Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Lasowice Małe: Dostawa do Szkoły Podstawowej w Chocianowicach pomocy dydaktycznych w ramach Pilotażowego Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informatyczno- komunikacyjnych
Cyfrowa Szkoła.
Numer ogłoszenia: 322824 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny , Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie, tel. 0-77 4132607, faks 0-77 4132758.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Szkoły Podstawowej w Chocianowicach pomocy dydaktycznych w ramach Pilotażowego Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informatyczno- komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej netbooków dla uczniów oraz innego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania w ramach Pilotażowego Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informatyczno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zaprezentowany w załączniku Nr 7 SIWZ. 3.Wymienione w załączniku nr. 7 (oferowane a następnie dostarczone przez wykonawcę) pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: - posiadają deklarację CE; - posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0; - muszą być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; -posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; -posiadać okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata. Pomoce powinny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu. W każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych.4.Oferowany a następnie dostarczony przez wykonawcę sprzęt musi być wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych, dopuszczony do użytkowania w placówkach oświatowych oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ i w załączniku nr 7. 5. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 6.Wszędzie tam gdzie w załączniku nr 7 występuje konkretny producent lub zostały użyte nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z konkretnym producentem lub firmą zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów-sprzętu innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w załączniku Nr 7; 7.W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie dostawy innych materiałów-sprzętu niż podane w zał. nr 7 wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały - sprzęt spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały - sprzęt. 8.Wykonawca będzie udzielał nieodpłatnych telefonicznych oraz za pomocą poczty elektronicznej konsultacji w zakresie dostarczonego przedmiotu zamówienia przez okres 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 9.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1)Komputery przenośne dla nauczycieli z oprogramowaniem, 2) Tablety, 3) Komputery uczniowskie z oprogramowaniem, 4) Szafka na komputery uczniowskie i tablety, 5) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe z materiałami eksploatacyjnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.16.00.00 - Meble szkolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z art.45 ust. 1,2 w związku z art. 36 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odstępuje od pobrania wadium od Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
weryfikacja złożonej dokumantacji-spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
weryfikacja złożonej dokumantacji-spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
weryfikacja złożonej dokumantacji-spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
weryfikacja złożonej dokumantacji-spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
weryfikacja złożonej dokumantacji-spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,2) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:30, miejsce: W sekretariacie Zespołu Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolnego w Chocianowicach78,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.