eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH PIESZYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W LATACH 2009-2012 - 2 ZADANIA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Bydgoszcz: ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH PIESZYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W LATACH 2009-2012 - 2 ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 323128 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH PIESZYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W LATACH 2009-2012 - 2 ZADANIA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa, stanowiąca przedmiot zamówienia, w swym podstawowym zakresie obejmuje usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi z: - nawierzchni głównych ciągów komunikacyjnych pieszych (dot. Zad. nr 5), - nawierzchni strefy płatnego parkowania (dot. Zad. nr 8), w okresie zimowym, tj. od 01 listopada do 31 marca, w latach 2009/10, 2010/11 i 2011/12 na terenie Miasta Bydgoszczy w miejscach, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do Planu operacyjny zimowego utrzymania dróg, Bydgoszcz 2009/2010, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Zasady współpracy pomiędzy jednostkami biorącymi udział w Akcji Zima reguluje Plan operacyjny zimowego utrzymania dróg, Bydgoszcz 2009/2010. Plan operacyjny zimowego utrzymania dróg jest programem działania w okresie trwania Akcji Zimowej i dotyczy utrzymania przejezdności głównych ciągów komunikacyjnych. Kierującym wszystkimi działaniami w okresie trwania Akcji Zimowej jest Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy. Program działania i obszary dla wykonania usługi zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych pieszych na terenie m. Bydgoszczy zostały szczegółowo określone w Planie operacyjnym zimowego utrzymania dróg, Bydgoszcz 2009/2010. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (2 zadania): Zadanie nr 5 - obejmuje usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi z 29.589 m2 nawierzchni głównych ciągów komunikacyjnych pieszych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 (Zadanie Nr 5) do Planu operacyjny zimowego utrzymania dróg, Bydgoszcz 2009/2010, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, w okresie zimowym, tj. od 01 listopada do 31 marca, w latach 2009/10, 2010/11 i 2011/12. Zadanie nr 8 - obejmuje usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi z 13.674 m2 nawierzchni strefy płatnego parkowania, szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 (Zadanie Nr 8) do Planu operacyjny zimowego utrzymania dróg, Bydgoszcz 2009/2010, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, w okresie zimowym, tj. od 01 listopada do 31 marca, w latach 2009/10, 2010/11 i 2011/12..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie nr 5 - 1.800,00 PLN, Zadanie nr 8 - 800,00 PLN. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pocztowym SA. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH PIESZYCH NA TRENIE MIASTA BYDGOSZCZY W LATACH 2009-2012 - 2 ZADANIA. Zadanie nr ...... - Nr sprawy 078. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: usługi dotyczącej zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych pieszych, w tym przynajmniej jednej usługi, w jednym sezonie zimowym wykonywanej na powierzchni min. 12.000 m2. 2. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym: 1) dla Zadania nr 5 minimum następującym sprzętem: a) 2 mikrociągniki wyposażone w sprzęt specjalistyczny (pług, rozsiewacz służący do posypywania chodników piaskiem, szczotki, dmuchawy), b) 2 samochody dostawcze, c) 1 samochód ciężarowy. 2) dla zadania nr 8 minimum następującym sprzętem: a) 2 samochody dostawcze, b) 1 samochód ciężarowy. 3) dla wszystkich zadań: a) jedno stanowisko dyspozytorskie, czynne całą dobę, wyposażone w min. następujące media: - bezpośrednią łączność telefoniczną (linia samodzielna), - bezpośrednią łączność faksową, - łączność bezprzewodową ze swoimi jednostkami pracującymi w terenie. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. potencjałem techniczny, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, na podstawie którego Wykonawca będzie dysponować ww. potencjałem w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. Uwaga! W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odrębnym sprzętem na każde zadanie (tzn. dana jednostka sprzętu zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednego zadania nie będzie zaliczona jednocześnie do realizacji pozostałych zadań). W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wystarczy iż wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. jednym stanowiskiem dyspozytorskim bez względu na ilość zadań, na które składa oferty. 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) dla Zadania nr 5 minimum 10 pracowników, 2) dla Zadania nr 8 minimum 15 pracowników. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówieni, na podstawie którego Wykonawca będzie dysponować ww. osobami. Uwaga! W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował innymi osobami na każde zadanie (tzn. dana osoba zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednego zadania nie będzie zaliczona jednocześnie do realizacji pozostałych zadań). 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy 00/100), na każde zadanie. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ. 2.Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 10.1.1., 10.1.2., 10.1.3. i 10.1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. 10.1.5. SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 10.1. SIWZ spełnia Wykonawca. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty. 7. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3) UPZP. 8. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. UPZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP z podaniem Nr zadań, których dotyczy (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.1. SIWZ, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty - min. jeden (np. referencja), potwierdzający, że usługa przedstawiona, w ww. wykazie została wykonana należycie, 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg wzoru Zamawiającego), 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.3.1) SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3. SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4. SIWZ): 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5. SIWZ): 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt. 11.1.6. SWIZ. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDMiKP w Bydgoszczy.: 1)do piątku, 25.09.2009r. (ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz), 2)od 26.09.2009r. (ul. Toruńska 174a, 85-830 Bydgoszcz). Cena 20,00 PLN. Bezpłatnie na www.zdmikp.bydgoszcz.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: ZDMiKP w Bydgoszczy: 1)do piątku, 25.09.2009r. -pok. 02 (kancelaria/parter), ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, 2)od 26.09.2009r. -pok. 20 (kancelaria/parter), ul. Toruńska 174a, 85-830 Bydgoszcz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Jacek Piotrowski - tel.: 052 582-23-15, 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Przemysław Mikołajczyk - tel.: 052-582-23-66. Termin i miejsce otwarcia ofert: Termin otwarcia ofert: w dniu 06.10.2009r. godz.: 13:15. Miejsce otwarcia ofert: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a, pok.19 (parter). Uwaga! Zmiana siedziby Zamawiającego: Adres dotychczasowej siedziby: ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz (obowiązujący do piątku, 25.09.2009 r. włącznie). Adres nowej siedziby: ul. Toruńska 174a, 85-830 Bydgoszcz (obowiązujący po dniu 25.09.2009 r.)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.