eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa urządzeń medycznychwagomieszarek i zgrzewarek stacjonarnych do drenów



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Opole: Dostawa urządzeń medycznych: wagomieszarek i zgrzewarek stacjonarnych do drenów
Numer ogłoszenia: 322811 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych: wagomieszarek i zgrzewarek stacjonarnych do drenów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie wagomieszarek i zgrzewarek stacjonarnych do drenów. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Zadanie nr 1 - Dostawa 11szt. wagomieszarek ze zgrzewarkami ręcznymi do Oddziałów Terenowych RCKiK w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do Oddziałów Terenowych, - instalację i uruchomienie wagomieszarek, - instalację oprogramowania, - instalację i uruchomienie modułów do bezprzewodowej transmisji danych, - uruchomienie transmisji danych do programu IBs, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń - walidację wagomieszarek. Powyższe czynności związane z realizacją zamówienia muszą być wykonane w każdym Oddziale Terenowym wskazanym poniżej. Miejsce dostaw: 1. Oddział Terenowy w Kędzierzynie-Koźlu 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Koszykowa 5B - 3 szt. 2. Oddział Terenowy w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 26 - 2 szt. 3. Oddział Terenowy w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Mossora 1- 3 szt. 4. Oddział Terenowy w Nysie 48-300 Nysa, ul. Piłsudskiego 47 - 3 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa 4 szt. zgrzewarek stacjonarnych do drenów. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do siedziby zamawiającego, loco pomieszczenie wskazane przez zamawiającego, - instalację i uruchomienie zgrzewarek, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawę (dla każdego zadania oddzielnie) odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj.: polegającą na dostawie urządzeń medycznych odpowiadających przedmiotowi i wartości w danym zadaniu, na które wykonawca składa ofertę (w przypadku zad. nr 1: dostawa wraz z podłączeniem do systemu IBs lub równoważnego systemu w celu transmisji danych) 2. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy, b) dane techniczne oferowanego wyrobu - specyfikacje techniczne producenta (dokumenty muszą potwierdzać jednoznacznie, że oferowane urządzenia spełniają wymagania techniczne określone przez zamawiającego) c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu g) oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych i jakościowych dotyczących przedmiotu zamówienia h) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 3.2 ppkt.3 SIWZ) i) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły pozytywnego odbioru itp.). Wykonawca może zamiast zaświadczenia o którym mowa w w pkt.6.1 lit.h, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole Sekretariat - pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa 11szt. wagomieszarek ze zgrzewarkami ręcznymi do Oddziałów Terenowych RCKiK w Opolu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do Oddziałów Terenowych, - instalację i uruchomienie wagomieszarek, - instalację oprogramowania, - instalację i uruchomienie modułów do bezprzewodowej transmisji danych, - uruchomienie transmisji danych do programu IBs, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń - walidację wagomieszarek. Powyższe czynności związane z realizacją zamówienia muszą być wykonane w każdym Oddziale Terenowym wskazanym poniżej. Miejsce dostaw: 1. Oddział Terenowy w Kędzierzynie-Koźlu 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Koszykowa 5B - 3 szt. 2. Oddział Terenowy w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 26 - 2 szt. 3. Oddział Terenowy w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Mossora 1- 3 szt. 4. Oddział Terenowy w Nysie 48-300 Nysa, ul. Piłsudskiego 47 - 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa 4 szt. zgrzewarek stacjonarnych do drenów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do siedziby zamawiającego, loco pomieszczenie wskazane przez zamawiającego, - instalację i uruchomienie zgrzewarek, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.