Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Warszawa: Zamówienie sektorowe na dostawę w formie leasingu operacyjnego 4 (czterech) nowych autobusów
Numer ogłoszenia: 32293 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państowej Komunikacji Samochodowej w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8236200, fax 022 8236231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.warszawa,pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://pks.warszawa.pl/przetarg_2008-02-15.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie sektorowe na dostawę w formie leasingu operacyjnego 4 (czterech) nowych autobusów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie poprzez umowę leasingu operacyjnego, w okresie od 08.05.2008r. do 30.05.2011, 4 (czterech) fabrycznie nowych autobusów (zwanych dalej łącznie przedmiotem zamówienia, przedmiotem leasingu bądź autobusami) z opcją ich zakupu po zakończeniu 36 - miesięcznej umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 30 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) Pieniądzu: - na konto zamawiającego: FORTIS BANK POLSKA S.A. I Oddział w Warszawie nr 05 1600 1068 0003 0102 0490 6001 - z dopiskiem Wadium autobusy - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku Zamawiającego, b) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż określone w ust.2 lit. a), oryginały dokumentów powinny być wystawione na jednego z Wykonawców i dołączone do oferty. 4. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 7. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą zgoda Wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i SIWZ, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. -
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy załączyć: a) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamowień Publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Odpis z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium tj. kserokopię dowodu wpłaty lub innej formy wniesienia wadium. e) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji o niekaralności Wykonawcy z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. f) Wykaz należycie wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat przed złożeniem ofert, dostaw leasingu nowych autobusów, z podaniem ich wartości, dat realizacji oraz odbiorców - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. Do wykazu należy załączyć referencje. g) Bezwarunkowe zobowiązanie Dostawcy-Producenta do: 1a) wyprodukowania i dostawy autobusów odpowiadających warunkom określonym przez Zamawiającego i w terminie określonym treścią SIWZ, 1b) zawarcia umowy gwarancyjno - serwisowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy leasingu, h) Wykaz materiałów użytych do budowy nadwozia i podwozia wraz z podaniem PN-EN, i) Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu dla oferowanych autobusów, j) Marka, model oraz szczegółowy opis techniczny ofertowy (wraz z rysunkami technicznymi) z wymiarami autobusu (zdjęcia oferowanego autobusu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pks.warszawa.pl/przetarg_2008-02-15.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pks.warszawa.pl/przetarg_2008-02-15.php.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów lub pełnomocnika, działającego na podstawie załączonego pełnomocnictwa. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 4. Oferowana cena musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. Należy podać łączną cenę netto oraz cenę brutto /podatek VAT/ za 4 autobusy. 5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr.1 6. Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 7. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy załączyć: a) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Odpis z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium tj. kserokopię dowodu wpłaty lub innej formy wniesienia wadium. e) Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji o niekaralności Wykonawcy z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. f) Wykaz należycie wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat przed złożeniem ofert, dostaw leasingu nowych autobusów, z podaniem ich wartości, dat realizacji oraz odbiorców - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. Do wykazu należy załączyć referencje. g) Bezwarunkowe zobowiązanie Dostawcy/Producenta do: 1a) wyprodukowania i dostawy autobusów odpowiadających warunkom określonym przez Zamawiającego i w terminie określonym treścią SIWZ, 1b) zawarcia umowy gwarancyjno - serwisowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy leasingu, h) Wykaz materiałów użytych do budowy nadwozia i podwozia wraz z podaniem PN-EN, i) Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu dla oferowanych autobusów, j) Marka, model oraz szczegółowy opis techniczny ofertowy (wraz z rysunkami technicznymi) z wymiarami autobusu (zdjęcia oferowanego autobusu). 8. Wszystkie dokumenty winne być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 10. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa powyżej zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Warszawie Al. Jerozolimskie 144.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego skrzyniowego z funkcją wywrotki
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nowe Miasto nad Pilicą
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.