eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy leków i produktów farmaceutycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy leków i produktów farmaceutycznych
Numer ogłoszenia: 32314 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478966 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków i produktów farmaceutycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot szczegółowo został opisany w Załączniku Nr 1, Formualrzu asortymentowo - cenowym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 Pakietów: Pakiet nr 1 - Antybiotyki Pakiet nr 2 - Środki znieczulające 1 Pakiet nr 3 - Środki znieczulające 2 Pakiet nr 4 - Leki pozostałe Pakiet nr 5 - Płyny infuzyjne Pakiet nr 6 - Środki znieczulające 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Antybiotyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3715,15

  • Oferta z najniższą ceną: 3715,15 / Oferta z najwyższą ceną: 3715,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Środki znieczulające 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23342,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28368,5

  • Oferta z najniższą ceną: 28368,5 / Oferta z najwyższą ceną: 28368,5

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Środki znieczulające 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2575,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3438,9

  • Oferta z najniższą ceną: 3438,9 / Oferta z najwyższą ceną: 3438,9

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Leki pozostałe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farmacol S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5007,6 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4926,01

  • Oferta z najniższą ceną: 4926,01 / Oferta z najwyższą ceną: 4926,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Płyny infuzyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Baxter Polska Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41898,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37936,65

  • Oferta z najniższą ceną: 37936,65 / Oferta z najwyższą ceną: 37936,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Ketoprofen

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lek S.A., ul. Podlipie 16, Stryków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2657,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2311,31

  • Oferta z najniższą ceną: 2311,31 / Oferta z najwyższą ceną: 2311,31

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stornie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia. Zamawiający ma zawarte umowy na sukcesywne dostawy tych leków, które obowiązują do 31.12.2012 r. Aby Szpital mógł dalej funkcjonować i leczyć pacjentów, musi mieć dostęp do tych leków od 01.01.2013 r. z Apteki Szpitalnej. W związku z powyższym Zamawiający przygotował i przeprowadził odpowiednio wcześniej procedurą przetargową powyżej 200 000 euro na sukcesywne dostawy leków i produktów farmaceutycznych na okres 12 miesięcy. Jednakże w wyniku tego postępowania, Zamawiający został zmuszony unieważnić pewną grupę pakietów, w których zawarte są leki będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Powodem unieważnienia przetargu w wybranych pakietach było przede wszystkim brak ofert jak również to, że na pakiet zawierający płyny infuzyjne cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający natychmiast po rozstrzygnięciu pierwszego postępowania wszczął nową procedurę przetargową na dostawy leków i produktów farmaceutycznych (powtórka). Jednakże wartość szacunkowa tego przetargu również przekraczała kwoty, o których mowa w art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. Termin składania ofert przetargowych w związku z procedurą unijną upłynie 09.01.2013 r. Zatem Zamawiający jest zmuszony zawrzeć umowy na sukcesywne dostawy leków niezbędnych do funkcjonowania szpitala na okres od 01.01.2013 r. do 31.01.2013 r. Sytuacji tej nie można było wcześniej przewidzieć, a leki te są niezbędne do leczenia i ratowania życia ludzkiego. Wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia. Natychmiastowość wykonania zamówienia wynika z konieczności ochrony zdrowia i życia pacjentów Szpitala. W pierwszym postępowaniu unijnym została unieważniona duża grupa leków, jednakże Zamawiający wybrał te leki do natychmiastowego zamówienia bez których lekarze nie mogli by ochroni i uratować życia ludzkiego. Zamawiający ma świadomość konieczności uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań. Dlatego zamówienie to dotyczy wyłącznie zakresu koniecznego do zabezpieczenia najpilniejszych, bieżących potrzeb Zamawiającego w czasie niezbędnym do przeprowadzenia procedury udzielania zamówienia w przetargu, który jest w toku. W związku z powyższym dla tego zamówienia zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.