNNR 10 407 1 (1) m2 186,48 Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, 90x60x10 cm 2.3.6 KNNR 6 204 6 m2 173,52 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 15 cm 2.4 Uzupełnienie podbudowy drogi oraz wymiana nawierzchni na długości 80 m 2.4.1 KNNR 6 103 3 (1) m2 240,00 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny 2.4.2 KNNR 6 204 2 m2 240,00 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa dolna, po uwałowaniu 15 cm 2.4.3 KNNR 6 204 4 m2 240,00 Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 7 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) a także pozostałe warunki określone w SIWZ. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, w którym członkowie konsorcjum upełnomocnili jeden podmiot do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp), które musi obejmować również wszystkie czynności podejmowane przez wykonawców w trakcie postępowania (w tym podpisanie oferty). Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, to zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa Konsorcjum w sposób nie budzący wątpliwości określać winna: a) cel gospodarczy, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, d) zasady reprezentacji (lider), e) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, g) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy; 1.2 wykaz ewentualnych podwykonawców - na załączniku nr 3 do SIWZ (dotyczy sytuacji, gdy przewiduje się powierzenie części zamówienia podwykonawcy); 1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ; 1.4 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 1.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi osoby pełniącej funkcję kierownika budowy odpowiednich do przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierskiej), 1.7 wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających lub zbliżonych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie (tj. referencje, protokoły odbioru, itp.) - na załączniku nr 4 do SIWZ, 1.8 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.9 kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ, 1.10 harmonogram rzeczowo-finansowy robót - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rytro.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rytro, Rytro 265, 33-343 Rytro, pokój 8, tel. (018) 446-90-40, fax. (018) 446-90-51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rytro, Rytro 265, 33-343 Rytro, pokój nr 1 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.