To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-13
Ogłoszenie nr 323147 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.
Warszawa: Remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306285
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, krajowy numer identyfikacyjny
01525966300082, ul.
ul. ks. I. Kłopotowskiego
15,
03-708
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48224438048, faks
+484438186, e-mail
ppn.zampubl@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-VII-WZP.271.32.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń kuchni i stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 32, Zespół Szkół nr 112 przy ul. Otwockiej 3 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych". Zakres robót obejmuje w szczególności:: 1) wykonanie robót przygotowawczych, zagospodarowanie placu budowy oraz zabezpieczenia placu przed dostępem osób trzecich; 2) wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych budowlanych i instalacyjnych; 3) wywiezienie materiałów z rozbiórki i ich utylizacja; 4) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 5) wykonanie robót budowalnych instalacyjnych elektrycznych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 6) wykonanie robót budowlanych instalacyjnych sanitarnych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej wraz z częściową wymianą kanalizacji podposadzkowej; 7) wymiana wyposażenia zgodnie z dokumentacją projektową architektoniczną i technologii kuchni; 8) wykonanie pielęgnacji dwóch drzew polegającej na redukcji konarów w sąsiedztwie prowadzonych prac o obwodzie pnia: do 1,0 m i do 2,0 m. 9) uporządkowanie terenu i pomieszczeń zajętych na czas robót po zakończeniu robót budowlanych i instalacyjnych; 10) wykonanie badań wymaganych na etapie odbioru; 11) zapewnienie i pokrycie kosztów pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej łącznie z określeniem współrzędnych, realizacja przedmiotu umowy, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę; 12) wykonanie w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dn. 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. nr 25 poz.133) i przekazania Zamawiającemu w terminie 60 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45310000-3,
45330000-9,
45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90630.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 990902.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-55/KS/2024 -Dostawy testów i materiałów sterylizacyjnych
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych oraz wprowadzenie ustaleń z przeprowadzonej kontroli do aplikacji MEZZO
- Sitodrukarka do pasty lutowniczej fine-line
- Zabezpieczenie obiektów Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Elektrotechniki z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Curie-Skłodowskiej 55/61.
- ZP/CZD/198/24 Dostawa analizatora alergologicznego w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji programu inwestycyjnego pn. "Modernizacja oraz doposażenie (...) w ramach Funduszu Medycznego
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 594 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.