Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Biała Podlaska: Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki oraz substancji i preparatów chemicznych, sprawa ZP.3520/42/10
Numer ogłoszenia: 323130 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki oraz substancji i preparatów chemicznych, sprawa ZP.3520/42/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki oraz substancji i preparatów chemicznych w podziale na 9 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 200,00 zł, Część 2 - 300,00 zł, Część 3 - 200,00 zł, Część 4 - 200,00 zł, Część 5 - 500,00 zł, Część 6 - 700,00 zł, Część 7 - 250,00 zł, Część 8 -150,00 zł, Część 9 - 200,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3.Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2) Dokumenty dopuszczające wszystkie oferowane wyroby (dotyczy części: 1 - 8) do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Dotyczy części nr 9: Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. W razie jakichkolwiek wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załacznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, pok. 207 przy ul Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 30 zł. Prośbę można przesłać na nr faksu 83/3428297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 umowy).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki balonowe do restenozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe do restenozy - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do ucisku tętnicy promieniowej po koronografii i PTCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do ucisku tętnicy promieniowej po koronografii i PTCA - 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Y-conektory obrotowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Y-conektory obrotowe - 1200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy do nakłucia tętnicy promieniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nakłucia tętnicy promieniowej - 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przetworniki ciśnieniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki ciśnieniowe - 1500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadniki diagnostyczne pokryte PTFE do koronografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki diagnostyczne pokryte PTFE do koronografii - 3500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadniki diagnostyczne z pokryciem hydrofilnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki diagnostyczne z pokryciem hydrofilnym - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Torquery do manipulacji prowadnikiem angioplastycznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torquery do manipulacji prowadnikiem angioplastycznym - 1200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Substancje i preparaty chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancje i preparaty chemiczne - 18 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.