Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Kraków: Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 322765 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych w zakresie składu komputerowego i druku: plakatów, ulotek jednostronnych i dwustronnych, wizytówek, zaproszeń, kopert firmowych, papierów firmowych, druków, kwestionariuszy, notesów, dyplomów, nadruków na teczkach, broszur itp. oraz Biuletynu Informacyjnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.2. Zamówienie realizowane będzie na potrzeby jednostek organizacyjnych zamawiającego mieszczących się w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie zlokalizowanych w Krakowie - Al. Mickiewicza 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Łobzowska 24, Al. 29 Listopada 46, Al. 29 Listopada 54, ul. Balicka 116B, ul. Balicka 122, ul. Balicka 253, ul. Balicka 253A, ul. Balicka 253C, ul. Spiczakowa 6, ul. Rędzina 1b. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1A do specyfikacji. 4.Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w oparciu o bieżące zapotrzebowanie zamawiającego, na podstawie zleceń obejmujących skład i druk lub tylko sam druk konkretnych materiałów. 5.Materiały do wykonania zlecenia przekazywane będą przez zamawiającego w postaci wydruków tekstów i ilustracji w formie papierowej oraz elektronicznej np. CD,DVD. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na 5 zadania -wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, których zakresy zostały szczegółowo określone w załączniku 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia -specyfikacji: Zadanie 1 - Skład i druk plakatów i posterów - duży format A0, A1, B1, Zadanie 2 - Skład i druk plakatów i posterów -mały format A2, A3, B2, Zadanie 3 - Skład i druk ulotek i druków drobnych, Zadanie 4 - Skład i druk broszur, Zadanie 5 - Skład i druk Biuletynu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.81.10.00 - Usługi drukowania cyfrowego 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)Wykaz - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji - wykonanych co najmniej dwóch usług poligraficznych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazw zamawiających (odbiorców): - w przypadku składnia oferty na zadanie nr 1 - co najmniej dwóch usług poligraficznych, każda o wartości nie niższej niż 30.000,00 zł brutto, - w przypadku składnia oferty na zadanie nr 2 - co najmniej dwóch usług poligraficznych, każda o wartości nie niższej niż 10.000,00 zł brutto, - w przypadku składnia oferty na zadanie nr 3 - co najmniej dwóch usług poligraficznych, każda o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto - w przypadku składnia oferty na zadanie nr 4 - co najmniej dwóch usług poligraficznych, każda o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto - w przypadku składnia oferty na zadanie nr 5 - co najmniej dwóch usług poligraficznych, każda o wartości nie niższej niż 20.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie - wykonania co najmniej dwóch usług poligraficznych, każda o wartości nie mniejszej niż łączna kwota określona powyżej dla poszczególnych zadań (np. w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, 4 i 5 łączna kwota wynosi 100.000,00 zł brutto). 3) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony druk -Oferta- stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Formularz cenowy pn. Cennik Usług Wykonawcy- stanowiący załącznik nr 1 A do specyfikacji (odpowiednio do zakresu, na który została złożona oferta). 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a)dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie winno być załączone w formie oryginału. 5. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani, przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl /Uczelnia - Administracja - Zamówienia Publiczne - Aktualne postępowania - numer
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21, pok. nr 36 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, 31-120 Kraków, Al. Mickiewicza 21, pok. nr 36 - Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
- "Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r."
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.