To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Warszawa: Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Kancelarii Sejmu
Numer ogłoszenia: 323117 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351562 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, faks 022 6942098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Kancelarii Sejmu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Sejmu i osób towarzyszących (w tym dzieci), zwanych dalej Użytkownikami. 2. Cel zamówienia: umożliwienie Użytkownikom korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych w obiektach sportowych, prowadzących zajęcia w siłowni, w zakresie fitness, pływania, nauki tańca i sztuk walki na terenie całego kraju, a w szczególności na terenie Warszawy i okolic. 3. Zakres zamówienia: wymagane jest, aby firma świadcząca usługę zapewniła dostęp do min. 50 obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie Warszawy i okolic, oferujących możliwość korzystania z różnorodnego zakresu zajęć. Pakiet musi obejmować, dostosowane do różnego wieku ćwiczących, zajęcia na basenie oraz m. in. zajęcia typu fitness, naukę tańca lub sztuk walki i korzystanie z siłowni. Istotny jest nielimitowany, tj.: nieograniczony czasowo, dostęp do danych usług przez 7 dni w tygodniu. Wymagana jest odpowiednia jakość usługi świadczonej w danym obiekcie, poprzez zapewnienie: a) dostępności do usługi, b) obowiązkowego zaplecza technicznego (szatnia, prysznic oraz - w miarę możliwości - sauna i jacuzzi), c) odpowiedniej kadry instruktorskiej, posiadającej kwalifikacje niezbędne do realizacji programu nauczania w zakresie świadczonej usługi. Opisany program będzie finansowany przez pracowników i częściowo dofinansowany ze środków Funduszu Świadczeń Socjalnych. Kancelaria Sejmu chce zagwarantować dostęp do usługi dla całych rodzin pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci. Wymagane jest, aby każdy pracownik, który wyrazi chęć uczestnictwa w usłudze, mógł dodatkowo zgłosić, do korzystania z nielimitowanego dostępu do poszczególnych usług, dwie osoby dorosłe i dowolną liczbę dzieci. 4. Szacunkowa wartość zamówienia: usługa sportowo - rekreacyjna adresowana jest do wszystkich pracowników Kancelarii Sejmu. Z uwagi na to, że chęć uczestnictwa w usłudze jest dobrowolna, nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby uczestników w każdym miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji lub zawieszenia na pewien okres czasu uczestnictwa w usłudze zgłoszonych Użytkowników, po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego (tj. 1 miesiąc). Ponadto Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia liczby uczestników w trakcie obowiązywania umowy. W oparciu o doświadczenia z lat ubiegłych, planowany jest zakup karnetów w następującej ilości: 500 szt. dla pracowników, 100 szt. dla osób towarzyszących oraz 80 szt. dla dzieci poniżej 16 roku życia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benefit Systems SA, ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 266400,00
Oferta z najniższą ceną: 266400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 341880,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
- Wykonanie remontu stropu na poziomie "0" w Przedszkolu nr 10 przy ul. Nowolipki 10A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-15-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - II powt.
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.